Erika Vikman kasvatti kainalokarvat
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Harva se pÀivÀ joku marisee, ettÀ naisia vaaditaan ajelemaan pois karvansa. MissÀ vaaditaan? Ja kuka vaatii? MissÀ kiertÀÀ p*llupoliisi, joka tarkistaa millainen rÀmemajava hameen alla luuraa?
KyllÀ pikku pörrö on kivempi kuin nyljetyn kanan nÀköinen, mutta mielipide kysymys kai sekin.
Mulla ne kasvoi ihan itsestÀÀn, kun jÀtin ajamatta. Samoin sÀÀrikarvat ja alapÀÀn karvat. Karvoitus on ihan luonnollinen asia myös naisilla, vaikka sitÀ jaksetaan yhÀ taivastella.
Tuo ilmiöhÀn koettiin jenkeissÀ jo 1997 kun naisartistit, Bonnie Raitt etunenÀssÀ alkoivat esiintyÀ hihattomissa, kainalokarvat ajamattomina. Hieman tahattoman komiikan puolelle asia meni Grammy gaalassa kun yksi palkintoehdokkaista oli kappale "Where Have All the Cowboys Gone?". Taisi myskin tuoksu olla jopa cowboylle liikaa..
Erikalla on hyvÀ meininki ja liveyleisöstÀ suurin osa on naisia, jotka ottavat ilon irti hetkestÀ ja laulavat kaikki sanat mukana.
Ei se kasvattanut, jÀtti vain nylkemÀttÀ ne, kuten kuuluukin
Vierailija kirjoitti:
Harva se pÀivÀ joku marisee, ettÀ naisia vaaditaan ajelemaan pois karvansa. MissÀ vaaditaan? Ja kuka vaatii? MissÀ kiertÀÀ p*llupoliisi, joka tarkistaa millainen rÀmemajava hameen alla luuraa? Liikaasaaneet tahtovat posliinia ja mainosmiehet toinen ryhmÀ joka kehottaa posliinoimaan ja trimmaamaan
En jaksa ymmÀrtÀÀ mitÀ hehkuttamista on kainalokarvoissa. Yök, haisevat, hikiset ja rumannÀköiset. Kuka tuollaisista voimaantuu. Sama kuin miesten epÀsiisti pitkÀ hoitamaton parta. Yök, yök ja yök. Huomion hakemista tyhmÀllÀ asialla, koska ne karvat nÀkyy hihattomissa vaatteissa. Eri asia, jos eivÀt nÀy ja sittenkin kyllÀ yök ja epÀsiistit. Hyi!
Ne on TEKOKAINALOKARVAT, eli liimatut tukot joista nyt vouhkataan.
Vierailija kirjoitti:
Tuo ilmiöhÀn koettiin jenkeissÀ jo 1997 kun naisartistit, Bonnie Raitt etunenÀssÀ alkoivat esiintyÀ hihattomissa, kainalokarvat ajamattomina. Hieman tahattoman komiikan puolelle asia meni Grammy gaalassa kun yksi palkintoehdokkaista oli kappale "Where Have All the Cowboys Gone?". Taisi myskin tuoksu olla jopa cowboylle liikaa..
Erikalla on hyvÀ meininki ja liveyleisöstÀ suurin osa on naisia, jotka ottavat ilon irti hetkestÀ ja laulavat kaikki sanat mukana.
Muutama vuosi sitten myös Gwyneth Paltrow, Cameron Diaz ja Lady Gaga intoilleet luonnollisen karvoituksen puolesta. Karmea solvausketju taas tÀmÀkin :(
Vierailija kirjoitti:
En jaksa ymmÀrtÀÀ mitÀ hehkuttamista on kainalokarvoissa. Yök, haisevat, hikiset ja rumannÀköiset. Kuka tuollaisista voimaantuu. Sama kuin miesten epÀsiisti pitkÀ hoitamaton parta. Yök, yök ja yök. Huomion hakemista tyhmÀllÀ asialla, koska ne karvat nÀkyy hihattomissa vaatteissa. Eri asia, jos eivÀt nÀy ja sittenkin kyllÀ yök ja epÀsiistit. Hyi!
MinÀ voimaannuin (inhoan tuota sanaa). PÀÀsin irti ihmisestÀ, joka osoittautui esineellistÀvÀksi, seksuaalisesti vÀkivaltaiseksi + erittÀin karvakammoiseksi. Annoin karvojen kasvaa ja monesti katsoin kylppÀrin peilistÀ upeaa, vahvaa kainalokarvoitusta ja kÀttÀ nostaessa myös olkavarren hauista. Tunsin saavani itseni ja voimani takaisin, ne oli minulta riistetty hetkeksi.
Karvoitus minulla on aina ollut. Viikko sitten pÀÀtin ettÀ en enÀÀ pyyhi pyllyÀni kakalla kÀynnin jÀlkeen.
Nyt on niin ihanan luonnollinen olo. PeppuseksiinkÀÀn ei tarvitse enÀÀ liukkaria, ihq.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kainalokarvat, helpompaa elĂ€mĂ€ , silti pesen kainaloni ja huolehdin hygienistani. JA MITEN SE TEITĂ NIIN HAITTAAKIN, MENEEKĂ TEIDĂN ELĂMĂ SIITĂ PIELEEN :)))
TÀÀllÀhÀn kirjoitellaan "haisevat ja hikiset" eli eivÀt ilmeisesti osaa huolehtia omasta hygieniastaan :)
Vierailija kirjoitti:
Ihanko laittoi kanankakkaa kainaloon ja kasteli aamuin illoin?
Ennen ihmettelin miksi moni mies laittaa huulensa alle sellaisen ruskean pussukan, kunnes ymmÀrsin, ettÀ se on lannoitepussi viiksien kasvatuksen tehostamiseksi..
Olen kuullut sanottavan "kasvatti parran". Kai se tuota tarkoittaa. Minulla karvat kasvoivat aivan itsekseen joskus vÀhÀn yli 10-vuotiaana. Ei ole erikseen tarvinnut vaivautua kasvattamaan vaan pikemmin olen hiukan hillinnyt niiden rehottamista.
Vierailija kirjoitti:
Hiki haisee vÀhemmÀn, kun on kainalokarvat. TÀmÀn olen todennut ihan itse. Peseydyn sÀÀnnöllisesti ja puhtaat vaatteet. En kÀytÀ enÀÀ dödöÀ. Hiki ei haise.
Kuinkahan moni survoo pesemÀttömiin ajeltuihin kainloihin dödöÀ? Luullen itsensÀ raikkaaksi?
Ajellut kainalot ja alakerta haisee enemmÀn kuin karvainen. Kokeile vaikka. Puhtaus, ei dödö ja tuoksu.
Vierailija kirjoitti:
Karvoitus minulla on aina ollut. Viikko sitten pÀÀtin ettÀ en enÀÀ pyyhi pyllyÀni kakalla kÀynnin jÀlkeen.
Nyt on niin ihanan luonnollinen olo. PeppuseksiinkÀÀn ei tarvitse enÀÀ liukkaria, ihq.
Aina, kun luen tÀmÀntyyppisiÀ kommentteja, mietin minkÀlainen diagnoosi kirjoittajalla on.
NiistÀ kainalokarvoista me naiset ollaan kateellisia EV:lle. Ja silikonitisseistÀ, hiuslisÀkkeistÀ, röllystÀ alavatsasta, liiasta meikistÀ, huulitÀytteistÀ ja neliömÀisistÀ kasvoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutama vuosi sitten myös Gwyneth Paltrow, Cameron Diaz ja Lady Gaga intoilleet luonnollisen karvoituksen puolesta. Karmea solvausketju taas tÀmÀkin :(
Ja vielÀ: yksi tunnetuimmista "karvamannekiineista" on tietenkin nÀyttelijÀ Julia Roberts. Myös Juliette Lewis ja Madonna vilautelleet pehkojaan :)
Ihanko laittoi kanankakkaa kainaloon ja kasteli aamuin illoin?
Ennen ihmettelin miksi moni mies laittaa huulensa alle sellaisen ruskean pussukan, kunnes ymmÀrsin, ettÀ se on lannoitepussi viiksien kasvatuksen tehostamiseksi..