Erika Vikman kasvatti kainalokarvat
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Harva se päivä joku marisee, että naisia vaaditaan ajelemaan pois karvansa. Missä vaaditaan? Ja kuka vaatii? Missä kiertää p*llupoliisi, joka tarkistaa millainen rämemajava hameen alla luuraa?
Kyllä pikku pörrö on kivempi kuin nyljetyn kanan näköinen, mutta mielipide kysymys kai sekin.
Mulla ne kasvoi ihan itsestään, kun jätin ajamatta. Samoin säärikarvat ja alapään karvat. Karvoitus on ihan luonnollinen asia myös naisilla, vaikka sitä jaksetaan yhä taivastella.
Tuo ilmiöhän koettiin jenkeissä jo 1997 kun naisartistit, Bonnie Raitt etunenässä alkoivat esiintyä hihattomissa, kainalokarvat ajamattomina. Hieman tahattoman komiikan puolelle asia meni Grammy gaalassa kun yksi palkintoehdokkaista oli kappale "Where Have All the Cowboys Gone?". Taisi myskin tuoksu olla jopa cowboylle liikaa..
Erikalla on hyvä meininki ja liveyleisöstä suurin osa on naisia, jotka ottavat ilon irti hetkestä ja laulavat kaikki sanat mukana.
Ei se kasvattanut, jätti vain nylkemättä ne, kuten kuuluukin
Vierailija kirjoitti:
Harva se päivä joku marisee, että naisia vaaditaan ajelemaan pois karvansa. Missä vaaditaan? Ja kuka vaatii? Missä kiertää p*llupoliisi, joka tarkistaa millainen rämemajava hameen alla luuraa? Liikaasaaneet tahtovat posliinia ja mainosmiehet toinen ryhmä joka kehottaa posliinoimaan ja trimmaamaan
En jaksa ymmärtää mitä hehkuttamista on kainalokarvoissa. Yök, haisevat, hikiset ja rumannäköiset. Kuka tuollaisista voimaantuu. Sama kuin miesten epäsiisti pitkä hoitamaton parta. Yök, yök ja yök. Huomion hakemista tyhmällä asialla, koska ne karvat näkyy hihattomissa vaatteissa. Eri asia, jos eivät näy ja sittenkin kyllä yök ja epäsiistit. Hyi!
Ne on TEKOKAINALOKARVAT, eli liimatut tukot joista nyt vouhkataan.
Vierailija kirjoitti:
Tuo ilmiöhän koettiin jenkeissä jo 1997 kun naisartistit, Bonnie Raitt etunenässä alkoivat esiintyä hihattomissa, kainalokarvat ajamattomina. Hieman tahattoman komiikan puolelle asia meni Grammy gaalassa kun yksi palkintoehdokkaista oli kappale "Where Have All the Cowboys Gone?". Taisi myskin tuoksu olla jopa cowboylle liikaa..
Erikalla on hyvä meininki ja liveyleisöstä suurin osa on naisia, jotka ottavat ilon irti hetkestä ja laulavat kaikki sanat mukana.
Muutama vuosi sitten myös Gwyneth Paltrow, Cameron Diaz ja Lady Gaga intoilleet luonnollisen karvoituksen puolesta. Karmea solvausketju taas tämäkin :(
Vierailija kirjoitti:
En jaksa ymmärtää mitä hehkuttamista on kainalokarvoissa. Yök, haisevat, hikiset ja rumannäköiset. Kuka tuollaisista voimaantuu. Sama kuin miesten epäsiisti pitkä hoitamaton parta. Yök, yök ja yök. Huomion hakemista tyhmällä asialla, koska ne karvat näkyy hihattomissa vaatteissa. Eri asia, jos eivät näy ja sittenkin kyllä yök ja epäsiistit. Hyi!
Minä voimaannuin (inhoan tuota sanaa). Pääsin irti ihmisestä, joka osoittautui esineellistäväksi, seksuaalisesti väkivaltaiseksi + erittäin karvakammoiseksi. Annoin karvojen kasvaa ja monesti katsoin kylppärin peilistä upeaa, vahvaa kainalokarvoitusta ja kättä nostaessa myös olkavarren hauista. Tunsin saavani itseni ja voimani takaisin, ne oli minulta riistetty hetkeksi.
Karvoitus minulla on aina ollut. Viikko sitten päätin että en enää pyyhi pyllyäni kakalla käynnin jälkeen.
Nyt on niin ihanan luonnollinen olo. Peppuseksiinkään ei tarvitse enää liukkaria, ihq.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kainalokarvat, helpompaa elämä , silti pesen kainaloni ja huolehdin hygienistani. JA MITEN SE TEITÄ NIIN HAITTAAKIN, MENEEKÖ TEIDÄN ELÄMÄ SIITÄ PIELEEN :)))
Täällähän kirjoitellaan "haisevat ja hikiset" eli eivät ilmeisesti osaa huolehtia omasta hygieniastaan :)
Vierailija kirjoitti:
Ihanko laittoi kanankakkaa kainaloon ja kasteli aamuin illoin?
Ennen ihmettelin miksi moni mies laittaa huulensa alle sellaisen ruskean pussukan, kunnes ymmärsin, että se on lannoitepussi viiksien kasvatuksen tehostamiseksi..
Olen kuullut sanottavan "kasvatti parran". Kai se tuota tarkoittaa. Minulla karvat kasvoivat aivan itsekseen joskus vähän yli 10-vuotiaana. Ei ole erikseen tarvinnut vaivautua kasvattamaan vaan pikemmin olen hiukan hillinnyt niiden rehottamista.
Vierailija kirjoitti:
Hiki haisee vähemmän, kun on kainalokarvat. Tämän olen todennut ihan itse. Peseydyn säännöllisesti ja puhtaat vaatteet. En käytä enää dödöä. Hiki ei haise.
Kuinkahan moni survoo pesemättömiin ajeltuihin kainloihin dödöä? Luullen itsensä raikkaaksi?
Ajellut kainalot ja alakerta haisee enemmän kuin karvainen. Kokeile vaikka. Puhtaus, ei dödö ja tuoksu.
Vierailija kirjoitti:
Karvoitus minulla on aina ollut. Viikko sitten päätin että en enää pyyhi pyllyäni kakalla käynnin jälkeen.
Nyt on niin ihanan luonnollinen olo. Peppuseksiinkään ei tarvitse enää liukkaria, ihq.
Aina, kun luen tämäntyyppisiä kommentteja, mietin minkälainen diagnoosi kirjoittajalla on.
Niistä kainalokarvoista me naiset ollaan kateellisia EV:lle. Ja silikonitisseistä, hiuslisäkkeistä, röllystä alavatsasta, liiasta meikistä, huulitäytteistä ja neliömäisistä kasvoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutama vuosi sitten myös Gwyneth Paltrow, Cameron Diaz ja Lady Gaga intoilleet luonnollisen karvoituksen puolesta. Karmea solvausketju taas tämäkin :(
Ja vielä: yksi tunnetuimmista "karvamannekiineista" on tietenkin näyttelijä Julia Roberts. Myös Juliette Lewis ja Madonna vilautelleet pehkojaan :)
Ihanko laittoi kanankakkaa kainaloon ja kasteli aamuin illoin?
Ennen ihmettelin miksi moni mies laittaa huulensa alle sellaisen ruskean pussukan, kunnes ymmärsin, että se on lannoitepussi viiksien kasvatuksen tehostamiseksi..