Miksi naiset eivät liittoudu?
Itse naisena ihmettelen tätä. Olen feministi ja on todella järkyttävää nähdä, kuinka paljon naiset maailmanhistorian varrella ovat saaneet kärsiä niin monenlaisesta sorrosta miesten taholta, ja sama jatkuu vielä tänäkin päivänä. Sekä mies- että naisvaltaisilla aloilla suositaan miehiä. Mutta missä on naisten välinen lojaliteetti ja me-henki?? En kyllä oikein näe sitä. Naiset eivät aja keskenään yleisesti naissukupuolen asiaa vaan jokainen omalta osaltaan pyrkii löytämään ihanan miehen ja juoksee niiden miesten perässä. Itse en mitenkään suosi miehiä, haluaisin suosia naisia, mutta se on vaikeaa koska hyvin harvoin muut naiset hyväksyvät minua. Tuntuu että paljon paremmin miehet hyväksyvät minut. Ihan kaheli ja skitsofreniaan ajava tilanne. Todella haluaisin ajaa naisten asiaa kautta maailman -kyllä mukaan lukien muidenkin maiden naiset ja varsinkin kaikkein kauheimpien kulttuureiden jossa naisia ympärileikataan, mutta valtaosa naisista tämä ei kiinnosta läheskään yhtä paljon kuin ihanat miehet joiden perässä juostaan koko elämä. Ja sitten kun on mies löytynyt niin keskitytään vain siihen mieheen ja parisuhteeseen ja perheeseen.
Kommentit (8)
Eiköhän se johdu siitä, että nämä kaikki ihmiset on meidän lapsia. Meitä saa kiristettyä lapsillamme loputtomiin. Miehet näkee lapsensa käyttöomaisuutena ja jonain millä ei ole niin väliä, sen voi uhrata. Tästä esimerkkinä armeija laitos onka miehet on itselleen kehittäneet. Ei heitä haitaa tappaa lapsiaan millään tavalla.
Naiset voivat tuhota omia lapsiaan hiljaisesti, estämällä heitä itsenäistymästä, pakottamalla heidät omiin harhaisiin uskomuksiinsa. Ihan kauheaa mihin luonnehäiriöinen nainen pystyy. Jutun juoni tuhota uhrin persoona,sielu, jättää kitumaan. Esiintyä lopuksi vielä tuhoamiensa pelastajina.
Osasta tulee elinikäisiä mt-invalideja jotka opetetaan syyttämään yhteiskunnan sortorakenteita - naisen/äidin säilyessä ihanasti aina syyttömänä uhrina.
Valanhimoisella valheella ei ole mitään rajoituksia, kun rakkaudesta ei taas ymmärretä tuon taivaallista. Täytyyhän se kalvava vaje jollain kompensoiva.
Jos naiset liittoutuisivat niin tiedossa olisi juoruiluja, selkään puukotusta ja tappeluja. Siihen lienee syynsä että miehet on rakentanut yhteiskunnan eikä naiset.
Vierailija kirjoitti:
Jos naiset liittoutuisivat niin tiedossa olisi juoruiluja, selkään puukotusta ja tappeluja. Siihen lienee syynsä että miehet on rakentanut yhteiskunnan eikä naiset.
No mutta kysymys oli miksi näin?? Miksi me naiset emme näe, että meidän yhteistä panosta tarvitaan koko sukupuolemme aseman parantamiseksi??? Mitä siinä oikein auttaa toinen toisemme selkään puukottaminen, juoruilu tms?? En minä ainakaan tuollaisia harrasta toisia naisia kohtaan.
Kyllähän naiset ovat liittoutuneet mm. feministisiin järjestöihin ja naisten puolueisiin kuten sdp, vihr ja vas. Yhteisenä tavoitteena on patriarkaalisten valtarakenteiden kumoaminen yhteiskunnasta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän naiset ovat liittoutuneet mm. feministisiin järjestöihin ja naisten puolueisiin kuten sdp, vihr ja vas. Yhteisenä tavoitteena on patriarkaalisten valtarakenteiden kumoaminen yhteiskunnasta.
Ei näy jokapäiväisessä elämässä tämä liittoutuminen. Minulle on ihan jokapäiväinen havainto, että naiset suosivat miehiä eli näitä omia sortajiaan minun kustannuksellani, joka olen nainen ja pidän naisten puolia. Enkä ole mikään inhottava ihminen, paremminkin kiltti ja vähän ujo. Miksi naiset tykkäävät miehistä vaikka miehet sortavat heitä ja haluavat olla heidän yläpuolellaan?..
Voisiko joku kertoa tulevatko nuo aloituksen alapeukut nyt naisilta vai miehiltä ja miksi?
En kertakaikkiaan näe miten naisten asemaa saadaan parannettua vain palvomalla miehiä. Olen aina hyvin iloinen törmätessäni naiseen joka suhtautuu minuun naisena hyvin ja hymyilee minulle. Koen että se on harvinaista. Olen hetero mutta kaipaan naisten välistä ystävyyttä.