Mediassa hehkutetaan enemmän singles-weekendiä kuin isänpäivää
Ja se on hyvä asia! Pian isänpäivän liputus perutaan ja se siirretään tuolle 11.11 juhlistamiselle.
Johan sitä isänpäivää onkin liputettu vuodesta 2019, eiköhän tämä jo riitä.
Kommentit (35)
Isänpäivä on täysin turha juhla. Varsinkin näin lähellä joulua. Sen voisi siirtää kesään. Ei tarvitsisi ostaa isänpäivälahjaa ja joululahjaa peräkkäin.
Vierailija kirjoitti:
Laita linkkiä noihin hehkutuksiin.
Netti ja lehdet ovat täynnä tarjouksia sengles-day kunniaksi. Lisäksi vastaan on tullut artikkeleja mistä on kyse.
- FOR HUGO BOSS EXPERIENCE MEMBERS ONLY OUR SINGLES' DAY EVENT STARTS NOW
- https://www.gigantti.fi/kampanja/singles-day
- https://www.telia.fi/kauppa/singles-day
- https://www.verkkokauppa.com/fi/singlesday
Vierailija kirjoitti:
Isänpäivä on täysin turha juhla. Varsinkin näin lähellä joulua. Sen voisi siirtää kesään. Ei tarvitsisi ostaa isänpäivälahjaa ja joululahjaa peräkkäin.
Lähdetään siitä että miestenpäivä (jota ei ole) ja isänpäivä ovat täysin turhia juhlia, oli ajankohta milloin hyvänsä.
Naiset vihaavat miehiä suomessa ja maailmalla, eikö sen voisi vain hyväksyä?
Ne juhlitut isät ei välttämättä ole biologisia isiä vaan maksuautomaatteja, joten sinänsä ihan oikean suuntainen kehitys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita linkkiä noihin hehkutuksiin.
Netti ja lehdet ovat täynnä tarjouksia sengles-day kunniaksi. Lisäksi vastaan on tullut artikkeleja mistä on kyse.
Mä oon nähny vaan 1 singles day mainoksen, mutta kymmeniä isänpäivämainoksia. Varmaan riippuu millaista mediaa kulutat ja.
Isänä olen sitä mieltä että isänpäivä on ihan turha juttu. Ja nuo linkit "median hehkutuksesta" tuossa ylhäällä on mainoksia joka ikinen.
Turhaan ei puhuta medialukutaidon tärkeydestä jos joku pitää mainoksia "hehkutuksena".
Vierailija kirjoitti:
Turhaan ei puhuta medialukutaidon tärkeydestä jos joku pitää mainoksia "hehkutuksena".
Kuinka paljon olet nähnyt isänpäivän liittyvää mainontaa?
Onko sattuma että Singles day osuu samaan ajankohtaan?
Miten mainonta ja lehtijutut eroavat naistenpäivänä vs. miestenpäivä? Entä äitienpäivä vs. isänpäivä?
Vierailija kirjoitti:
Isänä olen sitä mieltä että isänpäivä on ihan turha juttu. Ja nuo linkit "median hehkutuksesta" tuossa ylhäällä on mainoksia joka ikinen.
Äiditkin ovat kaikki sitä mieltä että äitienpäivän sopii unohtaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten mainonta ja lehtijutut eroavat naistenpäivänä vs. miestenpäivä? Entä äitienpäivä vs. isänpäivä?
Ei vastauksia, yllättävää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vastauksia, yllättävää
Kiinalaiset kehittivät singles day suomalaisen isänpäivän tuhoksi? Kesäkuun kolmas on maailmalla yleinen isänpäivä.
Oikein. Sinkkuja on enemmän mitä juhlia kuin oikeita isiä joita voi edes kutsua isiksi.
Singles day on vain tekemällä tehty alennuskampanja. Itse ostin omalle miehelleni sekä isälleni juurikin isänpäivälahjan.
Isänpäivän viikolla vihervasemmistolainen media puhuu tiistaina miten miehet tienaa liikaa, ja sunnuntaina perheväkivallasta.
Hassua, en ole koskaan kuvitellut juhlivani sinkkuuttani isänpäivän sijaan. Ja kyllä sitä isänpäivää voi juhlia muutenkin kuin ostamalla krääsää lahjaksi. Soittaa, menee kylään, syödään kakkua ja kahvitellaan.
Mulla on kyllä hyvä isä. On kantanut vastuunsa, toisin kuin nämä nykymiehet.
Heitä foliohattu nuotioon