Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mies ei laukea aamulla?

Vierailija
09.11.2023 |

Hän kuitenkin usein haluaa seksiä aamuisin mutta ei siis laukea. 

Ja kiihottuu kyllä, siitä ei ole kyse. Iltaisin ei ole tätä ongelmaa. Liittyykö jotenkin testosteronitasoihin? 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sama. Panettaa kyllä kovasti mutta laukeamiseen pitää tikata kovalla tahdilla ja pitkään. M42

Vierailija
2/6 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama että aamustondarilla saa tikata tosissaan. Toisaalta se kiihottaa aivan sairaasti panna tolleen ja toisaalta ärsyttää. Siihen tottuu ja ärsyttävyys laimenee koko ajan ainaki mulla. Tyttöystävä haluaa, että ollaan yhdynnässä melki joka aamu ja kyllä mäkin oon tosi innokas. Kerran kävi niin et hän sai toisen orgasmin peräkkäin, kun siin tikkailin päällä, jotenka on tossa jotain niin spesiaaliakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sama juttu nykyään kaikkina aikoina kun rakastellaan vaimon kanssa. Ollaan jo yli kuusikymppisiä. Haluttaa paljon ja usein vielä kyllä ja seksiä on pari-kolme kertaa viikossa, kun molemmat halutaan onneksi yhtä paljon. Tänään viimeksi aamulla herättyämme heti yhdyttiin lämmitellen toki ensin. Orgasmia ei tahdo tulla millään muuten kuin omin ja vaimon käsin yhdessä yhdynnän jälkeen kun hän on lauennut, kuten aina.Kai se on ikään liittyvä juttu?

Vierailija
4/6 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu, aamustondiksella laukeaminen on tosi kovan työn takana. Se mikä toimii aamuisin on, että vaimo hoitaa loppuun suulla.

Vierailija
5/6 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ainakin, se pimpinnuoleminen rakastelun jälkeen, aiheuttaa aivan täydellisen: TurnOf:n. Aina.

Uskon en ole ainoa mies, jolle käy näin? 

Vierailija
6/6 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisipa pitkästä pitkästä aikaa aamupanon ennen lasten heräämistä niin saisi naida kerrankin kovaa ja kauan ilman että minuuteissa ruiskahtaa. Vaan eipä enää vaimoa kiinnosta