Listataanko isänpäivän kunniaksi taas hyviä täytekakun täytteitä?
Kommentit (13)
Annat ukolle keissin kaljaa, vaihdatat asunnon lukot ja heität kamat ulos sillä välin kun isäntä on kylillä röpöttelemässä.
Tein itse ja säästin??
Eikö nyt jumankauti voi edes kerran vuodessa ihan ostaa kunnon voileipäkakkua???!!! Ainaisia kotikutoisia kermakakkuja kukaan jaksa!! Miettikää nyt välillä Miehenkin kannalta asioita!!!!
Menee herrrrmo ihan just!
Ja ihan vaan vinkkinä teille yksinkertaiset naiset!!
Vierailija kirjoitti:
Tein itse ja säästin??
Eikö nyt jumankauti voi edes kerran vuodessa ihan ostaa kunnon voileipäkakkua???!!! Ainaisia kotikutoisia kermakakkuja kukaan jaksa!! Miettikää nyt välillä Miehenkin kannalta asioita!!!!
Menee herrrrmo ihan just!
Ja ihan vaan vinkkinä teille yksinkertaiset naiset!!
Voileipäkakku ei voi ikinä mennä vikaan.
Jos jotain makeaa lisäksi pitäis väkisin laittaa niin miten olisi vaikka possumunkkeja kaupasta? Kai tuo on naisille liian vaikeaa ymmärtää.
Täytekakun täytteitä, kysy mistä isä pitää.
Kyllä minä teille kermapiirakat vatkaan.
Lemon curdy tai appelsiinimarmeladi. Mitenkään yleistämättä miehille voi maistua vähän happamampi täyte, ne eivät ole niin sokerin perään.
Vierailija kirjoitti:
Täytekakun täytteitä, kysy mistä isä pitää.
Ja sitähän voi kysyä vaikka omalta mieheltään mistä se isäsi pitää,tai kysy äidiltäsi, luulisi hänen tietävän mistä miehensä tykkää.
Tää on ihan paras.
Boysenmarja, kinuski, juustokakku, dumlet kakun pintaan, omaria. Joku oma sekoitus hedelmiä tai marjaa. Miesten pizzaolutkakku?
Jotenki hirvittää ajatus siitä miten moni nainen on tehnyt lapsia isänsä kanssa.
Meneekö naisilla jotenkin nyt isät ja puolisot sekaisin vai mistä tässä on kysymys? 🤮
Raastettu omena ja kermavaahto-vaniljatuorejuusto mössö.