Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Listataan asioita, jotka omassa työssä kuormittaa, sillä ajatuksella mitä ei ehkä "entisaikaan" ollut

Vierailija
09.11.2023 |

Kun nykyisin syytetään nuoria siitä ettei ne vaan jaksa työelämää niin itse kyllä väittäisin että omakin työ on ollut ennen henkisesti helpompaa, toki fyysisesti raskaampaa eikä minusta naisena silloin välttämättä olisi ollut kaikkiin nykyisiin hommiin. Eli se työn henkinen/aivo kuormitus on kasvanut ja se on se mikä uuvuttaa. Työskentelen siis teollisuudessa.

- Ihan pelkästään jo kirjautumiset kaikkiin eri järjestelmiin, tunnuksien muistaminen, niiden säännöllinen uusiminen, millä tapaa mihinkin paikkaan piti kirjoittaa mitäkin, "tuossa kohtaa ei käynyt että merkkaa näin, mutta tuonne toiseen sitten taas pitää eri tavalla merkitä", versiopäivitykset näihin järjestelmiin, ulkoasu muuttuu, kokonaan uudet järjestelmät

- jatkuvan tarkkailun alla oleminen, katsotaan että olet kirjannut tietyn määrän asioita mihinkin järjestelmään, vuositavoitteiden pitää täyttyä vaikkei "oikeaa" asiaa sinne olisi, mikään asia ei onnistu sopimalla oman esimiehen kanssa vaan joka asia täytyy varmistaa hänen esimieheltään sekä henkilöstöpäälliköltä että mennään varmasti yhtiön linjan mukaan eikä missään toimipisteellä mennä eri tavalla missään asiassa, täytyy myös muistaa suorittaa verkossa erilaisia "lyhytkoulutuksia", joista ei käytännössä tule mitään uutta tietoa vaan maalaisjärjellisiä asioita kirjattu ylös, jotka sitten kaikkien tulee käydä läpi

- muutoksien pelko/uhka, luulen että "ennenvanhaan" sait olla paljon luottavaisemmin mielin omassa pestissäsi, työ oli se mitä siihen tullessa sanottiin ja siinä se pysyi, kuten myös työpaikkasi

- omilla esimiehillä olen havainnut "herran pelkoa" eli eivät uskalla tehdä mitään omineen ellei asiaa ole varmisteltu ylempää ja varmasti kaikkia määräyksiä noudatettu, mikä tekee monista asioista turhan kankeaa

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä