Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua sitten oksettaa nuo Wolt miljonäärit - rikastuvat pienipalkkaisten selkänahasta

Vierailija
09.11.2023 |

Wolt kuskit ovat nykyajan orjia, en tilaa mitään Woltista, koska en hyväksy heidän yritysmalliaan. Jotkut pulliaiset rikastuu miljoonilla ja lähetit polkee ja vie todella pienellä palkalla näitä lähetyksiä ympäriinsä. Minusta tämä on väärin. Miksi nämä Wolt miljonäärit eivät voi palkita näitä työntekijöitään bonuksilla kun tekevät tätä orjatyötä. Oksettava firma.

Nainen 50 vuotta

Kommentit (124)

Vierailija
121/124 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voi perustaa kilpailevan kotiinkuljetuspalvelun ja maksaa heille reilusti enemmän palkkaa. Kyllä asikkaat maksavat mielellään vähän enemmän hamburilaiskuljetuksistaan.

Vierailija
122/124 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin pestään, näiden autot ovat aina jotain romuja ja likaisia. Niiden kassit näyttävät paskaisilta, näitä ei pestä varmaan koskaan. Woltista tilaaminen ei todellakaan ole hygieenistä. Miksi kukaan haluaa kylmää ruokaa kotiinsa jonkun ulkomaalaisen kuskaamana. Wolt epähygieeenistä ja kallista. Menkää ihmiset itse kauppaan ja tehkää itse ruokanne. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/124 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se menee kaikilla miljardööreillä. Musk on saanut rahat isältään smaragdikaivoksilta, joita pyöritetään orjavoimin. Amazonissa ei ole työntekijöillä mitään oikeuksia, ei edes vessataukoja, ja töihin on tultava molemmat jalat murtuneena ja sydänkohtauksen jälkeen heti, jos mielii pitää työnsä.

Meghan Marklen myötä paljastui se yksi luksuslaukkuyritys, joka teetättää 700-1000 euron laukkunsa Afrikassa 0.78 euron päiväpalkalla paikallisilla naisilla.

Vierailija
124/124 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Foodoralta tilaan ja VAIN ilmaiskuljetuksellisia flashtarjouksia, bonuskoodilla höystettynä. Ei tippiä.

Sama linja millä YHTEISKUNTAMME kohtelee meitä kaikkia. Hinnoissa kusetetaan ruokakaupoissa milloin milläkin syyllä.

Esim. perhepitsa 20e ilmaiskuljetuksella miinus 6e flashdeal ja miinus 5e bonuskoodi = 9 eurolla perhepitsa tohon kämpän ovelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan