Minua sitten oksettaa nuo Wolt miljonäärit - rikastuvat pienipalkkaisten selkänahasta
Wolt kuskit ovat nykyajan orjia, en tilaa mitään Woltista, koska en hyväksy heidän yritysmalliaan. Jotkut pulliaiset rikastuu miljoonilla ja lähetit polkee ja vie todella pienellä palkalla näitä lähetyksiä ympäriinsä. Minusta tämä on väärin. Miksi nämä Wolt miljonäärit eivät voi palkita näitä työntekijöitään bonuksilla kun tekevät tätä orjatyötä. Oksettava firma.
Nainen 50 vuotta
Kommentit (124)
Jokainen voi halutessaan perustaa oman yrityksen. Siitä vain tekemään tulosta! Kannattaa kokeilla kuinka helppoa tai vaikeaa se on.
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo vähän?
Mohammed Musah tienaa Wolt-kuskina 5 600 euroa kuussa se on liikaa, ja nyt hänet karkotetaan Suomesta
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mohammed-musah-tienaa-wolt-kuskina-…
Tekee 12h päivässä. Tekisitkö sinä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei pakota työskentelemään
Ei tietenkään mutta onko ulkkiksella vaihtoehtoja? Ei ole. Tai voi siivota. Harva tarjoaa heille töitä.
Aina voi mennä kotiin.
Ap, suomalaiset Wolt alustan suunnittelijat ja omistajat, ovat myyneet yrityksensä jo pari vuotta sitten.
Se mitä nää älykkäät poijaat myymistään yrityksestä enää saavat, perustuu heidän myymänsä keksinnön osakkeisiin, joista ostaja maksaa tietyn ajan.
Kantsii hi,sta sekin, että nämä suomalaiset nuoret ovat käyttäneet omaa älyään ja osaamistaan, suunnitellessaan Woltun kaltaisen kuljetysfirman.
Mitään nämä nuoret eivät saaneet itse ilmaiseksi, kaiken itse suunnittelivat, öitä myöten duunia tehden.
Sehän on kokonaan Woltin ostaneen yrityksen asia, kuinka paljon he maksavat näille suomalaisille kavereille heidän ideastaan.
Suomi poijaat eivät enää omista yritystä nimeltä Wolt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää rahaa ne kuskit saavat ja muuten ne ukot makaisi kotona vain kelan rahoilla
Ai hyvää rahaa? Paljonko se on kuukaudessa?
Olen nähnyt kun kuskeja norkoilee mm. ostarilla odottaen tilausta.
3000€/kk tienasin Woltilla Helsingissä.
Kai tuossa toimintamallissa jotain on pielessä kun oikeudessa käsitelty.
Ei oikeusvaltiossa pidä hyväksyä riistoa.
Pienipalkkaiset? Just oli juttu (is tai il) että nämä "köyhät" wolt-kuskit tienaavat 2000-4000€/kk.
Jos palkka ei miellytä (koska joutuu tekemään työtä) menkööt takaisin mistä tulleet. Aina löytyy kuski tilalle.
Mitä heille pitäisi maksaa kun ei ole koulutusta eikä kielitaitoa? 12 eur/h on ihan hyvä palkka jos koulutus ja työkokemus on vähäistä tai olematonta. Parempi että tienaavat itse rahansa sen sijaan että nostavat tukia ja ajautuvat ehkä huonoille teille. Töissä ei ehdi mennä hunningolle.
Vierailija kirjoitti:
Pienipalkkaiset? Just oli juttu (is tai il) että nämä "köyhät" wolt-kuskit tienaavat 2000-4000€/kk.
Jos palkka ei miellytä (koska joutuu tekemään työtä) menkööt takaisin mistä tulleet. Aina löytyy kuski tilalle.
Nigeriassa keskituntipalkka 0,29€/h ==> alle 50€ kuukaudessa. Sinne valittamaan kauheista Suomen oloista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo vähän?
Mohammed Musah tienaa Wolt-kuskina 5 600 euroa kuussa se on liikaa, ja nyt hänet karkotetaan Suomesta
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mohammed-musah-tienaa-wolt-kuskina-…
Tekee 12h päivässä. Tekisitkö sinä?
Osaatko laskea mitä saa jos tekee vähemmän tunteja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi käytätte?
Minä en käytä (ei olisi kyllä varaakaan, joten tietysti helppo sanoa), mutta ihmettelen sitä, miksi muut tekevät. Olen aina ajatellut, että kun syödään ravintolaruokaa, niin tärkeä osa kokemusta on nimenomaan se, että sitä syödään ravintolassa.
Woltin kautta Helsingissä voi saada kotiin mitä tahansa, PALJON PALJON muutakin kuin ravintolaruokaa.
Tänään ollaan woltattu kotiin ruokaa kun ollaan sairaana. Ei jaksa tehdä itse, eikä lähtee sairaana ravintolaan. Nautinto saada edes hyvää ruokaa tähän kurjaan olotilaan.
WOLT kuskeille voi antaa tippiä. Tänään laitoin 15 euroa tippiä joka menee suoraan kuljettajalle.
Jep. Verkkokaupan toimituksen pk-seudulla on mahdollista myös Woltin kautta, 24/7, tunnin toimisaika tilauksesta, 3-5 euroa kotiovelle.
Jos yhtään miettii, niin tuo on täysin järjettömän halpa hinta. Kalliimpaa ostaa bussiliput ja hakea itse kuin tilata kotiinkuljetuksena näin.
Tippiä en anna, ei kuulu Suomeen normaalista palvelusta. Ruokaa en myöskään tilaa, kun Wolt koittaa riistää sekä ravintoloita että kuljettajia. Mutta verkkisestä tilaan, koska hinta on niin absurdi.
Vierailija kirjoitti:
Woltin kaltainen viritelmä tarvitsee tietysti muutaman esimerkkitapauksen tekijöistä, jotka tienaavat paljon. Sitten vähälahjaisemmat luulevat, että järkeviällä työpanokella voisi elää ruokalähettinä aika huvinkin. Töitä tuohon saa siis tehdä enemmän, mitä laki sallii. Onko laskettu eläkkeet, oman auton käyttökulut yms. mukaan?
Yksi Wolt-lähetti jäi poliisin haaviin hiljattain ajamassa sähköyksipyöräisellä kuuttakymppiä hesessä. Mitään työsuojelua ei siis ole. Sankarilähetit keksivät kilvan, miten kiertää tai rikkoa lakia, jotta tienaisivat edes jotain.
En tilaa Woltista, koska jaksan käydä kaupassa ja ravintolassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää rahaa ne kuskit saavat ja muuten ne ukot makaisi kotona vain kelan rahoilla
Niin muuten norkoilee. Usein niitä liikkumassa näkee. Siellä ne lorvivat sininen boksi selässään.
Valitaankohan työntekijät hipiänsävyn perusteella?
Lastenhoitajan palkka ei ole tuota kummempi, mutta homma on erittäin hektistä ja kuluttavaa varsinkin jos on henkilökuntavaje. Jos tenaville sattuu jotain, pääsee äkkiä käräjille. Onhan tuo wolttaaminen sikäli paljon mukavampaa ja moni kulkee sähköpotkulaudalla, joten se ei käy kunnonkaan päälle.
Jos Suomeen tulee töihin ilman koulutusta ja kielitaitoa niin mitä hommia heille pitäisi tarjota? Kirurgin ja raketti-insinöörin töitä? Kyllä tuo sentään kadunlakaisun voittaa. Yleensä nuo ovat vielä sinkkumiehiä, menot on pienet ellei sitten törsää.
Rikkaat ovat yhteiskunnan pahimmat loiset, eivät vähävaraiset.
Vierailija kirjoitti:
Eikös Wolt ole tappiollinen firma? Siis rikastuivat sillä että myivät ns. mustan pekan ulkomaille.
Kirjaimellisesti.
Vassareita oksettaa kaikki rikkaat ihmiset ja erityisesti joku joka onb perustanut yrityksen ja tarjoaa jollekin toiselle sieltä töitä.
Tämän takia Suomessa täytyy pitää matralaa profiilia, paitsi jos kuuluu vassareitten eliittiin, niin silloin saa olla rikas -muiden rahoilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi käytätte?
Minä en käytä (ei olisi kyllä varaakaan, joten tietysti helppo sanoa), mutta ihmettelen sitä, miksi muut tekevät. Olen aina ajatellut, että kun syödään ravintolaruokaa, niin tärkeä osa kokemusta on nimenomaan se, että sitä syödään ravintolassa.
Minä tilaan yhdestä ravintola, joka tekee todella hyvää ruokaa, mutta itse ravintola on vähän liian hälyinen enkä viihdy siellä. Mukavampi syödä rauhassa kotona. Ruoka on aina kuumaa, kun se tuodaan. Mulle se ruoka on kuitenkin pääasia.