Tohtori Teemu Keskisarja: nykynuoriso on ihan pullamössöö ja veganössöö porukkaa
Kommentit (419)
Keskisarjan yksi keskeinen pointti on se, että opiskelija pääsee opiskeltuaan parempiin ja hyväpalkkaisiin töihin. Opiskelu on investointi nuoren omaan tulevaisuuteen, josta hän myöhemmin hyötyy kovasti.
Kenen se investointi pitäisi tehdä, veronmaksajien vai yksilön itsensä esim. lainarahalla? Lainanotto on mielestäni kumminkin riskialtista, koska nykyaikana ei enää ole varmaa, saako töitä edes akateeminen.
Vierailija kirjoitti:
Teemu on hyvä ja piristävä tyyppi. Tahallaan provosoi ihmisiä ja onnistuu siinä!
Eräitä on nolostuttavan helppoa provosoida.
Vierailija kirjoitti:
Keskisarjan yksi keskeinen pointti on se, että opiskelija pääsee opiskeltuaan parempiin ja hyväpalkkaisiin töihin. Opiskelu on investointi nuoren omaan tulevaisuuteen, josta hän myöhemmin hyötyy kovasti.
Kenen se investointi pitäisi tehdä, veronmaksajien vai yksilön itsensä esim. lainarahalla? Lainanotto on mielestäni kumminkin riskialtista, koska nykyaikana ei enää ole varmaa, saako töitä edes akateeminen.
En ole huomannut, että nuoret pelkäisivät ottaa isoja asuntolainoja. Vai ovatko ne jotenkin vähemmän riskialttiita?
on kuule sananvapaus, tajutsäääää sen. pitää sietää muidenkin näkökantoja ,myös suoraan puhetta. keskisarja niiiiin oikeassa, näitä lässperseitä pitäis paapoa. ennenkin opiskeltu ja ihan vaikka asuttu sukulaisilla, tai pikku kaksiosta annettu alivuokraushuone, ilman edes keittiöön mahdollisuutta, piti opiskeliruokalassa syödä. huoneessa ei saanut laittaa ruokaa jos osti yhden keittolevyn. vain kahvia, astiat piti pestä kylpyhuoneessa. ovea ei saanut laittaa lukkoon. vuokraemäntä katsoi avaimenreiästä. hän vaati päästä siivoamaan huoneen kerran viikko ja kirosi jos huoneen irtaimisto järjestetty er lailla. omena kiellettiin kun se haisee kuulema liian voimakkaalle ja iskostuu tapetteihn ja niihin ei sitten nojailla. vieraat piti pyytää erikseen lupa. yöllä ei saanut tulla kotiin enää 22 jälkeen. jos liian kauan oli kylppärissä tuli nyrkin isku oveen. siinä todella nykymössöille mallia,ettäs kehtaavat parkua, maisteri tuli,,
"Olen Teemun kanssa samaa mieltä. Nykyajan nuoret eivät tiedä mitään siitä millaista on olla kun ei ole rahaa. Olin itse nuori aikuinen 90-luvulla, valmistuin juuri lamaan, ei ollut työpaikkoja eikä mitään hienoja älypuhelimia. Nythän sellainen on jokaisen kädessä, köyhät opiskelijat paskan marjat."
Tiedät kai että olet juuri sen ikäluokan nuoria joiden takia käyttöön tuli aikanaan termi "pullamössösukupolvi"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin? Mitä nauramista on vakituisessa työssä? Se ei ole mikään itsestäänselvyys nykypäivänä. Miksi mut pitäisi muista kuin ihmist joita en tunne? Kyllä mun elämässä on paljon ihmisiä jotka mut muistaa.
En nyt pidä jotakin Halmetta kovin suuressa arvossa. Sekoilija ja mätki vaimoaan turpaan. Tuollaista sä sitten pidät hienona miehenä.
Kyllä se naurettavaa on jos vakityöllä yritetään päteä. Ja Halme oli kansanedustaja sekä julkkis olit sitten yksityiselämästään mitä mieltä tahansa. Ei ehkä 'hieno mies' mutta oman elämänsä seppä karuista lähtökohdistaan huolimatta.
En mä mitään pätenyt vaan kerroin vain asian kun sä kuv
Ihan sama kuule mulle mitä sä musta ajattelet. Mä en ole pätemässä millään ja olen todella tyytyväinen, että on vakituinen työpaikka nykymaailmassa. Sä sen sijaan vain trollaat täällä viestistä toiseen ja luulet olevasi parempi ihminen kun ihannoit naistenhakkaajaa.
Ehkä säkin joskus löydät työpaikan elämääsi muutakin sisältöä kuin tuon trollaamisen. Hyvää päivän jatkoa trollille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole huomannut, että nuoret pelkäisivät ottaa isoja asuntolainoja. Vai ovatko ne jotenkin vähemmän riskialttiita?
Ovat. Ne kun eivät ole kulutusluotto.
Teemu Keskisarjaa ei voi ainakaan tuppisuuksi haukkua. Lyhyen poliitikkauran aikana ollut enemmän äänessä kuin PP Petelius 4 vuodessa.
"Keskisarjan yksi keskeinen pointti on se, että opiskelija pääsee opiskeltuaan parempiin ja hyväpalkkaisiin töihin. Opiskelu on investointi nuoren omaan tulevaisuuteen, josta hän myöhemmin hyötyy kovasti."
Meillä on progressiivinen verotus mm. juuri siksi että se verottaa pois sitä hyötyä jonka hyvin ansaitseva saa ilmaisesta koulutuksesta ja opiskeluajan tuesta. Se on sikälikin hyvä systeemi että jos et hyödy koulutuksesta niin paljon eli tulosi jäävätkin pienemmiksi niin maksat vähemmän veroja.
Lainapainotteinen systeemi ei taas kompensoi mitenkään sitä jos et saakaan hyväpalkkaista työtä opiskelusta huolimatta.
Surkuhupaisa tapaus tuo Teemu Keskisormi...eiku Keskisarja
Siitä sen tekemästä sarjasta sai aika ylimielisen kuvan koko äijästä
Vierailija kirjoitti:
Teemu Keskisarjaa ei voi ainakaan tuppisuuksi haukkua. Lyhyen poliitikkauran aikana ollut enemmän äänessä kuin PP Petelius 4 vuodessa.
Tarkoitatko Anteeks-Niämistä? jonka viherämmmmät sai anelemaan ja uikuttamaan anteeksipyyntöä ikivanhoista hauskoista sketseistä. Oikia MIÄS ei olisi uikuttanut anteeksipyyntöjä. Nolasi itsensä täydellisesti, tämä karvak ulli "miäs"!!
Miksi kaikki huutavat nuorisoa tyhmiksi ja se on heidän omaa syytään, koska käyttävät älypuhelimia? Harvoin yhteiskunnassa se käytettävä teknologia on omaa valintaa. Tai voihan sitä kuka tahansa kieltäytyä käyttämästä liikennevaloja, sohvaa tai pankkiautomaattia, mutta sellainen ammatillinen välttely vie aikaa ja yleensä maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen Teemun kanssa samaa mieltä. Nykyajan nuoret eivät tiedä mitään siitä millaista on olla kun ei ole rahaa. Olin itse nuori aikuinen 90-luvulla, valmistuin juuri lamaan, ei ollut työpaikkoja eikä mitään hienoja älypuhelimia. Nythän sellainen on jokaisen kädessä, köyhät opiskelijat paskan marjat.
Nainen 53
Valivalivali. Eri ajat, eri maailma.
Eihän tuo tarkoita yhtään mitään. Onhan nytkin eri ajat ja eri maailma kuin 2005. Mikä oikeus nykynuorilla on juuri niihin menneen Nokia-kuplamaailman opintoetuuksiin?
Vierailija kirjoitti:
Keskisarjan pitäisi historiansa tuntea ja ymmärtää että "turmeltunut nuoriso" tulee jokaiselle tietyn iän ylittäneen 30 kilometriä kahdenkymmenen kilon rinkka selässään yhteen suuntaan koulumatkaa lapsena hiihtäneenä kairaistuneen sukupolven edustajalla vastaan. Näin on tapahtunut aina Sokrateen ajoista lähtien. Tämä ilmiö tunnetaan psykologiassa nimeltä änkyrä vanha pieru-efektiksi.
Haluaisin nähdä, millaisia suksia Sokrates käytti...
Vierailija kirjoitti:
Surkuhupaisa tapaus tuo Teemu Keskisormi...eiku Keskisarja
Siitä sen tekemästä sarjasta sai aika ylimielisen kuvan koko äijästä
Tyhmä sinä, se on koko ajan huumoriprovo suupielessä. Äly hoi!!
Vierailija kirjoitti:
Miettikää jos vaikka lääkäri soimaisi lääketieteen opiskelijoita eduskuntaan päästyään. "Ne uudet opiskelijat ja kandit on vaan pullamössöväkeä." Äänestäisivätkö lääkiksen opiskelijat jatkossa?
"Heille ei tarvita mitään tukea. Karaistukoon."
Keskisarja etsinee muita äänestäjiä. Jotkut masokistiopiskelijat kai voivat häntä yhä äänestää.
Lol. Teemu ei kaipaa mitään. Oletko koskaan edes nähnyt yhtäkään vaikkapa Teemun tilaisuutta? Näetkö siellä jotain Jonneja ja Jennoja? Kyllä ne on vähän jo sitä työn parissa ja eläkkellää olevaa porukkaa jotka Teemun tilaisuuksia seuraavat ja kirjoja ostavat. Tosin minä olen nuori ja olen Teemun kova fani myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovat. Ne kun eivät ole kulutusluotto.
En ole ennen kuullutkaan opintolainaa verrattavan kulutusluottoon...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En panisi paljon painoarvoa sellaisen tyypin jutuille, joka ei osaa edes kammata tukkaansa.
Niin taisi se Einsteinkin puhua ihan höpöhöpojuttuja
Einstein kääntyisi haudassaan, jos tietäisi että hänet mainitaan "t eatteri - p ellen yhteydessä.
Mainittiin kampaamattoman tukan yhteydessä.
Sanna Marin on idiootti
Sanna Marin on idiootti, koska hän on nainen.
Marie Curie oli nainen, mutta hän ei ollut idiootti.
Marie Curie kääntyisi haudassaan, jos hänet mainittaisiin Sanna Marinin yhteydessä.
Työmarkkinatuenkin vois poistaa kokonaan.
Humalaisen horinoita.