Puolison kanssa aamukinastelu
Ehdotin että käy kaupassa ja ostaa pari pakettia juhlamokkaa 3,85, viedään toinen itsenäisyyspäivänä hänen äidilleen ja toinen lahjaksi jouluna kun mennään kahdeksi yöksi.
Rupesi väittämään vastaan, kyllä pitää ees löfbergin kahvi, ollaan sentään kaksi yötä. Rahansa tuhlaisi äitiinsä ja murjottaa kun ostin omalle äidille verenpainemittarin joululahjaksi.
Kommentit (8)
Onko teidän muiden miehillä tapana viedä kalliita viemisiä äidilleen?
Mun mies vei äidilleen uuden kannettavan viimeks.
Vierailija kirjoitti:
Kannettava kahvipaketti, onko se joku uutuus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannettava kahvipaketti, onko se joku uutuus?
Joo, pidähän silmät auki siellä lähikaupassa. Saattaa olla tosin liian kallis sun budjetillesi.
Outo aloitus. Pitäisihän lahjojen olla jotenkin vertailukelpoisia, olkoonkin että verenpainemittari on sairauden hoitoon...
Vierailija kirjoitti:
Outo aloitus. Pitäisihän lahjojen olla jotenkin vertailukelpoisia, olkoonkin että verenpainemittari on sairauden hoitoon...
Onhan siinä nyt eroa onko äiti vai anoppi. Ja minun rahat on minun, miehen yhteisiä. Äitiressu ei saa meitä jouluksi luokseen kun meidän on pitää mennä anopille syömään jouluruuat. Ja saamaan kirppariroinaa päälle. Kyllä Löfbergin kahvi olisi ihan liikaa.
Mä olen vienyt vaimon äidille usein konjakkipullon. Yksi pullo kestää melkein vuoden.
Ok.