Miksi Paavo Väyrynen ei kommentoinut sanallakaan Ahtisaaren kuolemasta?
Kommentit (11)
Kukaan ei liene kysynyt. Myöskään Tellervo Koivisto ei ole sanonut mitään aiheesta ja sen pitäisi kyllä herättää huomiota.
Olen yhden kerran tavannut Ahtisaaren ja hän kertoi silloin vitsin Väyrysestä. Harmi vaan etten sitä enää muista, tästä on yli 19 vuotta aikaa. Sain kuitenkin sen kuvan, ettei Ahtisaari juurikaan arvostanut Väyrystä. Lienee ollut molemminpuolista.
Väyrynen oli ja on riidoissa kaikkien johtavien poliitikkojen kanssa. He kaikki ovat tehneet Paavolle vääryyttä, ja Paavo on katkera.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei liene kysynyt. Myöskään Tellervo Koivisto ei ole sanonut mitään aiheesta ja sen pitäisi kyllä herättää huomiota.
Tellervo on yli 90-vuotias yksityishenkilö. Ei mitään tarvetta olla kommentoimassa yhtään mitään.
Miksi pitäisi Väyrysen kommentoida millään tavalla Ahtisaarta, koska hänellä ei ole enää vuosikymmeniin ollut merkittävää yhteiskunnallista asemaa, eikä kuulu protokollaan, eikä enää edes kansanedustaja.
Mä tapasin kaikki tuon presidentinvaalin ehdokkaat silloin 1993. Kaikista tympeimmät tyypit oli Ahtisaari ja Väyrynen, eivät vastanneet edes tervehdykseen kun minä olin ottamassa heitä vastaan yhteen tilaisuuteen, siis eivät katsoneet edes kohti. Leppoisimmat tyypit oli Rehn, Kankaanniemi ja Tiainen.
Vierailija kirjoitti:
Miten Tellervo Koivisto liittyy Ahtisaareen tai protokollaan?
Suomessa presidentin puolisot eivät kuulu protokollaan, eikä heille makseta palkkaa tai kulukorvausta, vaan ovat yksityishenkilöitä. Kuten myös presidentin lapset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten Tellervo Koivisto liittyy Ahtisaareen tai protokollaan?
Suomessa presidentin puolisot eivät kuulu protokollaan, eikä heille makseta palkkaa tai kulukorvausta, vaan ovat yksityishenkilöitä. Kuten myös presidentin lapset.
No suunilleen yhtä paljon kuin Väyrynenkin.
Yksikään toimittaja ei kysynyt herra Väyrysen meilipidettä.
Mistä tiedetään, että Paavo Väyrynen ei kommentoinut? Media ei muutenkaa julkaise hänen juttujaan, kuin skandaalimielessä. Lisäksi Paavo Väyryse kannattajakortteja voi asiakas printata kirjastossa, joten ensi vuonna Paavo V. on Presidentti.
Kiintoisa ajatus...
Ketä kiinnostaa Väyrysen kommentit Ahtisaaren kuolemasta?