Mitä mieltä tästä? ;(
Menin LUVATTA sorkkimaan miehen puhelinta ja sieltä oli viestejä joltain Minnalta. Ei mitään intiimejä, mutta ovat olleet työmatkalla päivän yhdessä ja ovat työkavereita. Viesteissä luki kaikkea että minulla on sinusta vain hyviä ajatuksia, kiusaan sinua päivin ja öin ja ihanasti kirjoitettu viime viestisi ym.
Mitä tästä pitäisi ajatella? Meillä ei kyllä ole parisuhde toiminut kovin hyvin viime aikoina, lapsi on pieni ja toinen tulossa, siis olen ollut huonovointinen ja äreä pari kuukautta ja lihonutkin... Nyt syytän itseäni. Tuntuu niin pahalta, en taidakaan olla enää se ykkönen :(((((((
Mielipiteitä?
Kommentit (37)
En ole huomannut miehessä mitään erikoista. Vähän tässä on ollut muutenkin kiirettä, muuttoa ja työasioita sekä esikoinen ollut vaativa eli tapeltukin on mut ei mitenkään pahasti. Nyt kun esikoinen on yökylässä niin meillä on ollut oikein mukavaa ja tuntuu että kaikki on hyvin ellen oisi noita viestejä lukenut. >En siis huomaa mitään.
Silti mieltä kalvaa. En vieläkään ottanut puheeksi. Kun olin allapäin niin mies vaan totesi että kaikenhan pitäisi olla hyvin, esikolla on kaikki yökylässä mennyt hyvin ja muita huoliahan ei pitäis ees olla.
Mies on kyllä ollut aina luonteeltaan sellainen ettei ole pettänyt. Mutta ikinähän ei sitä tiedä. En kuitenkaan usko että työkaverin kanssa, saisin 100% varmasti tietää jos työpaikalla olisi jotain. Mutta että onko ihastunut? Tai onko esim. työmatkalla ollut jotain? Sen tiedän et kun olivat työreissussa niin aika pitkä päivä oli....
Se harvinaisen tyhmä ap
että naisella aviomies ja lapsi. Mutta silti pienikin flirtti ahdistaa. Tyhmä minä.
Vierailija:
että naisella aviomies ja lapsi. Mutta silti pienikin flirtti ahdistaa. Tyhmä minä.
Itse olisin ottanut asian puheeksi HETI!!Ei tuollainen kuulu asiaan. Just tuollainen ällöttävä flirtti, YÖK! Kyllä minua ainakin ahdistaisi ja lujaa!
OTA ASIA PUHEEKSI
ei tuo perhe valitettavasti mitään todista. AHDISTAA!
Ole erityisen, yltiömäisen ihana sille miehelle niin että sitä alkaa hävettää ja lopettaa tommoset. Ylistä sitä ja sen luotettavuutta. Tee sille paha mieli (-jos on syyllinen). :)
Minua tuollainen juttu kyllä vaivaisi niin paljon, että selvittäisin sen heti. Onko miehesi hyvä valehtelemaan? Toivottavasti ei. Ja jos otat asian puheeksi sopivan yllättävästi, hänen reaktionsa kyllä paljastaa totuuden.
Raivostuminen on varma merkki syyllisyydestä. Kokemusta on.
Tilanne on tällä hetkellä se, että ko. Minna on mieheni alainen. Eli näkevät harva se päivä. Töissä ei kuitenkaan tapahdu mitään, ainakaan siis työpaikalla MUTTA en osaa olla varma yhteisestä työmatkasta. Näin firman pikkujoulukuvat ja siellä tuo nainen istui mieheni vieressä lähes joka kuvassa tms. Ei mitään sen suurempaa näkynyt mutta ... Nyt en usko tekstareita lähetelleen uuden vuoden jälkeen, mies on ollut ihan normaali ja ollaan oltu ihan suht läheisiä ja puhelinta ei ole mitenkään piilotellut...
Tämä asiaa vaivaa minua silti yhä... Mutta en haluaisi ottaa tuota naista puheeksi...
nyt olen kotona. tietäisin kyllä jos jotain vakavampaa sattuisi töissä tai pikkujouluissa. Eihän nuo viestit kieltämättä ihan tuulesta temmatuilta vaikuta...
En vain oikein osaa tehdä muuta kuin murehtia. :(
Vierailija:
nyt olen kotona. tietäisin kyllä jos jotain vakavampaa sattuisi töissä tai pikkujouluissa. Eihän nuo viestit kieltämättä ihan tuulesta temmatuilta vaikuta...En vain oikein osaa tehdä muuta kuin murehtia. :(
Kokemuksesta voin sanoa, että miehelläsi on suhde tämän naisen kanssa. Ehkä he eivät ole olleet sängyssä, mutta ihastumista molemmin puolin. Vaikka tässä ketjussa on auottukin päätä ' kirjesalaisuuden' rikkomisesta, niin kyllä aviorikos on aina suurempi rikos. Ei muuta kuin sanot miehelle, että tiedät, että hänellä on suhde Minnan kanssa, ja se loppuu heti, tai mies huomaa jäävänsä yksin.
KYllä sinä huomaat miehesi käytöksestä, millä tolalla suhde on. Voihan ihan oikeasti olla niin, että se on vain sellaista hempeilyä, ja äkkiä loppuukin, kun kerrot, että tiedät suhteesta. Ja ei mitään väliä, vaikka sanoisit lukeneesi viestit, mitäs on niin tyhmä, että jättää niitä puhelimeensa.
Tiedän nämä jutut, koska olen itse pettäjänä elänyt nuo vaiheet läpi, ja tuolloin en olisi vahingossakaan jättänyt puhelinta pöydälle tai muuta vastaavaa, etten jää kiinni. Nykyään, kun ei ole mitään salattavaa, puhelin saa olla missä tahansa, ja mieheni saa lukea vaikka kaikki viestini. Eikä kirjesalaisuuskaan ole olgelma, kun ei ole salattavaa.
teidän tapauksesta. Olen perheellinen mies, ja minulla oli erittäin läheinen naispuolinen! Viihdyimme erittäin hyvin yhdessä sekä työpaikalla että sen ulkopuolella. Jopa työkaverit luulivat, että meillä oli suhde. Mutta ei ollut! Vaimoni alkoi kyllästyä jokailtaiseen soitteluun ja tekstailuun, vaikka ei mustasukkainen ollutkaan. Siihen vaikutti mm. se, että tämä nainen kävi meillä kylässä pari kertaa vaimoni läsnäollessa. Vaimonikin myönsi, että onpa mukava ihminen. Vähitellen ystävyytemme " laimeni" vähemmän tiiviiksi, mikä taisi olla kaikkien osapuolten edun mukaista.
Tarinan opetus: on mahdollista, että asiaan ei liity mitään kiellettyä. Valitettavasti se ei ole ainoa mahdollisuus.
En kyllä ollenkaan ole samaa mieltä kanssasi.
Vierailija:
Vaimo on joka tapauksessa AINA vahvoilla, vaikka ihastumista ulkopuolelle olisikin.
sitä voisi tietää...
Olen kyllä saanut hyviä vastauksia enkä jaksa uskoa että mies olis nyt lähdössä, mutta kieltämättä se ihastuminenkin tuntuu järjettömän pahalta vaikka tiedän itsekin ihastuneeni silloin tällöin muihin...
Tosi vaikea aihe kun ei ole mitään niin selvää kuin epäselvä.
Ap
Olen monesti tutkinut miehen kännykän ja aina löytynyt jotain samankaltaista. Nykyään tuo pitää aina puhelimen suljettuna. Olemme keskustelleet asiasta ja miehellä on vaan kova tarve olla haluttu jollekkin, kun meille tuli kanssa vauva ja olen ollut todella kylmä ja etäinen. Älä silti syytä itseäsi. Minä kyllä luokittelen noi kännykkäjutut pettämiseksi, vaikka mitään fyysistä ei ole tapahtunutkaan. Suosittelen, että oman mielenrauhasi takia, älä enään tutki miehesi puhelinta. Saat vaan pahan mielen. Luulen että vaihtoehtosi on samat kuin minulla Joko erota, tai hyväksyä nämä miehen omat viihdetoiminnat. Minä olen valinnut jälkimmäisen vaihtoehdon.
minä aloin epäillä jotain, kun mies oli aina kovin innokkaasti kimpussa sen jälkeen kun oli ollut työreissussa tai tekstaillut puhelimessa. Kerran sitten itse chättäilin miehen aikana, tämä vain kehotti jatkamaan, saisin kuulemma virikkeitä. Eli niitä kai mieskin omalla toiminnallaan sitten haki.
On täysin mahdollista, ettei mies ole tehnyt mitään moitittavaa. Oma mieheni on ammatissa, jossa häneen ihastutaan usein ja lähetellään vastaavia viestejä. Naiset ymmärtävät mieheni ystävällisyyden usein väärin. Hän on silti uskollinen ja hyvä puoliso - ja poistaa säännöllisesti puhelimeltaan Minna-tyyppiset viestit.
Vaimo on joka tapauksessa AINA vahvoilla, vaikka ihastumista ulkopuolelle olisikin.