Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä tästä? ;(

Vierailija
01.01.2007 |

Menin LUVATTA sorkkimaan miehen puhelinta ja sieltä oli viestejä joltain Minnalta. Ei mitään intiimejä, mutta ovat olleet työmatkalla päivän yhdessä ja ovat työkavereita. Viesteissä luki kaikkea että minulla on sinusta vain hyviä ajatuksia, kiusaan sinua päivin ja öin ja ihanasti kirjoitettu viime viestisi ym.

Mitä tästä pitäisi ajatella? Meillä ei kyllä ole parisuhde toiminut kovin hyvin viime aikoina, lapsi on pieni ja toinen tulossa, siis olen ollut huonovointinen ja äreä pari kuukautta ja lihonutkin... Nyt syytän itseäni. Tuntuu niin pahalta, en taidakaan olla enää se ykkönen :(((((((

Mielipiteitä?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän tuollaista ole kiva lukea siippansa puhelimesta.. Itse kyselisin ensin puoliviattomasti tästä " Minnasta" minkälainen nainen on, ja mikäli mies selvästikin välttelisi asiaa, siitä olisi sitten hyvä jatkaa täysillä. Valttikortit on kuitenkin sulla, muista se.

Vierailija
2/37 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatteleppa asiaa niin, että eipä nyt tartis mietiskille jos ei olisi luvatta mennyt toisen yksityiomaisuutta penkomaan! Tiesitkö, että laki jopa sanoo, ettei tekstiviestejä tai sähköposteja saa lukea olis sitten vaimo tai ei...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ajatteleppa asiaa niin, että eipä nyt tartis mietiskille jos ei olisi luvatta mennyt toisen yksityiomaisuutta penkomaan! Tiesitkö, että laki jopa sanoo, ettei tekstiviestejä tai sähköposteja saa lukea olis sitten vaimo tai ei...

Tiedän, ja tiedän että on oma vikani, mutta sittenkin olen tyytyväinen että sain tietää.

Ja tiedän että tuo oli virhe mutta haluisin silti mielipiteitä...

Itse lähetän tuollaisia vain jos olen ihastunut...:(

Vierailija
4/37 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aiot asian ottaa puheeksi, et voi sanoa, että ratsasin sun puhelimesi ja kuka vitun Minna:::

Vierailija
5/37 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En taida ottaa asiaa puheeksi. menköön sitten jos on mennäkseen niin kauheaa kuin tämä kaikki onkin. Tiedän vain että mies tulee jäämään kiinni jos töissä aloittaa vähänkin jotain mutta töiden ulkopuolella asia on eri...

Vierailija
6/37 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

luettavaks jonkun ihastuksensa viestit puhelimeen... Tai sit on... Ota nyt selvää noist kakslahkeisista..

Vierailija
7/37 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä syyllistä itseäsi jostain raskaudenaikaisesta lihomisesta, kyllä kunnossa olevan parisuhteen pitää tuollaiset kestää.

Vierailija
8/37 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä itse olisitte tälläisistä viesteistä? Ei mielestäni kovin vakavia mutta kertovat ainakin jostain flirtistä...ja sekin tuntuu pahalta....TODELLA!

Jotenkin uskon että parisuhde kestää kyllä mutta onko rinnalla toinen suhde? :( Sitä en hyväksy.

Vierailija
9/37 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kyllä enää ole puhtaat jauhot pussissa,jos eivät ole suhteessa, niin ainakin sitä kehitetään kovaa vauhtia. Sano suoraan, että satuit puhelinta katsomaan ja huomasit nuo viestit...sittenpähän ois kissa pöydällä!!!

Vierailija
10/37 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän mies tässä ole pahemmin mokannut kuin sinä. Sano, mitä luit ja kerrot, että epäilyksesi oli herännyt.

Vierailija
11/37 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska on vaikuttanut jotenkin oudolta ja erilaiselta kuin yleensä. Siksi menit tutkimaan hänen kännykkänsä viestit ilman lupaa, vaikka tiedät että se on väärin. Mutta ilmeisesti et epäillyt turhaan, koska löysit viestejä tältä Minnalta...ja haluaisit nyt selityksiä.

Aivan sama, oletko epäillyt mitään vai et, mutta pieni valkoinen valhe tällaisessa tapauksessa ei ole pahitteeksi.

Voimia sinulle, ap. Ei raskaana ollessa pitäisi joutua tuollaisia juttuja stressaamaan.

Vierailija
12/37 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin muuten kun mies poisti tänä aamuna viestit puhelimestaan että kaippa tuo jotenkin salaista on :((((

Mies on hellä ja rakastava tänäänkin, eikä mitenkään erilailla käyttäytyvä. Minä en tiedä mitä ajatella. Ajatuskin ahdistaa että on ihastunut toiseen :(

ap

Vierailija
13/37 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kieroile ja sitten vasta heität kaiken sen naamalle niin ettei se osaa enää puhua siitä jutusta pois itteensä jollakin tavalla.

Vierailija
14/37 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sinulla muitakin syitä epäillä?

Tuo voi olla jotain tai sitten ei. Selviää vain kun kysyt mieheltäsi.

Vierailija
15/37 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tee se jotenkin mustasukkaseks. laita joku frendeistä soittaan sulle ja sit häivyt partsille kikatteleen ja käyttäydyt oudosti tms :P kihiih

Vierailija
16/37 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä kysyisin mieheltä ihan suoraan, että missä mennään. Ja tunnustaisin sen puhelimen kaivelunkin. Ei miehellä varmaan ole pokkaa suuttua, jos kerran itse pelehtii muiden kanssa. Ja mitä sitten, vaikka suuttuisikin!

Olet kuitenkin hänen lapsensa äiti, ja odotat vielä toista! Vähän nyt itsekunnioitusta kehiin!

Vierailija
17/37 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuossa on jotain meneillään.... Juuri tuollaisia viestejä laitetaan kun ollaan ihastuneita. Tiedäthän sen itsekin.

Oletko huomannut miehesi käyttäytymisessä jotain outoa, lähinnä puhelimen kanssa?

Puutu siihen nyt tai et enää kerkiä kun ollaan jo pidemmällä.

Sillä oletko raskaana tai lihinut ei ole mitään tekemistä asian kanssa, eikä tee siitä oikeutetumpaa...

Vierailija
18/37 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tämä nainen on ihastunut mieheesi ja näyttää sen noin.

Eli suomeksi on tyrkky ämmä, eli saatavilla.

Ja miehesi poistaa viestit koska ei halua aiheuttaa sinulle pahaamieltä. Ei meinaan kaikki miehet ole sikoja vaan usein se on se naisen pajhin vihollinen eli toinen nainen...

Ja jos miehesi on käyttäytynyt kumminkin kuin ennekin niin en tiiä en minä varmaan epäilisi mitään, meinaan kyllä pettänyt mies muuttuu se o n fakta.

seuraile tilannetta. Pidän peukkuja , että kyseessä on vain tyrkky ämmä.

Vierailija
19/37 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin häneltä, mitä hän on mieltä parisuhteenne nykytilasta, ja että tiedät olleesi ärtynyt raskauden vuoksi jne. Positiivisessa hengessä. Ja kysyt, mitä miehesi mielestä tulisi tehdä että suhteenne olisi parempi. MInä olisin miehelle kaikin puolin kiva niin ettei tarvitsisi turvautua keneenkään ulkopuoliseen.

Vierailija
20/37 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen naimisissa ja entinen poikaystäväni myös, molemmilla pieniä lapsia.

Joskus, noin kerran puolessa vuodessa vaihtelemme viestejä joissa muistellaan vanhoja ja ehkä jopa suunnitellaan mit tehtäis jos ois mahdollista.

Pientä kivaa vain molemmille ja varsinkin kun tiedetään ettei kumpikaan meistä oikeasti haluaisi rikkoa perhettään tai tehdä edes käytännössä mitään.

Tosin me ei kyllä nähdä toisiamme koskaan kun asutaan eri paikoilla.

Joten jos tuo MInna on työkaveri niin ota selvää hänestä.

Ja mieshän saattaa kieltää kaiken vaikka jotain olisikin meneillään.

Tsemiä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi