Tori, tavaran lähettäminen , miten olette pakanneet myydyt tavarat?
Heippa,
Vinkkejä kaipailisin, aikeena myydä Torissa tavaraa, esim. hyväkunt (merkki)vaatteita ja kenkiä, kodin tekstiilejä yms. Miten olette pakanneet tavarat, jos teillä ei kotona valmiina sopivia pahvilaatikoita?
Vaatteet voi pakata teippamaalla hyvin Ikean tai muun tahon kestokassista "päällyspaketin", jonka sisässä vaatteet vielä puhtaassa muovipussissa.
Sitä lähinnä pohdin miten pakata kengät, mulla ei kenkälaatikoita enää juurikaan tallella, varsinkaan talvikengille. Taloyhtiön pahviroskiksesta voi toki koittaa dyykata sopivia pahvilaatikoita, jos tuurilla löytyisi.
Postista voi ostaa erikokousia pakkauslaatikoita, mutta siinä tapauksessa pitäisi huomioida itse tavaran hinnassa "pakkauslaatikkolisä", tapana kun on periä vain postikulut (ei pakkauskuluja) tavaran hinnan lisäksi.
Asun Helsingissä, eli ehkäpä pitäisi laittaa aluksi kenkiin "vain nouto", ellei isompaa erää osta kerralla. Kengät kun ajattelin myydä suurimman osan aika edullisesti, että menisivät kaupaksi.
Kommentit (6)
Olen käärinyt kengät sanomalehteen ja päälle laittanut muovipussin ja ison kasan teippiä että pysyy kasassa, tai jos on sattunut olemaan sopiva laatikko kotona. En ole koskaan ostanut valmiita laatikoita, aina löytyy joku diy-mahdollisuus kotoa.
Vierailija kirjoitti:
Olen käärinyt kengät sanomalehteen ja päälle laittanut muovipussin ja ison kasan teippiä että pysyy kasassa, tai jos on sattunut olemaan sopiva laatikko kotona. En ole koskaan ostanut valmiita laatikoita, aina löytyy joku diy-mahdollisuus kotoa.
Kiitos vinkistä:), tosiaan sanomalehteä tms. ympärille pehmusteeksi, kyllä suojannee varmasti tarpeeksi hyvin. Turhaahan on rahaa tuhlata uusiin pakkauslaatikoihin, täytyy tosiaan ottaa diy-pakkausniksit käyttöön.
Vierailija kirjoitti:
Sanomalehdistä voi tarttua mustetta, joten en mitään kovin arvokasta tai vaaleaa niihin käärisi...
Käyt etukäteen varaamassa kenkiä myyvistä likkeistä laatikoita.