Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumppanin ADHD ja bipo II

Vierailija
08.11.2023 |

Kokemuksia? 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä panoja, kaikki muu sekamelskaa.

Maanisuus lisää useimmilla seksihaluja, mutta siihen ne hyvät puolet jääkin. Ei tuosta kestävää suhdetta saa.

Vierailija
2/5 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 2 tyypin kaksisuuntainen mielialahäiriö.

Ilmenee lähinnä masennuksena. Otan lääkkeet illlalla, nukun tarpeeksi, liikun, en käytä päihteitä.

Olen tasapainoinen ja rauhallinen ihminen.

Kaksisuuntainenhan on aivokemian epätasapaino, oikeat lääkkeet kun ottaa, ne korjaa.

Kumppanina olen ehdottoman yksiavioinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyviä panoja, kaikki muu sekamelskaa.

Maanisuus lisää useimmilla seksihaluja, mutta siihen ne hyvät puolet jääkin. Ei tuosta kestävää suhdetta saa.

Ihan puppua, minulla on 20 vuoden suhde takana.

Vierailija
4/5 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lienee kyse yksilöstä ja hänen hoitotasapainostaan.

Itse tunnen vain yhden, jolla ilmenee molemmat diagnoosit ja hänen elämässään on paljon irtosuhteita myös parisuhteiden aikana sekä hyvin päihdekeskeistä. Siltikin.. jos ap sulla on mielessä joku mielitietty, minkä vuoksi näitä asioita tiedustelen niin keskustele hänen kanssaan. Jos hoitotasapaino on löytynyt, hän kykenee todennäköisesti ihan samalla tavalla yhtä onnistuen ja epäonnistuen parisuhteen arkeen kuin keskimäärin meistä jokainen - ei ole vain yhdenlaista tapaa tehdä asioita.

Vierailija
5/5 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on ad/hd ja 2 pitkäaikaista avoliittoa menneet kiville.

Ehkä osasyy on se, että minulla on omat juttuni, joihin keskityn niin täysillä. En ehkä antanut tarpeeksi huomiota puolisolleni.

Kumppaneillani on olleet vähän huonot omanarvontunnot, joten tarvitsisin ihmisen, joka seisoo omilla jaloillaan.

Sellaisen jolla on omat harrastukset ja ystävät. Sellaisen, joka ei ole kovin mustasukkainen. Olen eloisa ja siitä usein tulee väärinkäsityksiä, että olen mukamas rakastunut johonkuhun. Vaikka olen vain oma - eloisa - itseni.

Itseäni ei haittaisi jos kumppanillani olisi joku - ihan ikä vain mielen sairaus. Pääasia on jos on rakkaus ja hyväksyntä. Sinä saat olla tuollainen ja minä tällainen, mutta kunhan olet luotettava ja pystymme puhumaan kaikki tunteemme ilman, että toinen alkaa nauramaan tai vähättelemään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan