Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta kuppia kahvia juot aamulla?

Vierailija
08.11.2023 |

Mulla vaihtelee mutta noin kaksi.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 mukillista. Ne on aamulla pakko saada, muuten tulee niin kova päänsärky ettei mikään auta ja oksettavaa oloa. Iltapäiväkahvit korvaan teellä. Nykyisin. 

Vierailija
22/36 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu olosta, mutta 1-2 mukia lähes täyteen kaadettuna eli vajaat 0,3 - 0,6 dl. Varsinaisia kuppeja en edes omista.

Kahvittelu liittyykin omien tarpeiden osalta vain aamuun. Töissä en juo, mutta kutsukahvit voin juoda silloin, jos katson, että tulee turhaa numeroa kieltäytymisestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä liikaa juon kahvia aamuisin. Pitäisi vähentää. Alkuillalle oon ruvennut käyttämään iltakahvia (kofeiiniton), jos tulee keitettyä.

Vierailija
24/36 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 kuppia

Vierailija
25/36 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon nyt vähentänyt, ja hankkinut pienemmän kupin. Juon n. 1dl aamulla ja saman verran lounaan jälkeen.

Vierailija
26/36 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin kahvin jo muutama vuosi sitten, juon teetä ison mukillisen. Nyt jos jostain syystä juon kahvia en saa seuraavana yönä juurikaan nukuttua, elimistö on jo niin tottunut olemaan ilman tuota suomalaisten yleisintä piristettä. Niin ja unenlaatuni on huomattavasti parempi nykyisin.

Vierailija
27/36 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taika mukillinen täälläkin. Siihen saa sotketettua munalatten ilman että roiskuu pitkin keittiötä.

Kiitos vinkistä! En ole kuullutkaan munalattesta. Googletin sen ja menee kokeiluun!

Vierailija
28/36 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taika mukillinen täälläkin. Siihen saa sotketettua munalatten ilman että roiskuu pitkin keittiötä.

Kiitos vinkistä! En ole kuullutkaan munalattesta. Googletin sen ja menee kokeiluun!

Se on kyllä kätevä. Olen huono syömään aamuisin, mutta näin saa aamukahvin seassa proteiinia ja rasvaa ja kalorioita kulautettua helposti alas.

Vierailija
29/36 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-4 mukillista eli noin 6-8 desiä. Iltapäivällä en enää juo kahvia kuin poikkeustilanteessa, illalla en koskaan.

Vierailija
30/36 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla pari teemamukillista, yht n 6dl. Juon kahvia pitkin oäivää, illalla ja joskus yölläkin kun katson jotain leffaa. Mustana. Ei vaikuta unen laatuun. 

Vierailija
31/36 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kuppi maitokahvia

Vierailija
32/36 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä keittimen "kuppeja" , siis mittalusikka/kupillinen, niin menee ehkä joku 15 - 20 päivässä, jos on koko päivän kotona. 

Vierailija
33/36 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkin googletin ja nyt yritän olla oksentamatta. Kahvin seassa raa'an kananmunan lunsseja 🤢

Vierailija
34/36 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 kuppia juon. Ennen join enemmän mutta vähensin koska halusin samalla vähentää maidon ja kahvin kulutusta. 

Vierailija
35/36 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 aamulla,(mutta päivän mittaan n. 30. )

-Viera-

Vierailija
36/36 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon aamulla puolitoista kupillista  normaalin kahvikupin mukaan, ei siis muki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan