Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehelläni on naisystävä, miten pitäisi suhtautua?

Vierailija
07.11.2023 |

Mieheni on pitänyt yhteyttä toiseen naiseen, mutta väittää ettei heidän välillään ole mitään, ja minun ei tarvitse olla huolissani. Kuitenkin asia vaivaa minua ja tuo toinen nainen lähettelee viestejä miehelleni. Mieheni on poistanut puheluhistorian hänen kohdaltaan pois. Viimeisimmän viestin jälkeen soitin tälle naiselle ja kysyin mitä heidän välillään on, mutta hänkin väitti, ettei ole mitään. Kummaltakaan ei sen kummempaa selitystä asiaan. Ovat tapailleet ainakin paikallisessa kahvilassa, kaupassa ja baarissa. Viestit ovat suht viattomia. Alan olla jo vainoharhainen tämän asian kanssa, auttakaa mitä voisin tehdä, vai pitääkö minun vaan antaa heidän olla ystäviä?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oma ystävä tulille, jos se on miehesi mielestä ok niin voi olla viatontakin. Jos miehesi suuttuu tai alkaa mustasukkaiseksi niin ei ole hänellä puhtaat jauhot pussissa.

Vierailija
22/26 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kavereita tarvi salata. Eikä yhteydenpitoa tarvi salata. Piste. Päättelisin siitä, että jotain on. 

AP: Tätähän minäkin tässä ajattelen, koska on hänellä oikeasti naisia vaan ystävänä, ja tämä on erilaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy mieheltäsi onko sama ok toisinpäin, että sinulla on ystävä, jolle viestittelet paljon ja poistat historiat. 

Vierailija
24/26 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 3 naispuolista kaveria ja eipä ne ole edellisiä suhteita haitanneet. Erona exiin noilla on se, että pysyneet elämässä matkassa koko ajan.

Vierailija
25/26 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on 3 naispuolista kaveria ja eipä ne ole edellisiä suhteita haitanneet. Erona exiin noilla on se, että pysyneet elämässä matkassa koko ajan.

No oletko sinä näitä naisia tai yhteydenpitoa heihin salannut silloisilta puolisoiltasi? 

Vierailija
26/26 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:

Juu, kavereita saa olla, mutta tässä oli kysymys vähän enemmästä. Kävin tapaamassa naista. Mitään fyysistä ei ole ollut, mutta molemminpuolista ihastumista oli. Mieheni on luvannut olla pitämättä yhteyttä naiseen, haluaa edelleen olla minun kanssa eikä erota. Paha vaan, kun luottamus kärsi kolauksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme