Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syötkö elääksesi vai elätkö syödäksesi?

Vierailija
07.11.2023 |

Minä haluan, että ruokailu on helppo ja nopea ohimenevä toimitus. Jos teen ruokaa, siihen saa mennä korkeintaan 15 min.

Eli syön elääkseni. Entä te?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän syödäkseni. Elämänilo vähissä ja ruoka tuo lohdutusta ja turvaa. 

Vierailija
2/12 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön elääkseni, en ole ikinä saanut ruuasta mitään kicksejä ja vihaan ruuanlaittoa operaationa aivan yli kaiken. Eli ruoka on minulle pelkkää polttoainetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

both

Vierailija
4/12 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä että. En syö liikaa mutta panostan ruuan laatuun ja tekoon.

Vierailija
5/12 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä että. PIdän ruuanlaitosta ja hyvästä ruuasta eikä siihen tarvitse käyttää sen enempää aikaa kuin siihen, että tekee ruokaa vain elääkeseen.

6/12 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön elääkseni, vaikka joskus erityisen hyvää ruokaa syödessäni tuntuu, että voisin syödä sitä enemmän kuin tarpeen.

Olen aina ollut hoikka, joten totuus on, että syön juuri tarpeeksi eli siten, että pysyn elossa ja terveenä. Syön siis elääkseni.

Vierailija
7/12 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvoin oikeasti herkuttelen. Ehkä kesällä grillatessa tai joskus kerran kuussa viikonloppuisin kun käy ulkona syömässä tai tilaa pizzat. Enimmäkseen ruokailu on minulle nopea tankkaus. Hyvältä maistuva ruoka menee alas helpommin. Ylipainoa on silti merkittävästi.

Vierailija
8/12 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön vain nälkääni.Olen kelotanut ruokani kello 8-12-16-20. Koska laiska  ruuan tekijä yksin asuvana ostan sydän merkilä valmisateriat. Ruka kun yksin ei maistu.Eli syön nälkääni ja en elä syödäkseni.Rahani ritää kun en juo en tupakoi.Kuntoa pidän yllä senjorikeskuksen ilmaiset salitunnit.Matkustanko ,käynkö kampaaja en.Koska ei niihin rahaa. Oneksi kävely ilmaista villä ettei jalankulkioille maksua siitä.Metroon ei rahaa joten en metrolla pussilakaan liiku.Siti voin hyvin ja nukun yöni hyvin, juuri ulkoilun ja  Ryhmä liikuunan takia.

Vierailija
9/12 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä että. Syön elääkseni, mutta toisaalta näen hirveästi vaivaa, että saan syödäkseni sitä, mitä haluan: kasvatan kasvimaalla vihanneksia, kerään sieniä, villiyrttejä, metsämarjoja.

Vierailija
10/12 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro sinä minulle, tällä hetkellä menossa 4 päivän vesipaasto. Ei tee edes mieli syödä, niin hyvä olo.

Vierailija
11/12 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekä että. Syön elääkseni, mutta toisaalta näen hirveästi vaivaa, että saan syödäkseni sitä, mitä haluan: kasvatan kasvimaalla vihanneksia, kerään sieniä, villiyrttejä, metsämarjoja.

Sama.

Ja jokaisen suupalan pitää olla nautinto! Voin tehdä herkkuruokaa 15 minuutissa tai 15 tunnissa, ajalla ei ole merkitystä kunha maku ja koostumus on täysi 10.

Meillä koko perhe samanlaisia:) 

Vierailija
12/12 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkasesta kun sulattaa ruoan niin takuulla yllättyy. Tänään iloisesti. Luulin, että on papumuhennosta olikin alusta asti tehty pastakastike. Siihen rummo ja ääntä kohden.