Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta pussilakanasettiä omistat?

Vierailija
27.02.2023 |

Entäs monta lakanaa ja monet verhot?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme aluslakanaa, 3 pussilakanasettiä ja ehkä 7 paria verhoja. Kovasti haluaisin lakanoita vähän enemmänkin ja alkavat olla jo aika vanhoja.

Vierailija
2/17 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolme aluslakanaa, 3 pussilakanasettiä ja ehkä 7 paria verhoja. Kovasti haluaisin lakanoita vähän enemmänkin ja alkavat olla jo aika vanhoja.

Asutko isossa asunnosakin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monet setit liinavaatteita, meillä on iso talo ja 2 mökkiä. Mutta ei niitä kaapissa säilötä eli siis ylimääräisiä ei juurikaan ole.

Verhojen vaihtoa en harrasta, niitä on vain ikkunoissa. Osassa rullaverhot ilman "verhoja"

Vierailija
4/17 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa on kaikkia.

Vierailija
5/17 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

5-6

2 aluslakanaa

4 verhot

Vierailija
6/17 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 pussilakanasettiä ja asun yksin. Tykkään vaihtelusta ja joskus näitäkin käyn vaihtamassa vanhempieni luona eli annan heille jonkun ja otan takaisin jonkun heidän pussilakanasetin. Enempää en tosiaankaan tarvitse ja en ole ostamassa uusia.

Vierailija
7/17 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on kolme asukasta ja n. 12 pussilakanasettiä, vähän enemmän aluslakanoita ja lisäksi ylimääräisiä tyynyliinoja. Verhoja ei ole yhtään, mutta sisustyynyihin löytyy ainakin kahdet eri päälliset kaikkiin. 

Vierailija
8/17 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-4 pussilakanasetti+alulakanat tietty niihin, verhoja 5-7, tykkään vaihtaa kullekin vuoden ajalle omansa+jouluna.

Vierailija
9/17 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 pussilakanaa, olen heittänyt tänä talvena pois puhkipidettyjä. Lakanoita kymmenkunta. Vierasvaraa.

Vierailija
10/17 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

6 pussilakanaa, olen heittänyt tänä talvena pois puhkipidettyjä. Lakanoita kymmenkunta. Vierasvaraa.

Älä heitä roskiin vaan vie tekstiilikeräykseen pestynä.

Vierailija
11/17 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä heitä roskiin vaan vie tekstiilikeräykseen pestynä.[/quote

Missä nuo tekstiilikeräykset on?

Vierailija
12/17 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä heitä roskiin vaan vie tekstiilikeräykseen pestynä.[/quote

Missä nuo tekstiilikeräykset on?

Googleta oma asuinpakkakuntasi ja tekstiilikeräys. Esim. Pirkanmaalla Nextiili ottaa vastaan.

Vierailija
13/17 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme pussi- ja lakanasettiä. Kaksi on kierrossa sängyssä ja kolmas mahdollisia vieraita varten. Verhot on joka ikkunassa eli kolmet, ei vaihtoverhoja.

Vierailija
14/17 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä heitä roskiin vaan vie tekstiilikeräykseen pestynä.

Annoin kaksi henkilölle joka käyttää niitä johonkin tekstiilitöihinsä, kaksi leikkasin matonkuteiksi, mulla on loimet kangaspuissa mökillä, yhden jätin joskus meillä kyläilevien kissojen alustaksi, missä nyt milloinkin päättävät nukkua. Yleensä sohvalla ja toinen rahilla.

Vierailija
15/17 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asutko isossa asunnosakin?

Liittyykö tuohon verhojen määrään? 60 neliötä, kolme ikkunaa ja parvekkeen ovi.

Vierailija
16/17 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on pussilakanasetti? Sekö, että tyynyliina kuuluu samaan "pakettiin"?  Jos, niin en yhtään. Mulla on kaikki tyynyiinat ja lakanat yksivärisiä, niin alus- kuin pussilakanatkin, olen ostanut niitä sieltä ja tuolta. Niitä löytyy eri värisiä eri tunnelmiin ja vuodenaikoihin. Yleensä käytän värejä ristiin, tyyliin keltaisen kanssa oranssia ja hiekanruskean kanssa mustaa. Valkoisia lakanoita en voi sietää, olin lapsena sairaalassa kuukausitolkulla ja valkoiset lakanat tuo mulle mieleen aina vain sairaalan.

Vierailija
17/17 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian monet....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme