Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huomenna julkaistaan taas verotilastot. En aukaise yhtään mediaa pariin päivään

Vierailija
07.11.2023 |

Koen tämän touhun niin epämiellyttävänä. Syynä epämiellyttävyyteen on se että tunnen itseni paskaksi, kun en laiskuuttani ole tienannut paljoa. Siitä syystä että teen jotain muita juttuja mieluummin kuin tienaan lisää rahaa. 

En siis aukaise mitään seuraamiani medioita . YLE,  H.S, iltasanomat, Iltalehti jne. Kaksi viiva kolme päivää kun sinnittelen niin ei hyppää silmille nuo jutut onnistujista ja ahkerista.

Muita?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan uskomatonta, kuinka huono yksityisyydensuoja Suomessa tältä osin on.

Vierailija
2/39 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kanssa ymmärrä, mikä näiden kateuslistojen julkaisemisen idea on. Kun tienaat 100k, olet automaattisesti vapaata riistaa tulojesi osalta. Samalla meillä on edelleen palkka-asioissa piilottelukulttuuri, mikä ei mene yhtään linjassa tämän kanssa. 

Mitä ihmettä mun naapuri tekee sillä tiedolla, paljonko tienaan? Tai kuka hyvänsä muu utelias eetu, joka selaa niitä tulotaulukoita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätyin julkaisu-uutisesta, koska palkkoja on jauhettu jo vuosi jokaikinen päivä ip lehdissä. 

Vierailija
4/39 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tsekkaan tuttujen tulot. He ovat siis tosi hyvätuloista porukkaa ja pääsevät noihin iltalehtiin. 

Vierailija
5/39 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kanssa ymmärrä, mikä näiden kateuslistojen julkaisemisen idea on. Kun tienaat 100k, olet automaattisesti vapaata riistaa tulojesi osalta. Samalla meillä on edelleen palkka-asioissa piilottelukulttuuri, mikä ei mene yhtään linjassa tämän kanssa. 

Mitä ihmettä mun naapuri tekee sillä tiedolla, paljonko tienaan? Tai kuka hyvänsä muu utelias eetu, joka selaa niitä tulotaulukoita. 

Vaikka teinaisi vähemmän, kuka tahansa saa sen tietoonsa jos haluaa.

Vierailija
6/39 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on iltapäivälehtien kanssa erilainen suhde, en avaa niitä koskaan koska tunnen itseni liian fiksuksi kun luen niitä juttuja ja sen jälkeen mulla tulee katkera olo kun kaikki muut on niin tyhmiä

Vierailija
7/39 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeimman hallinto-oikeuden mukaan EU:n tietosuoja-asetusta saa rikkoa julkaisemalla netissä yksityishenkilöiden tulotietoja koska "niin on tehty ennenkin."

Vierailija
8/39 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lööpeissä tietysti lukee, että näin paljon presidenttiehdokkaat tienasivat, tai kuka oli ehdokkaiden tulokuningas.

Vierailija
9/39 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korkeimman hallinto-oikeuden mukaan EU:n tietosuoja-asetusta saa rikkoa julkaisemalla netissä yksityishenkilöiden tulotietoja koska "niin on tehty ennenkin."

Eikö tästä voisi tehdä kantelua EU:n tuomioistuimeen?

Vierailija
10/39 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin tulee noista paha olo. En oikein tiedä miksi. Kai se on sellaista sairasta kateuden ja eriarvoisuuden lietsontaa joka ärsyttää. Ja tiedän monta pienituloista tai köyhää, jotka eivät millään mittapuulla ole laiskoja. He ovat ehkä vaan tehneet valintoja joista ei seuraa rahallista menestystä. 

Vierailija
11/39 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt nähdään niilon tulot! Kelan täti löi joi luun kurkkuun niilolle.

Vierailija
12/39 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas on kovin mukavaa lukea seuraavat pari päivää kaikista tutuista.

Vierailija
13/39 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä voi työkkärin tädit ja sedät katsella kuinka paljon heitä paremmin työttömät asiakkaansa tienasi viime vuonna. 

Vierailija
14/39 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Näin Mika Aaltola tienasi"

Vierailija
15/39 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua häiritse se, että joku tienaa kymmeniä miljoonia pääomatuloja vuodessa, vaikka itse olenkin tyhjätasku. Mutta en olekaan kateellinen ihminen.

Vierailija
16/39 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas ihan kiva nähdä ketkä ja millä ansioilla Suomessa pääsee huipputuloille.

Vierailija
17/39 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä oikeasti. Totta se, ettei lehdissä ole nyt pariin päivään mitään lukemista.

Vierailija
18/39 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voisi vähempää kiinnostaa Aaltolan tulot tai Katrihelenan mätkyt! Miksi ihmeessä ihmiset jaksaa kiinnostua noista? 

Vierailija
19/39 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella inhottavaa ihmisten asioiden kyttäämistä tuollainen verotietojen julkaisu. 

Erittäin sairas piirre yhteiskunnassa. 

Vierailija
20/39 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä, miksi ketään kiinnostaisi jonkun toisen tulot ja minkä ihmeen takia media uutisoi niistä viikon putkeen. Itseäni ei kiinnosta ollenkaan, paljonko esimieheni tai naapurin seppo tienaa. Kai tämäkin on sitten osa sitä suomalaista kyttäys-yhteiskuntaa, jolla halutaan lisätä suomalaisten kansallissairautta, eli kateutta.