Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset raivoaa koronarokotejonoissa. Yli 65 vuotiaat, "mulle kaikki heti"

Vierailija
07.11.2023 |

Koska ihminen on osoittautunut tyhmäksi taas kerran, niin kaikki rokottaminen pitäisi hoitaa ajanvarauksella.

Kommentit (222)

Vierailija
61/222 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuttu rokotuksen ottanut ja koronan sairastanut joutui sittemmin sydänleikkaukseen. Toinen vähän vanhempi tuttu kuoli jokunen kuukausi neljännen rokotuksen jälkeen yhtäkkiä.

Mua ei ihan kauheasti vakuuta väitteet rokotuksen turvallisuudesta ja hyödyistä.

Mullakin sukulainen kuoli sydäninfarktiin yhtäkkiä ja naapuri yllättäen aivoverenvuotoon. Kaksi työkaveria sairastui vakavasti ykskaks. Kukaan ei ollut ottanut koronarokotetta. Mutta ihan varmasti rokotteista johtui sairastumiset ja kuolemat.

Tämä on korkeampaa matematiikkaa, jota ei voi rokotekriittisen koulutustasolla ymmärtää.

Vierailija
62/222 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan tuo rokottaminen pitäisi hoitaa ihan siellä omassa lähiterveysasemalla ilman että ihmisten pitää kulkea johonkin rokotuspisteeseen johon kootaan ison alueen asukkaat.

Toisekseen noita rokotuksia olisi voinut antaa jo pitkin syksyä eikä sitten alkaa paniikissa rokottamaan kaikkia kerralla.

Muutenkin älytön koko konsepti, että just niiden iäkkäiden joilla liikkuminen on jo hankalaa pitää lähteä kulkemaan ja jonottamaan ties minne jotta saa koronarokotteen. Ja sitten pahimmassa tapauksessa vielä jonottamisen jälkeen lyödään ovi nenän edestä säppiin ja käsketään tulla huomenna uudella onnella..

Mä en käsitä kuinka tuo rokottaminenkin on saatu noin hankalaksi ja joutavan spektaakkelimaiseksi.

Tämä. Miksi perusterveydenhuolto on tällaista sekavaa hapuilua. Tässä olis ollu hyvinvointialueilla näytön paikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/222 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä miehen kanssa kaksi rokotusta, ollaan kuusikymppisiä. Toista viikkoa yskitty, kuumeiltu ja oltu tosi uupuneita. 

Aika turhia ovat nämä rokotteet. Suuri puhallus. 

Rokotus estää vaikeaa eli sairaalahoitoa vaativaa tautia.

"Sairaalahoitoon otetuista koronaviruspotilaista lähes puolet oli saanut kaksi rokoteannosta." 

HUS 2021 marraskuu

Kaksi vuotta vanhaa tietoa, etkö tuoreempaa löytänyt?

Vierailija
64/222 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me olemme onnistuneet välttämään koko piikkihoidon. Emme ole ottaneet ensimmäistäkään piikkiä. Sairaanakaan emme ole olleet 12 vuoteen. Tämä kahden hengen talous, jossa iältämme jo ns. riskiryhmää.

Olemme miehen kanssa kuusvitosia kolmesti rokotettuja emmekä ole vuosiin olleet sairaana.

Vierailija
65/222 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuttu rokotuksen ottanut ja koronan sairastanut joutui sittemmin sydänleikkaukseen. Toinen vähän vanhempi tuttu kuoli jokunen kuukausi neljännen rokotuksen jälkeen yhtäkkiä.

Mua ei ihan kauheasti vakuuta väitteet rokotuksen turvallisuudesta ja hyödyistä.

Haluatko tällä väittää, että rokottamattomia koronaan sairastuneita ei olisi viime vuosina joutunut sydänleikkaukseen tai että yhdellekään rokottamattomalle ei olisi viime vuosina tullut äkkikuolemaa. Ymmärrätkö itse miten järjettömiä ajatuksesi ovat? Ei noilla voi mitään todistaa.

Nokun nuo ovat juuri niitä jotka eivät osaa ajatella eli käyttää omia aivojaan. Pakkomielteisesti uskotaan että jokainen rokotettu kuoli siihen rokotteeseen, mutta ikinä ei kuule mitää syytä miksi rokottamattomat kuolee ykskaks. Ihan kuin yksikään ihminen ei olisi kuollut yhtäkkiä ennen koronaa ja rokotteita, kaikki vaan rauhallisesti vanhuuteen hiipuivat ennen vuotta 2020. Miten voi olla näin yksinkertaisia ihmisiä.

Vierailija
66/222 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotan kaikille hyvää Talvea ei tätä pelletouhua voi enää käsittää kiitos ja näkemiin 

Vierailija
67/222 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me olemme onnistuneet välttämään koko piikkihoidon. Emme ole ottaneet ensimmäistäkään piikkiä. Sairaanakaan emme ole olleet 12 vuoteen. Tämä kahden hengen talous, jossa iältämme jo ns. riskiryhmää.

Tässähän nähdään, ettei ketään pakoteta rokotusta ottamaan. Yksilö saa vapaaehtoisesti ottaa kuinka suuren riskin tahansa. Ei Suomessa sakoteta tyhmyydestä.

No miksi 2021jälkeen kuolleisuus useissa maissa nousussa?Näistä tilastoista on koronatapaukset poistettu.Lisäksi lisääntyneet syövät,verisuonitukokset ym.Ja piikki joka ei estä sairastumasta ja levittämästä tautia muihin

Immuunipuolustus tykkää kun jatkuvasti lykätään piikkejä.Lääketehtaat vaan rikastuu.

2021 jälkeen Covid-tartunnat lisääntyivät eksponentiaalisesti. Olisikohan sillä jotain tekemistä kuolleisuuden kanssa? Syövät ja verisuonitukokset eivät ole lisääntyneet viime vuosina. 

Vierailija
68/222 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää olla yli 65 ja lukea ikätovereiden käytöksestä. Me saamme rokotukset vuorollaan, se on sama onko se viikkoa aikaisemmin tai myöhemmin. Voimme hyvin olla kotona eristyksessä muutaman lisäviikon ja odotella rauhassa. Me olemme saaneet elää rauhassa ja huoletonna nuoruuden ja aikuisuuden, ei ollut pandemioita eikä sotia lähimaissa. Lapset ja nuoret ovat kärsineet eniten näistä, heidän pitää saada elää ilman rajoituksia koska korona ei heille ole niin vakava uhka kuin meille vanhemmille. Me joudamme itse varomaan jos emme halua tartuntaa. Nyt järki mukaan käytökseen ja odotteluun.

Vierailija
69/222 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli joka paikassa kaikki yli 65 vuotiaat raivoaa rokotejonoissa? Ihan kaikki ja joka paikkakunnalla? Vai mitä sä yrität sepustaa?

Johtuuko autismista nuo luetunymmärtämisen vaikeudet?

Et kertonut missä raivoavat niin silloin tarkoitat kaikkia paikkoja, pösilö.-eri

Vierailija
70/222 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse kyllä nyt mielummin kuolen ja tartutan kun otan enää piikin piikkiä

Aikuinen ihminen pelkää piikkiä.

Pöljä. Ei siinä piikissä mikään pelota. Ihan fiksua olla ottamatta kokeellisia "rokotteita" kehoonsa.

Foliohattu lässyttää.

Vierailija
71/222 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli joka paikassa kaikki yli 65 vuotiaat raivoaa rokotejonoissa? Ihan kaikki ja joka paikkakunnalla? Vai mitä sä yrität sepustaa?

Johtuuko autismista nuo luetunymmärtämisen vaikeudet?

Et kertonut missä raivoavat niin silloin tarkoitat kaikkia paikkoja, pösilö.-eri

Niinpä, kun kerrotaan että jotkut raivoaa ja ovat tietyn ikäisiä niin tottakai normijärkinen ihminen ymmärtää sen niin että ap on ollut katsomassa kaikki maan rokotejonot ja selvittänyt kaikkien iän ja nähnyt että kaikki yli 65 vuotiaat on siellä tapelleet. Joka kylläkin on mahdotonta noin laajasti yhden ihmisen tutkia asiaa. Siksi sitä ihmettelee miksi pitää kirjoittaa liioitellusti, ilmeisesti ei oikein usko itsekään juttuunsa ja siksi sitä pitää paisutella. Noloa.

Vierailija
72/222 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on vain ja ainoastaan melua ja ääniä pitävä eläin. Joka menee ajan kanssa ohi. Galakseja nämä simpanssit eivät tule valloittamaan, kun kaikki aika ja kehitys menee väkivaltaan ja omaisuuksien kasailemiseen.

Vierailija
73/222 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pöljä. Ei siinä piikissä mikään pelota. Ihan fiksua olla ottamatta kokeellisia "rokotteita" kehoonsa.

Foliohattu lässyttää.

Ei suinkaan. Miksi ottaa vuoden myyntiluvalla oleva "rokote", jonka valmistaja irtisanoutuu kaikesta vastuusta? Menehän sinä lässyttämään kuinka haluat kuudennen tehosterokotteen. :D

Vierailija
74/222 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkei eläkeläisillä ole parempaakaan tekemistä kuin jonottaa ja pelätä ja sättiä THL:ää. Ja kuka hullu menee tuntikausiksi jonottamaan, jos voi todeta, että nyt on ruuhkaa, kannattaa ehkä tulla myöhemmin?

No mutta kun minä, minä ja minä. Heti mulle kaikki nyt.

Vierailija
75/222 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä aihe näköjään kiinnostaa, kun parissa tunnissa tullut noin paljon kommentteja. Itse olen mieheni kanssa menossa rokotukseen ilman ajanvarausta kun aikoja ei ollut enää antaa. Emme kuitenkaan mene oven taakse ennen aloitusaikaa, vaan vasta sitten myöhemmällä kun kiireisimmät ovat saaneet omansa.

Vierailija
76/222 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupungissa yhden kaupunginosan vanhukset uhoavat rupeavansa rokotuslakkoon kun rokotuksia ei juuri siellä järjestetä. Pitäisi mennä toiseen kaupunginosaaan ja se nyt niin ylivoimaista. Mielummin jättävät piikin ottamatta. 

Kerro kuinka helposti rollaattorilla tai pyörätuolilla liikkuvat pääsevät Kotkansaarelta Karhulaan rokotettavaksi.

Vierailija
77/222 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä miehen kanssa kaksi rokotusta, ollaan kuusikymppisiä. Toista viikkoa yskitty, kuumeiltu ja oltu tosi uupuneita. 

Aika turhia ovat nämä rokotteet. Suuri puhallus. 

Rokotus estää vaikeaa eli sairaalahoitoa vaativaa tautia.

Ei estä. Siellä sairaalassa juurikin on näitä rokotettuja.

Lähde?

Vierailija
78/222 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas ollaan kuolemassa jos ei saada minulle-kaikki-heti-nyt. Säälittävää ja osoittaa jos mitään erityisen kamalaa tapahtuisi, nämä ihmiset olisivat ensimmäisiä uhreja, valitettavasti, mutta heillä ei ole mitään omaa suuntavaistoa ja he ovat kuin hihnassa vedettäviä eläimiä. 

Vierailija
79/222 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

peggaan sua parduun

Vierailija
80/222 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Foliohattu lässyttää.

Ei suinkaan. Miksi ottaa vuoden myyntiluvalla oleva "rokote", jonka valmistaja irtisanoutuu kaikesta vastuusta? Menehän sinä lässyttämään kuinka haluat kuudennen tehosterokotteen. :D

Minkä kuudennen rokotteen, ei niitä ole niin paljon edes annettu. Enkä kuulu siihen ryhmään joka nyt saa tehosteen halutessaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan