Ihmiset raivoaa koronarokotejonoissa. Yli 65 vuotiaat, "mulle kaikki heti"
Koska ihminen on osoittautunut tyhmäksi taas kerran, niin kaikki rokottaminen pitäisi hoitaa ajanvarauksella.
Kommentit (222)
Vierailija kirjoitti:
Ja minä tunnen useamman ihmisen joka on saanut rokotteesta todella vaikeita haitta vaikutuksia.niistä ei vain julkisuudessa puhuta.eräs tuttava mies on kahden rokote piikin jäljiltä pyörätuolissa ja oma alta kolmekymppinen tyttäreni sai rokotteen jälkeen aivoinfarktin.joten seurauksena on etten yhtään piikkiä enään ota
Et sinä ketään tunne. Näitä tarinoita on nähty anolaisila koko koronan ajan; meillä kuoli 18 rokotettua sukulaista, mtta minä en.
Kyllä rokotteet ovat auttaneet, aluksi ihan kuolemalta ja tehohoidolta vätttyivä rokotetut. Samoin myöhemmin yleens lievemmän taudin sairastivat, vaikka rokote ei enää kovin hyvin toiminutkaan uusiin variantteihin.
Kun 2020 kuoli tehohoidossa rokottomattomia, niin tuotiin joku ruumistkontti saiaalan pihalle, kun vainajia jouduttiin säilyttämään kauan.
Kappas vain niin jo kirjioteltiin somessa, että siihen konttiin on säilöitty 10 000 rokotteeseen kuollutta.
Kyllä tässä jotkut muut saa hävetä kuin seniorit!
Oikein pahaa teki katsella näitä rokotusjonoja kun raskaanaolevat, rollaattorimummelit ja muu hauras väestö jonotti 5h. sateessa ja kylmässä vuorotellen kuka sai välillä istua parilla hassulla tuolilla, joita oli kannettu valtavan jonon viereen.
Onko tämä hyvinvointisuomi joka pitää heikommistaan huolta??? Nuo ihmiset on jälleenrakentanut sen Suomen jota nyt myydään pikavoittojen ja ahneuden sokaisemana monikansallisille yhtiöille ja maksaneet veroja jotta mahdollistettais pullamössönettikansan mukava elämä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tässä jotkut muut saa hävetä kuin seniorit!
Oikein pahaa teki katsella näitä rokotusjonoja kun raskaanaolevat, rollaattorimummelit ja muu hauras väestö jonotti 5h. sateessa ja kylmässä vuorotellen kuka sai välillä istua parilla hassulla tuolilla, joita oli kannettu valtavan jonon viereen.
Onko tämä hyvinvointisuomi joka pitää heikommistaan huolta??? Nuo ihmiset on jälleenrakentanut sen Suomen jota nyt myydään pikavoittojen ja ahneuden sokaisemana monikansallisille yhtiöille ja maksaneet veroja jotta mahdollistettais pullamössönettikansan mukava elämä.
Menin ohi Pukinmäen rokotuspaikasta ja jono oli tuolloin n. 100m, väki silmämääräisesti iäkästä, mm. Rollaattorilla liikkuvia ja keli aika ankea. Tuoleja en nähnyt. Olisi tuon voinut paremminkin järjestää.
Vierailija kirjoitti:
Kun Espoossa, joka kuuluu Länsi-Uusimaan hyvinvointialueeseen, nettivarausmahdollisuus avautui, niin odotin muutaman päivän, ennenkuin tein varauksen omalla älypuhelimella.
Ei ollut mitään ongelmia, oli runsaasti päiviä ja aikoja, joista valita.
Miksi ihmeessä kaikkien pitää aloittaa se ajanvarauksen tekeminen sillä samalla sekunnilla, kun ne ajanvarauskanavat aukeavat? Tukkoonhan menee silloin sekä puhelinpalvelu että netti.
N 69 v.
Tämä on se viisas tapa toimia mutta tuntuu taas valtaosalta kaikki järki kaikonneen hysterian tultua tilalle. Ja järjetön itsekkyys että juuri MINUN saatava ensimmäisenä rokote.
En raivonnut koska olin varannut ajan ja sain samalla käynnillä korona- ja influenssarokotteet.
Media aina liioittelee, niin kuin joka paikassa olisi tuollaista, jos jollain kylällä on valittaneet.
Mitä tapahtuu, jos on rokotushetkellä jo saanut tartunnan, mutta oireet eivät ole vielä päällä?
Oman logiikkani mukaan taudinkuva pahenee radikaalisti.
Meillä ei aluksi toiminut nettivaraus ja puhelimissakin oli kuulemma ruuhkaa. Menin sitten varaamaan netistä, kun paikallislehdestä luin, että nyt toimii systeemit.
Minä kirjoitin vielä vahingossa mieheni puhelinnumeron ja kun siihen tuli vahvistus, mies laittoi minun numeron. Haitanneekos tuo, en ruvennut perumaan.
Päälliköt Suomessa vetää liksat, mutta eivät hoida hommiaan. Näin ihan hallituksesta lähtien vähän pienempiin pomoihin, jotka saa palkkansa julkisista varoista. Siksi ollaan tässä jamassa.
Koronarokotukseen ajanvarauksella joten ei siellä tarvitse tunteja jonotella. Riittää kun menen sovittuun aikaan. Samalla saan influenssarokotuksen. Erinomaisesti järjestetty ja nettiajanvaraus kätevä.
Vierailija kirjoitti:
Vihervasemmistolaisessa stadissa kaikki toimii,hammashoito,lääkäriajat,liikenne,kaikki nämä toimii kuin unelma,jollaista tämä varmaan onkin.Meillähän on unelmia,pelolle emme anna sijaa.
Lol
Vierailija kirjoitti:
Onko vielä ihmisiä jotka ottaa näitä rokotteita 😲
Kyllä on. Sairastan vastustuskykyäni reippaasti alentavaa syöpää (valkosolut vähissä), jota hoidot vielä hetkellisesti alentaa. En halua kuormittaa sairaaloita, enkä joutua keskeyttämään syöpähoitojani. Olen 43-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Ja minä tunnen useamman ihmisen joka on saanut rokotteesta todella vaikeita haitta vaikutuksia.niistä ei vain julkisuudessa puhuta.eräs tuttava mies on kahden rokote piikin jäljiltä pyörätuolissa ja oma alta kolmekymppinen tyttäreni sai rokotteen jälkeen aivoinfarktin.joten seurauksena on etten yhtään piikkiä enään ota
Sain kerran influenssarokotuksesta (ehkä) yhtäkkisen kuulonaleneman toiseen korvaan. Se jäi pysyväksi. Ei ihan kuulo mennyt.
Sairaalan kokenut neurologi sanoi, että voi hyvin olla rokotteesta, mutta sairaudesta olisi tullut vielä pahempi. Kehotti ottamaan jatkossakin.
Ei mun mikään pakko ottaa ollut, mutta olen jatkossakin ottanut rokotuksia.
Ja taas kuollaan kaikki!
Ootteko jo tilanneet oman sinkkiarkun valmiiksi?
Pandemia ei ole ohi. Periaatteessa kaikki, mitä teille on uskoteltu viruksesta, on valetta. Korona on vaarallisempi, tarttuvampi ja hallitsemattomampi kuin mitä valtaapitävät väittävät. Emme ole palanneet normaaliin. Olemme vapaassa pudotuksessa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmiset rynnistävät ottamaan monta koronarokotetta, kun on todettu, että ne aiheuttavat vain harmia? Jotkut ottavat jo 6. piikkiä. 2-3 rokotetta ja sairastettu korona saa aikaan hybridi immuniteetin, joka on paljon parempi.
Yhdelle kymmenestä koronan sairastaneesta voi tulla pitkä korona, johon voi kuulua mm. aivosumua, hengenahdistusta, sydänongelmia ja immuunijärjestelmän ongelmia. Tälle ei ole toistaiseksi parannuskeinoa, ja osalla potilaista oireet voivat kestää useammankin vuoden. Ai niin, ja jokainen koronatartunta lisää pitkän koronan riskiä. https://www.bbc.co.uk/news/world-60708123
Todellisuudessa korona itse aiheuttaa paljon enemmän ja todennäköisemmin haittoja rokotteisiin verrattuna. Tässä AFP:n hyvä faktantarkistus aiheesta: https://faktantarkistus.afp.com/doc.afp.com.33Z44PG
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten joku ylipäätään enää haluaa näitä kun paljon haittavaikutuksiakin on tullut jo tietoon? Miksi näitä enää edes annetaan?
No se on taas ihan oma keskustelunsa. Nyt keskustellaan siitä miten kunnat/kaupungit/hyvinvointialuuet ei edelleenkään osaa organisoida näitä rokotuksia.
Eikö tässä pitänyt keskustella siitä, miten riskiryhmäporukka suhtautuu vastoinkäymisiin rokotejonossa ja äityy väkivaltaisuuksiin? Kaikki tietää että ne rokotusten antamiset on päin helvettiä järjestetty, mutta mitä auttaa mouhoaminen ja työntekijöille vi**uilu?
Boomerit eivät saisi riehua noin ja THLn ja sote-alueiden olisi pitänyt suunnitella homma paremmin. Kyllä tämä jo tässä vaiheessa pitäisi osata.
Ottaisivat päättäjät mallia vaikka Tanskasta: lähes jokainen apteekki rokottaa. Sekä ajanvarauksella että ilman. Jos menee sinne ilman, voi ottaa vuoronumeron, arvioida kuluva aika ennen omaa vuoroa ja kävellä johonkin viihtyisään kahvilaan tai vaikka tekemään ostoksia sillä aikaa. Kuka hullu sitä nyt sateessa seisoisi odottamassa tai sen paremmin täpötäydessä apteekissakaan.
Kun Espoossa, joka kuuluu Länsi-Uusimaan hyvinvointialueeseen, nettivarausmahdollisuus avautui, niin odotin muutaman päivän, ennenkuin tein varauksen omalla älypuhelimella.
Ei ollut mitään ongelmia, oli runsaasti päiviä ja aikoja, joista valita.
Miksi ihmeessä kaikkien pitää aloittaa se ajanvarauksen tekeminen sillä samalla sekunnilla, kun ne ajanvarauskanavat aukeavat? Tukkoonhan menee silloin sekä puhelinpalvelu että netti.
N 69 v.