Miksi minusta tuntuu surkealta, että naimisissa oleva vanhempi työkaveri yritti aloittaa kanssani suhdetta?
Järki sanoo, että hänhän tuossa väärin teki. Silti tuntuu surkealta, että mikä minussa sai hänet edes kuvittelemaan, että voi tuollaista ehdottaa? Joo, olen nuorempi ja sinkku mutta silti.
Ja ei, ei todellakaan suhde alkanut vaan totesin että ei käy. Olin kauhuissani ja järkyttynyt edes ehdotuksesta. Ryhtyi siis ehdottelemaan illallisia ja hotellivierailuja.
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Hyvä päätös, niin olisin tehnyt itsekin. Eli antanut pakit. Ikinä ei pidä lähteä kolmanneksi pyöräksi. Ennemmin tai myöhemmin johonkin sattuu, ja se joku on poikkeuksetta se kolmas pyörä. Tai ainakin kannattaa ottaa tuo huomioon. Olen mies, ettei tarvitse arvuutella.
Aika usein myös siihen rouvaankin sattuu.
Sie oot vaan liian tosikko...
Pieni seikkailu välissä piristää mieltä..=)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä päätös, niin olisin tehnyt itsekin. Eli antanut pakit. Ikinä ei pidä lähteä kolmanneksi pyöräksi. Ennemmin tai myöhemmin johonkin sattuu, ja se joku on poikkeuksetta se kolmas pyörä. Tai ainakin kannattaa ottaa tuo huomioon. Olen mies, ettei tarvitse arvuutella.
Tai herraan, jos hän on se petetty.
Sinua kohdeltiin kuin seksilelua. Siksi tuntuu surkealta. Jos ihminen oikeasti arvostaa toista, ei hän ehdottele mitään mitään halpoja seksiöitä, vaan tahtoo tutustua toiseen.
Mutta ellet ole antanut itse ymmärtää mitään liikaa, älä itseäsi syytä. Syy on täysin toisen likaisessa mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisten moraalittomuus saa pahan mielen, siitä se johtuu. Oli sitten kyseessä valehtelu, näpistys, murha tai uskottomuus...
Väittäisin ihmistä sen verran itsekkääksi olennoksi, että saadessaan tuollaista kohtelua, ei ensimmäiseksi ole mielessä moraaliasiat vaan se miten paskasti itseään on juuri kohdeltu. Kun meiltä näpistetään jotain, yleensä alamme ensimmäiseksi kirota kadonnutta tavaraa ja sitä ettei se enää ole meidän hallussa.
On se nyt perkele jos ei enää suhdetta saa ehdottaa. Miten niitä suhteita sitten syntyy?
Häirintäilmoitus ja mahdollinen tutkinta. Me too.
Se taitaa olla persoonallisuushäiriöissä yleistä, että itsestä luullaan asioita mitkä eivät pidä paikkaansa ja muista luullaan asioita mitkä ei pidä paikkaansa. Eihän siitä ole sinulle myöskään mitään haittaa jos hänen maailmankuvansa on vähän vinksahtanut? Ihan aidosti olisin sinuna eniten huolissani siitä, miksi tuo asia on sinulle niin tärkeä että mietit sitä vapaa-aikanasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rouvaan sattuu vain jos se saa tietää. Ja yleensä noissa kuvioissa on niin vahvaa läheisriippuvaisuutta jolloin se pettäminenkään ei lopulta merkitse yhtään mitään. Kolmas pyörä menettää kuitenkin aina omaa kallisarvoista aikaansa, ellei kyseessä ole sellainen toimiston hottis jota huvittaa panna vaikkei suhdetta saisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Se taitaa olla persoonallisuushäiriöissä yleistä, että itsestä luullaan asioita mitkä eivät pidä paikkaansa ja muista luullaan asioita mitkä ei pidä paikkaansa. Eihän siitä ole sinulle myöskään mitään haittaa jos hänen maailmankuvansa on vähän vinksahtanut? Ihan aidosti olisin sinuna eniten huolissani siitä, miksi tuo asia on sinulle niin tärkeä että mietit sitä vapaa-aikanasi.
Pershäiriöisen vaihtoehtoinen todellisuus on hänelle totta. Mutta ei muille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pershäiriöisen vaihtoehtoinen todellisuus on hänelle totta. Mutta ei muille.
Miksi hänen vaihtoehtoinen todellisuus siis on niin tärkeää ja merkityksellistä ap:lle?
Työpaikoilla oleva setämiesten ahdistelu pitää saada loppumaan.
Turhaan mietit, tämä aloite kertoo vain tekijästään, ei sinusta. Ota kuitenkin ruudunkaappaukset kaikesta vihjailevasta kommunikaatiosta. Voit tarvita niitä myöhemmin.
Ihmisten moraalittomuus saa pahan mielen, siitä se johtuu. Oli sitten kyseessä valehtelu, näpistys, murha tai uskottomuus...