Inhoan mäkkärien ym tahmeita tilaustauluja! Sitten se ei vielä hyväksy korttimaksua ja joudut kuitenkin maksamaan tiskille
Mielummin teen tilauksen suoraan tiskille mutta ne katsoo pahasti jos sinne menee.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Ensin tilataan siitä,sitten mennään tahmakäsillä hakemaan ketsupit ja servetit ja tyytyväisenä napsimaan ranuja.
Ja sitten ihmetellään kun ollaan flunssassa tai vatsataudissa..
Satutko olemaan syntynyt 80-luvulla? Sillä ikäluokalla on joku outo fiksaatio tuohon asioiden tyytyväisenä tekemiseen.
Katsokaapa vain niin eläkeläiset tai nuoriso ei sanontaa käytä, vaan vain keski-ikäiset. Onko se tarttunut esim. jostain 90-luvun tv-sarjasta? 🤔
Maksan aina käteisellä eurolla pikaruokayrityksen palvelun, koska en halua olla edistämässä yrityksille vähentää henkilökuntaa myöhemmin. Kanadassa on alkanut tämä omapalvelun kassan ideologia jo vuosia sitten, ja tuloksena on vähentyneet henkilökunnat myymälässä, myös palvelun tason alentuminen. Vaadi siis maksua käteisellä, taikka jos ei yritys torppaa ajatuksesi, jätä ostoksesi pois ja etsi joku muu palveluntarjoaja jolle eurosi kelpaa.
Minua ällöttää noro ja muut ripulitaudit mitä niistä kosketusnäytöistä voi saada. Vältän niiden käyttöä mahdollisuuksien mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä meen aina suoraan tiskille, käyn aika harvoin. En mä ala jotain tahmeita näyttöjä näpelöimään. Ihan sama miten katsovat, kunhan saan tilaamani. Tässä iässä 50v ei enää katseet kiinnosta.
Lopetin "pikaruokaloissa" käynnin, kun piti tilata muka sovelluksella tai näytöltä. Menin kuitenkin tiskille tilaamaan ja odotin saavani annoksen vanhaan tapaan heti. Kesti yli vartin saada oma ja lasten tilaus valmiiksi ja sittenkin se piti kytätä numero noutopaikalta ja noutaa annokset itse pöytään.
Olipa sitten läheteille vielä oma pikakaistansa.
Lisäksi pöytiä ei näköjään kukaan ehdi pyyhkiä, vaikka tiskin takana näyttää joutilaita olevan.
Kello oli lounasajan loppupuolta ja lounaskahvilassa olisi saanut lämpimät ruoat palveltuna samaan rahaan ja aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Parempi tehdä tilaus omalla puhelimella. Saa myös etuja ja alennuksia.
Harvoin kävijänä vielä latailla joku sovellus ensin... juuri niin.
Meen aina tiskille. Olen ihan hoomoilasena koko ajan muutenkin niin en tajua katseita.
Nainen 44 v
Samoin täällä. Ihmettelen vaan, että eikö tilaus pitäisi näkyä siellä tiskillä, jos on mennyt läpi eli jonoon?
Joskus kun mennyt sanomaan, että tilauksessa oli jotain häikkää, niin jengi tulee sieltä tiskin takaa sinne taululle ihmettelemään, että mikä oli, kun vaikka ei kuittia ola tullut tai muuta häikkää.
Ja ei, ei ollut pelkästään siitä että kuitti loppu, koska on ollut esim, tapaus, missä ihan ruudulla luki teksti: Joisin häikkää tilauksessa, ota yhteyttä tiskiin. Sanatarkasti en muista.
Tietenkin jos olisi teksi: Koitos tilauksesta, tilaus valmis, ei olisi aihetta olettaa että jotsin häikkää tilauksessa. Sitäpaitsi, onneksi yleensä päätteet sen verran hyvin ohjelmoitu, että osaavat jopa ilmoittaa että kuittirulla on loppu, jos siitä kiinni.
Tottakai jos tilauksessa jotain häikkää. menen tiskille varmistamaan, sillä en halua turhaan odottaa tilausta, jos ei ole mennyt läpi ja toiseksi onhan se kiva tietää jo maksunkin kannalta, ennen kun uudestaan tilaa?
Ihmeellisiä suhtautumista siellä tiskillä.,Mutisyasn että kai se on mennyt läp ka tullasn sinne päätteellä kattelemaan.
Eräässä paikassa. (ei Mäkkäri) selitti että ei muka näe onko tilaus mennyt läpi vai ei, hehheh miten sitten valmistatte tilauksen, jos et pysty sitä tarkistamaan heti? Ryntäsi siihen automaatille kattelemaan.
Toinen tapaus, Mäkkäri, missä ei tullut kuittia. No en kai mene pöytään, ellen ole varma oliko tilaus mennyt läpi vai ei. Tuolloin tuli myös teksi ruutuun että ota yhteyttä tiskille.
Siellä tyyppi ei näyttänyt ymmärtävän mitä kysyin. Juoksi heti päätteelle, johon oli sillä väli tulostunut of course se kuitti.. .
KFC automaatti on taas huonosti suunniteltu. Valikot pienellä ja komennot kuten: valmis tai jatka jossain nurkassa pienellä.
Meillä Mäkkärissä mennään vessaan kahdesta ovesta,ensin on ovi vessakäytävään ja sitten ovi naistenvessaan. On turha pestä siellä käsiä,kun pitää tarttua kahvoihin että pääsee ulos!
Joten mielummin kerään "voi hemmetin mummot"-katseita ja menen tiskille tilaamaan kuin näprään tilaus-taulua.
Käyn pikaruokapaikassa muutaman kerran vuoden aikana ja menen tiskille vaikka kuinka olisivat nurjan näköisiä. Tosin silloin kun olen käynyt ei ole ollut asiakkaita juuri lainkaan joten tuskinpa tiskiltä tilaaminen on sotkenut niitten töiden organisointia.
Sen huomasin että muutama woltti kuski kävi sinä aikana noutamassa annoksia kun pikaravintolassa olin syömässä ja ne vaikutti kovin lyhytpinnaisilta ... lähetti tuli sisään ja noutoannos ei heti ollut saatavilla niin lähetti alkoi rummuttamaan sormilla tiskiä ja kyselemään kestääkö vielä kauan ...
Meillä ainakin ne näytöt desinfioidaan päivittäin. Toki on mahdotonta joka asiakkaan jälkeen olla putsaamassa.
En ole eläessäni mitään tauluja käyttänyt. En varmaan voisikaan. Onneksi vielä onnistuu asioiden tilaaminen ihmisen kanssa keskustelemalla. On silti ihan hyvä, että muitakin tapoja tehdä tilauksia on olemassa.