Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastan syksyä ja pimeyttä. Voi ulkoilla rauhassa, eikä ketään tule vastaan

Vierailija
06.11.2023 |

Aivan ihanaa. Saa rauhassa olla ja mennä, eikä ole ruuhkaa lenkkipoluilla. Lisäksi ei haittaa, miltä näyttää, kun kukaan ei tuolla pimeässä mitään näe.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä asutte kun kukaan ei tule vastaan ja saa yksin ulkoilla. Meillä naapurit kyylää aina ja kaakattaa: minä näin kun lähdit lenkille eilen, olisin kans lähtenyt mutta oli niin huono ilma ym... Tätä kuulen aina vaikka haluan livahtaa rauhassa yksin ulkoilemaan jota rakastan. Aina tulee joku vastaan ja valitetaan menit niin kiireellä että et huomannut minua.... Ei satu kellekään tuleen mieleen että haluan olla välillä yksin.

Vierailija
22/35 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olette mt-ongelmaisia. Ne tykkää pimeästä ja yksinäisyydestä. 

"Mielenterveysongelmaisia" ovat ainoastaan tässä keskustelussa toisia haukkuneet, kuten esim. tuo "autistipaska"jankkaaja.

Syksystä ja talvesta nauttimisessa ei ole mitään väärää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kumma kun ihmiset valittaa kesällä hellettä kun viilenisi sää että voisi ulkoilla ja lenkkeillä kun tulee viileetä ketään ei näy missään kaikki möllöttää kotona tv-ruudun ääressä. Odotetaan talvea ja lunta että päästäis hiihtämään mutta talvellakaan ketään ei näy ulkona. Paljon vaan valepuhetta.

Vierailija
24/35 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin pääsee meillä päin ulkoilemaan niin että ketään ei tule vastaan. Vaikka haluaisin välillä yksin kulkea.

Vierailija
25/35 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kausivalot lokakuussa, ihana pimeys, harmaus, ötökättömyys. Ihanan viileää, ihmiset poissa kotonaan eikä ketään mailla halmeilla

Vierailija
26/35 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet selkeästi sekä autisti, että yksinäinen ja katkera, hah!

Vierailija
27/35 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee ihan samat koiranulkoiluttajat vastaan joka vuodenaikana. 

Vierailija
28/35 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, parasta aikaa liikkua. En tajua koskaan sitä että ihmiset sanoo syksyn olevan aikaa jolloinka he jäävät sisälle kyhnöttää

Syksy on parasta aikaa liikunnalle, voi ns "piilossa" laittaa itsensä kuntoon seuraavaa kesää varten ;)

Monia väsyttää se pimeys, siis unentarve ja uneliaisuus kasvaa.  Voi olla myös masennusta.

Vierailija
29/35 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep näkeehän tuolla ulkona sateessa ties minkälaista suohirviötä. Itse pysyn sisällä lämpimässä.

Miten ihmeessä sä näet ulkona sateessa suohirviöitä kun könnäät sisällä?

Vierailija
30/35 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep näkeehän tuolla ulkona sateessa ties minkälaista suohirviötä. Itse pysyn sisällä lämpimässä.

Miten ihmeessä sä näet ulkona sateessa suohirviöitä kun könnäät sisällä?

Minä näen ihan vaan ikkunasta. Eri 

Vierailija
31/35 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kans! Rakastan syksyä ja talvea <3 

Tuun vilpittömän onnelliseksi pimeydestä, mystisyydestä, talven satumaasta. Kuin maailman oikeaa pahuutta ei olisi olemassakaan. Saa kaivautua omaan Narniaan. Ja ihan iloinen perheellinen ihminen olen. Pimeällä ihmiset on aitoja eikä amerikkalaisia small talk-tyyppejä. Saa olla juro jos haluaa ja kun on ilo, niin sekin saa tulla aidosti. Kesällä odotetaan kaikkien olevan aina hypessä. Se jos jokin on ahdistavaa. Ei ihme että keväisin tehdään itse murhia. (Erikseen koska tää palsta sensuroi ihmeellisiä asioita..). 

Long live the winter!! <3

Vierailija
32/35 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan uskomattomia kommentteja "aikuisilta" ihmisiltä. Mitä hittoa se on teiltä ihmisiltä pois jos jotkut pitävät syksystä ja sen tunnelmallisuudesta.

Vierailija
33/35 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Sinä olet selkeästi sekä autisti, että yksinäinen ja katkera, hah!" 

En tiedä kenelle kohdistit tuon viestisi, mutta vain yksinäinen ja katkera voi kirjoittaa toisille noin pahansuovasti kuin sinä kirjoitit. Ihan oikeasti mitä sinunkin päässäsi liikkuu. 

Vierailija
34/35 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Te autistipaskat saatte kyllä olla haudassa vielä paljon yksinäisempiä ja suosittelen sitä teille!" 

Kuinka paljon katkeruutta ja vihaa sinussakin on, että aivosi tuottaa noin vajaa älyistä tekstiä. Ymmärrän, että elämä joskus vaikeaa kun lapsena jäänyt ilman kunnollista kasvatusta ja rakkautta, mutta yritä nyt edes vähän elää kuin sivistynyt aikuinen ihminen. 

Vierailija
35/35 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi asutaan alueella jossa tulee ihmisiä hyvällä säällä vastaan liikaa. Miksi paikkakunnat on suunniteltu liian tiiviiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi