Orgasmi parisuhteessa, N vs. M
Parisuhteissa eläviltä ihan mielenkiinnosta. Miten jakautuvat orgasminne? Kymmenen vuotta suhteessa ja meillä suhdeluku arviolta Nx150, Mx4.
En siis ole esittämässä mitään tyydyttäjäsonnia, vaan asia "harmittaa" minua itseänikin. Olen siis tuo M. Nyt kymmenen vuoden jälkeen asian on toinen jo hyväksynyt, mutta suhteen alkuvaiheessa sain tehdä reippaasti töitä vakuuttaakseni hänet, että olen koko elämäni ollut tällainen ja hän on paras ja seksikäs. Ja kyllä, olen täysin straight.
Edes seksiä aloitellessani nuorena en ollut se "pikkareille laukeilija". Harmittaa, mutta tällä mennään. Itse seksi on meillä kiihkeää ja sopivan pikkutuhmaa verbaalisti. Välillä vähän muutenkin.
Kommentit (23)
sehän näissä orgasmeissa on se epäreilu, että monet naiset eivät saa ikinä tai todella harvoin, kun taas mihet aina tai lähes aina.
Ja tähän VARMASTI vaikuttaa se miehen halu ja into antaa se orgasmi naiselleen.
Valitettavasti tästä gapistä seuraa sitten se pihtaus, joka aivan väärä sananakin, mutta miehet sitä käyttävät väärin..
Eihän kukaan nainen halua aina vaan olla siinä alla ja odotta josko nyt...vaan ei. Kyllä siinä lähtee haluta ja tulee katkeruus. Se on varma.
Suurinpiirtein 9 vuoden orgasmitilastot:
Nainen: 2500
Mies: 1600
/Nalle
Meillä sillai, että kumpikaan ei saa peräkkäin, kuin harvoin, mutta pitkin päivää kyllä. Sanoisin nyt 1 miehelle ja 2 naiselle tai kolmekin joskus 4. Kun harrastamme usein ja eri variaatioilla.
tais olla vaikea selostus.