Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita samanlaisia? Oikeasti inhoan ihmisiä mutta kohteliaisuudesta esitän kiinnostunutta

Vierailija
06.11.2023 |

Koska joudun olemaan ihmisten kanssa tekemisissä töissä ja opinnoissa, kohteliaisuuttani esitän kiinnostunutta ja ystävällistä kaveria tai työkaveria. Lisäksi hymyilen ja olen helposti lähestyttävän näköinen.

Oikeasti olen lievästi masentunut, enkä ole pätkääkään kiinnostunut toisista ihmisistä. Pidän vain läheisistäni. 

Jostain syystä ihmisillä on tarve uskotua minulle koska en rasita muita omilla ansioillani (koska ei kiinnosta kertoa itsestäni mitään) mutta kuuntelen kohteliaisuuttani jos joku puhuu minulle. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
2/6 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaistun. Tai en sinäällään inhoa ihmisiä, mutta ihmiset kuormittaa minua. Tuntuu, että en juuri tarvitse muita ihmisiä elämääni kuin perheenjäseneni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaistun. Tai en sinäällään inhoa ihmisiä, mutta ihmiset kuormittaa minua. Tuntuu, että en juuri tarvitse muita ihmisiä elämääni kuin perheenjäseneni.

Tämä myös. Pidän harvoista ihmisistä aidosti, mutta ei sitä voi sanoa ääneen. Monet ovat kuitenkin mukavia, vaikkei heistä pitäisikään.

Vierailija
4/6 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tutulta. Itse olen aivan poikki noiden esittämisten jälkeen. Ja inhoan sosiaalisia tilanteita, ainakin suurinta osaa. 

Vierailija
5/6 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähden siitä pisteestä että annan kaikille ensin arvosanan 4. Eli ovat ihan k..päitä. Siitä heillä on vain parannettavaa, 5 ja 6 saa jo aika helposti olemalla suht normaali.  Kymppiin ei ole päässyt vielä kukaan.

Vierailija
6/6 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muita samanlaisia, muunlaiset eivät edes teeskentele.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän