Työ jossa saisi ajella autolla 1-3 tuntia päivässä?
Mitä töitä on, joissa pitäisi ajaa autolla osa päivästä? Täyspäiväiseen kuljetusalan työhön minusta ei ole, mutta pikkuajelu olisi virkistävää ja palauttavaa kesken työpäivän. Voisi kuunnella musiikkia tai äänikirjaa.
Kommentit (21)
Siivousala tai kotipalvelu, saat suhailla kohteesta toiseen.
Woltille haku tai foodorraan saat ajella paskaisten laukkujen kanssa ympäriinsä.
Mä oon kotihoidossa ja välimatkat asiakkaiden välillä kestää yleensä 1-2 minuuttia, ei siinä paljon viitsi kirjoja kuunnella.
Lähetystöissä voi olla toimistohommia joihin sisältyy ajoittaiset kuriirikeikat esim. lentoasemalle.
Sellaiseen kukkakauppaan, joka hoitaa itse lähetin hommat.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon kotihoidossa ja välimatkat asiakkaiden välillä kestää yleensä 1-2 minuuttia, ei siinä paljon viitsi kirjoja kuunnella.
Maalla matkat on pidempiä.
Itse teen kiinteistöalan asiantuntijatöitä. Asiakkaiden luona vierailuihin menee helposti 1-2 tuntia päivässä autossa. Joskus on maakuntakeikkoja ja ne vasta puuduttavia onkin. Hukkaan heitettyä aikaa, vaikka niistä kilometrikorvaukset ja päivärahat saakin.
Taksia vaan ajamaan. Maisema vaihtuu ja auton penkki tulee tutuksi. Olemalla ahkera vaikuttaa myös omiin tienesteihin, eli mitä enemmän olet "radalla" sitä enemmän tienaat. Joskus tosin voi olla, ettet tienaa vuorostasi senttiäkään, koska alalla on prosvisiopalkkaus, mutta vastaavasti koskus tienaa 30-40 €/h.
Pappi, kanttori, kotisiivooja, mökkisiivooja, postimies, huoltomies...
Työpäällikkö, projektipäällikkö, työnjohtaja tms. rakennusalalla, jolla useampia kohteita ja pääpaikka konttorilla.
Kotihoito.