Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Antabus lääkkeestä

Vierailija
06.11.2023 |

Onko kenelläkään kokemuksia lääkkeestä? Pitäisi aloittaa tuo mut mietityttää sivuoireet.. Verikokeissa maksa-arvot hieman koholla niin uskaltaako aloittaa lääkettä? 

Minkä värinen on aurinko?

Vaihtoehdot

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raitistuin antabuksen avulla. Söin sitä vuoden. Kaksi kertaa viikossa lääkkeen otto valvotusti päihdepoliklinikalla. Mitään sivuvaikutuksia ei tullut. Määrävälein otettavat maksakokeet kuuluvat hoitoon. Keskustele lääkärin kanssa maksakokeista. En tiedä, haluatko vähentää alkoholinkäyttöäsi antabuksen avulla vai lopettaa sen kokonaan. Itselläni ei ollut enää muuta mahdollisuutta kuin lopettaa. Olen ollut kohta 7 vuotta raittiina ja kiitän jokaisesta selvästä päivästä.

Vierailija
2/5 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivuoireena voi tulla peräsuolen laskeuma. Toisaalta niin voi alkoholistakin.

Vierailija
4/5 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raitistuin antabuksen avulla. Söin sitä vuoden. Kaksi kertaa viikossa lääkkeen otto valvotusti päihdepoliklinikalla. Mitään sivuvaikutuksia ei tullut. Määrävälein otettavat maksakokeet kuuluvat hoitoon. Keskustele lääkärin kanssa maksakokeista. En tiedä, haluatko vähentää alkoholinkäyttöäsi antabuksen avulla vai lopettaa sen kokonaan. Itselläni ei ollut enää muuta mahdollisuutta kuin lopettaa. Olen ollut kohta 7 vuotta raittiina ja kiitän jokaisesta selvästä päivästä.

Kiitos viestistä. Tarkoitus olisi olla selvänä vuosi ja ylikin että en juo yhtään . Huh miten pitkältä ajalta kuulostaa..lääkäri kyllä sanoi vaa et koholla ja voi rajujakin oireita tulla. Siks pelottaa aloittaa

Vierailija
5/5 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antabus ilman reseptiä  - https://euhealth24.com/fi/drug/antabuse Itse otin antabuskuurin noin 8kk sitten koska minulla meni alkoholin juominen aika paljon yli ja niin pois päin. Tällä hetkellä minulla on noita antabus kapseleita mahan sisällä joten se ainakin varmistaa että alkoholia ei enää oteta. Sivuvaikutuksia on muutamia esim. väsymystä ja yöllä paskominen housuun.