Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyväksytkö kotiäitiyden kun lapset isoja?

Vierailija
06.11.2023 |

"Isolla" tarkoitetaan siis ei-alle-kouluikäisiä, eli yli 7-vuotiaita.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksyn, mitäpä minulla sitä vastaan olisi? Omalle kohdalleni en voisi kuvitellakaan, mutta kukin tyylillään. 

Vierailija
2/7 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä minä olen hyväksymään muiden elämää. Sitä en arvosta, että odotetaan yhteiskunnan elättävän, mutta jos puoliso elättää tai on omaisuutta, niin mikäs siinä. Kylmä siinä kouluikäistenkin kanssa saa varmasti päivänsä kulumaan. 

Vierailija
4/7 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, muut voivat tehdä mitä haluaa.

Vierailija
5/7 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hyväksy saman asian spämmäämistä vuodesta toiseen. Keksi uusi aihe tai kasvata itsetunto. 

Vierailija
6/7 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksyn, kunhan ei mun lompakolla lokkeile. Ja tämä siis kokemuksesta, miehen sukulainen, jonka vaimo tykkäsi löhötä kotosalla, oli jatkuvasti ruinaamassa meiltä lainaksi rahaa milloin mihinkin. Sitten kun tuli pyyntö 40.000€ totesin, että nyt on aika pikkurouvan lähteä töihin ja katellaan sit kun sitä on vaikka 1v takana, että löytyisikö lainaa tai takausta. Mies siis itse oli ihan hyväpalkkaisessa duunissa, mutta eihän se rouvalle riittänyt mihinkään. 

Vierailija
7/7 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla jonkun kotiäidin kateellinen kaveri?

Itse olin neljä vuotta kotona ja nykyisin olen kotirouvana enkä ole keneltäkään lupia kysellyt. Mutta eräs entinen kaveri aikoinaan oli kovasti harmissaan, kun nämä asiat ovat meille taloudellisesti mahdollisia ja muutenkin käytännöllisiä. Hyvissä töissä olevat kovapalkkaiset ystäväni eivät ole kadehtineet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi