Miten masentuneet selviätte näistä kiinteistökierroksista missä kämpät kuvataan? Kämppä täynnä roinaa ja viikko ois aikaa
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Mietippä kuinka kiva sitten on, kun olet saanut kaiken turhan roinan veks ja kodin siivottua. 😊 Muista sitten palkita jotenkin itsesi, jollain mistä tykkäät. Tsemppiä hirmuisesti siivoukseen!
Kiitos. Tyhjensin jo yhden "säilytysnurkan" ja kaksi jätesäkkiä. Vanhoja lehtiä, nuhjaantuneita sandaaleita. Lumppuuntuneita tpaitoja, loputtomasti kaupanpäälliskosmetiikkanäytteitä ja avaamattomiakin ikivanhoja purkkeja random pusseissa. (Olen ollut kosmetiikkahamstrari).
Ihan kuin uusi maailma aukeaisi kun saa huoneen nurkan auki!!!!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ajattele niin ettei sun tarvii siivota heti koko kämppää. Esim keittiö ja kylppäri on hyvät, koska niissä on vesipisteet ja ilmastoinnit. Niitä tullaan katsomaan. Kun ne on kunnossa, mitkä likaisimmillaan on ällöttävimmät, näyttää et sulla on ihan ok elämänhallinta ja siisti kämppä. Jos vähän on muualla tavaraa levällään se ei niin haittaa.
Tää on totta.
Heitin jo vessasta lehtikasan jota olen sinne varannut "luettavaksi" jo 3 vuotta mutten ole saanut luettavaksi ensimmäistäkään.
Ap
Ei ne sun rojujas kato vaan juurikin kylppärin ja keittiön seiniä ja putkituksia.
Älä ota liikaa paineita siitä mitä työntekijät ajattelee kodistasi. Ovat varmasti nähneet jos jonkinlaista kotia ja siivoa. Kunhan työntekijät pääsee kulkemaan ja ottamaan kuvat, se riittää kyllä. Tsemppiä siivoukseen! Kommenttien perusteella on jo hyvällä mallilla, loputkin saat varmasti hoidettua :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietippä kuinka kiva sitten on, kun olet saanut kaiken turhan roinan veks ja kodin siivottua. 😊 Muista sitten palkita jotenkin itsesi, jollain mistä tykkäät. Tsemppiä hirmuisesti siivoukseen!
Kiitos. Tyhjensin jo yhden "säilytysnurkan" ja kaksi jätesäkkiä. Vanhoja lehtiä, nuhjaantuneita sandaaleita. Lumppuuntuneita tpaitoja, loputtomasti kaupanpäälliskosmetiikkanäytteitä ja avaamattomiakin ikivanhoja purkkeja random pusseissa. (Olen ollut kosmetiikkahamstrari).
Ihan kuin uusi maailma aukeaisi kun saa huoneen nurkan auki!!!!
Ap
Hyvä sinä! 💐
Mitä kenellekään kuuluu millaisessa sotkussa elää?
Ei ketään kiinnosta sun sotkut. Senkun kiertävät katsomassa ja kuvaamassa. Kuvaavat tosin kaiken, mutta lopullisista kuvista on kalusteeksi & sotkusi poistettu.
Mulla käyvät parin vuoden välein. Vanha talo, joten katsovat korjaamistarpeita ja korjaavat pikkujutut. Eivät kuvaa kuitenkaan luoja kiitos.
Ihan asiallinen kommenttihan tuo on riippumatta siitä onko ap trolli vai ei.