Olen jo kokeillut kaikki jutut mitä haluan elämältä
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Opettele vaikka elämään ihmisiksi, eikä tuollaisena mörkönä.
En minä ole mörkö, olen enemmänkin puolueeton tutkija joka joutui tähän rooliin silloinkun minua alettiin kiusata ja mun päälle laitettiin se syytös että minä elin kadehdittavaa elämään muihin verrattuna.. Pidin huolen että muut sai ne haluamansa asiat jotta eivät voisi syyttää minua tai jumalaa siitä että minä sain enemmän kuin he.. Nytkun he saivat ne niin ovat silti pahoja..
Sitäpaitsi tuomion antamiseen kuuluu se että varmistin etteivät ihmiset toimineet olosuhteiden pakosta vaan heillä oli kyky valita hyvän ja pahan välillä ja he valitsivat pahan. Tämän selvittäminen oli minulle vaikeaa mutta onnistui 8-12 vuoden erilaisen tarkkailu jaksojen aikana.
Vierailija kirjoitti:
Onko pakko tehdä jotain? Oleellisempaahan on tarkkailla, miten itse suhtautuu elämän eteen tuomiin asioihin. Niihin, joita ei itse voi valita.
Tässä on perää. Kun ihminen vanhenee ja kypsyy, hän suuntautuu kokemaan enemmän päänsisäisiä asioita. Ulkoisten kiihokkeiden hamuaminen on aika lapsekasta.
Keksi lisää ja uusia juttuja. Kirjoita vaikka kirja seikkailuistasi. Ihan mitä vaan. Jos et muuta keksi, niin tee vapaaehtoistöitä.
No mä olen ns. novelty seeker, eli ei toimi uusintoina. Käsittämätöntä minulle on esim. se, että jotkut menevät lomalle samaan paikkaan vuosi toisensa jälkeen. Mä en pilaa hyvää kokemusta sillä, että yrittäisin toistaa sen.
Ei-ap