Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Miksi Multi-Tabs raskaus Inkivääri-tabletteja saa ottaa vain kun ensin on keskustellut lääkärin kanssa?
31.12.2006 |
Onko kellään tietoa? Tällaiset ohjeet oli apteekkiin annettu. Onko kellään kokemusta ko. pillereistä?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
ettei saa sitten ennemmin syödä ennenkö on lääkärin kanssa keskustellu. Ja jos syö ennen lääkäriä niin se on sitten omalla vastuulla. Ja nää pillerit oli kuulemma ollu jossain muualla kun muut sarjan pillerit, tiskin takana. Ihmetytti vaan.
T: ap