Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Multi-Tabs raskaus Inkivääri-tabletteja saa ottaa vain kun ensin on keskustellut lääkärin kanssa?

Vierailija
31.12.2006 |

Onko kellään tietoa? Tällaiset ohjeet oli apteekkiin annettu. Onko kellään kokemusta ko. pillereistä?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei saa sitten ennemmin syödä ennenkö on lääkärin kanssa keskustellu. Ja jos syö ennen lääkäriä niin se on sitten omalla vastuulla. Ja nää pillerit oli kuulemma ollu jossain muualla kun muut sarjan pillerit, tiskin takana. Ihmetytti vaan.



T: ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla