Missä vaiheessa menisit hoitoon, jos sairastuu koronaan
Kun pojalla ei pysy mikään sisällä. Onko liioittelua mennä heti... Ja juu, meidät on opetettu ettei turhaan rasiteta ketään.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Ottakaa ne rokotetteet senkin rokotevastaiset! Teidän rokotevastaisten takia koronaa yhä on ja te rokotevastaiset rasitatte terveydenhuoltoa! Rokottamattomat levittää koronaa ja joutuu sairaalaan koronan takia. Pakkorokotukset kiitos.
Kaikki levittää koronaa, rokotetut ja rokottamattomat, joten tämä on provo.
Mutta ottakaa silti ne rokotteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottakaa ne rokotetteet senkin rokotevastaiset! Teidän rokotevastaisten takia koronaa yhä on ja te rokotevastaiset rasitatte terveydenhuoltoa! Rokottamattomat levittää koronaa ja joutuu sairaalaan koronan takia. Pakkorokotukset kiitos.
Miksi sitten esim sote alan työntekijöille tuli pakkorokotukset? Taidat itse olla provo.
Siis nuori kyllä kestää hyvin pari päivää.
Turha tunkea minnekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten esim sote alan työntekijöille tuli pakkorokotukset? Taidat itse olla provo.
Taidat olla rokotevastaisuutta levittävä trolli. Kai se on parempi, ettei hoitajat makaa teholla, vaan ovat töissä. Siksi rokotteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla rokotevastaisuutta levittävä trolli. Kai se on parempi, ettei hoitajat makaa teholla, vaan ovat töissä. Siksi rokotteet.
Ei sinne teholle joutunut kuin erittäin harva ihminen, oli rokotetta tai ei. Minusta hoitoalan pakkorokotuksia perusteltiin juuri sillä ettei ne levittäisi koronaa potilaisiin eli niihin jotka ovat riskiryhmäläisiä melkein kaikki.
Olen itse koronarokottamaton mutta en rokotevastainen.
M30
Vierailija kirjoitti:
Koronan alussa eräs 40v mies meni kolmen kuumepäivän jälkeen sairaalaan, saivat keuhkokuvat otettua ja puoli tuntia myöhemmin mies oli kuollut.
Minun naapurini 50-vuotias urheilullinen veli menehtyi viidentenä sairauspäivänä. Oli vielä ottanut yhteyttä terveyskeskuksiin ja neuvottu juomaan nesteitä ja ottamaan parasetamolia, koska oli perusterve mies. Silloin ei vielä tietty, että koronassa muodostuu veritulppia 30% enemmän kuin muissa virustaudeissa. Veritulppa sydämeen, keuhkoihin tai aivoihin ja se on sitten menoa.
Vierailija kirjoitti:
eikös näihin saa apteekeista joitakin "elvytysjauheita" eli siis juomia, jotka tasapainottavat elektrolyytti tms tasoja, jos mikään ei pysy sisällä ja menettänyt nesteitä. Toki vähän riippuu iästäkin, ehkä 1-vuotiaalle nämä eivät sovi
Osmosal kuuluu ihan vauvaikäisten peruslääkekaappiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka hoitaa jos hoidettavat ovat vaikean tautimuodon vuoksi osastohoidossa?
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kotona pulssioksitometri, jolla mitataan sormenpäästä sykettä ja veren happisaturaatioita. Samalla näen mm sen, että onko sykeeni tasainen. Normaalisti on. Ostin pulssioksitometrini Lidlistä 20 eurolla. Jos happisaturaationi laskisi 95%:iin, lähtisin lääkäriin. Normaaliarvoni vaihtelevat välillä 100-97%.
Dr. John Campbell opastaa yuutube kanavallaan, että jokaisella on syytä olla kuumemittari, pulssioksitometri ja mahdollsisesti myös verenpainemittari. Jos ambulanssi tulisi, saisit myös pulssioksitometrin heti sormeesi.
Vastaanotolla sut naurettais pihalle jos 95 prossan arvoilla menisit.
Ap tässä. Kyse aikuisesta lapsesta. Ja meni jo tiputukseen sillä oli ihan harmaa jo. Ei vaan itse ensin halunnut ennenkuin oli pakko. Kaikki tuli läpi, jopa suolavesi.
Vierailija kirjoitti:
Ja siellä taas lääketehtaan myyjä paikalla... entäs ne sydänkuolemat nuorilla jotka on liitetty koronarokotteisiin useissa maissa?
Koronaan on olemassa nykyään lääkkeitäkin, vaikka niitä ei hevin Suomessa anneta. Muutakin hoitoa saa oireisiin. Tuossa ap:n tapauksessa soittaisin ja kysyisin, milloin pitää kuivumisen takia viedä tiputukseen.
Kun ihmiset joutuvat sairaalaan koronassa, niin kyllähän heille siellä erilaisia hoitoja annetaan, joten pahasti sairaana pitää tietenkin mennä.
Koronan alussa eräs 40v mies meni kolmen kuumepäivän jälkeen sairaalaan, saivat keuhkokuvat otettua ja puoli tuntia myöhemmin mies oli kuollut.