Miltä tuntuu, kun vieras mies ahmii sinua katseellaan?
Olet harrastuksissasi pukeutuneena vartaloa myötäilevään vaatetukseen. Huomaat miehen joka katseellaan ahmii muotojasi, katseidenne kohdatessa hän nolostuu ja kääntää katseen pois, mutta hetken päästä taas jatkaa. Mitä tunnet tässä tilanteessa? Vaikuttaako onko mies mielestäsi kiinnostava?
Kommentit (27)
Riippuu miehestä, miltä se tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Täällä ei käy naisia 🤣
Kyllä täällä meitä naisiakin käy, vaikka joidenkin tuntuu olevan vaikea sitä uskoa.
Vastauksena ap:n kysymykseen kerron omalta osaltani, että tykkään kyllä miesten katseista. Pieni flirtti piristää aina ja on imartelevaa huomata, että mies katsoo tietyllä tavalla. Hyvän maun mukaisesti tulee toki käyttäytyä. Ja jos mies vielä miellyttää omaa silmääni, niin mikäs sen mukavampaa kuin pieni silmäpeli.
Harvassa kuitenkin ovat ne miehet, joiden kanssa toivon tapahtuvan mitään flirttiä enempää. Fantasioihini tosin voivat päätyä satunnaisemmatkin kohtaamiset. :D
N
Itse ahmin vieraita miehiä katseellani.
Kivaa se on. Itse kovassa puutteessa kaikkia mielenkiintoisia vastaantulevia miehiä analysoin millasta seksiä niiltä mahtaisi saada jos nyt lähettäis..
Harvemmin sitä tulee tiirailtua tarkemmin mitään mistä ei pitäisi. Toisinaan saa samoja katseita itsekin takaisin. Jos vastapuoli vaikuttaa ujolta tai epävarmalta, tulee jätettyä lähestyminen tekemättä. Kuntosalilla puolestaan ajattelee, että haluaa antaa toiselle treeni rauhan.
Mulla tällainen työkaveri josta toivon että katsoisi juuri noin :D kun katseet kohtaa yritän käyttää välillä vielä "riisu mut" katsetta :D
Vierailija kirjoitti:
Mulla tällainen työkaveri josta toivon että katsoisi juuri noin :D kun katseet kohtaa yritän käyttää välillä vielä "riisu mut" katsetta :D
Pitää kulkea töissä jatkossa enemmän silmät auki. Vautsi.
Jos se mies on sellainen, että minäkin haluan häntä, niin kivalta.
Jos se mies taas ei ole sellainen, jota minä haluan, niin hyvin epämiellyttävältä
Eiköhän sama ole miehilläkin, että jos seksikäs nainen kuolaa, niin mukavalta tuntuu, mutta jos sellainen nainen katselee vihjailevan limaisesti, jota se mies inhoaa, niin ei tunnu mukavalta.
Vierailija kirjoitti:
Jos se mies taas ei ole sellainen, jota minä haluan, niin hyvin epämiellyttävältä
Eiköhän sama ole miehilläkin, että jos seksikäs nainen kuolaa, niin mukavalta tuntuu, mutta jos sellainen nainen katselee vihjailevan limaisesti, jota se mies inhoaa, niin ei tunnu mukavalta.
Mistäs se toinen voi tietää miellyttääkö hän sinun silmääsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistäs se toinen voi tietää miellyttääkö hän sinun silmääsi?
Omakohtaisen kokemuksen mukaan toisen ilmeestä, avokämmentä ei ole koskaan tullut. Hyvä kysymys, olisipa joku universaali ele mistä tietää että nyt kannattaa mennä juttusille.
Tästä tuli mieleen vaikka ei varsinaisesti aiheeseen kuulu mutta näin kerran parturissa peilinkautta kun seuraava asiakas tapitti silmät pyöreänä tätä parturia. Yritti jotain lehteä lukea mutta en voinut olla huomaamatta sitä katsetta hänen pakaroille. Ei siinä, ihan vetävän näköinen mimmi onkin.
Miehenä tiedän miltä tää tuntuu. Olen kuntosaliohjaajsna Vsntaalla ja aika moni ns hetero mies tsiigaa kyllä aika pitkään huomaamatta treenin aikana. Kyllä sitten joskus ehdotellaankin ennenkuin tyttöystävä tulee hakemaan. Tämä on kyllä häiritsevää, toisaalta itsetuntoa nostattavaa.
Onhan se imartelevaa kun miehet katselee esim baarissa. Tanssiessa yleensä kiehnään miehen etumusta vasten, usein tunnenkin kovan kalun. Siitäkös miehet tulevat enemmän vain kiimaan. Nauramme mieheni kanssa näille kiimoissaan oleville miehille, miehenikin sanoo että flirtaa ja kiusaa minkä ehdit. Ei tulisi kyllä mieleenkään antaa näille mitään.
Olen niin ruma ettei minua miehet katsele - ei oma eikä vieraat :D
Vierailija kirjoitti:
Märjäksi käy alapää, kun huomaan
Tuota ei tullut ajatelleeksi kun myin vuosia sänkyjä ja tuli väkisinkin katsottua ja tuijotettua muka salaa kauniita naisia ja heidän makoiluaan ja testailuaan eri sängyilllä. Ilmeisesti eivät pahemmin pahastuneet, koska sänkykauppa kävi loistavasti tai ehkä sitten juuri siksi.
Vierailija kirjoitti:
Kivaa se on. Itse kovassa puutteessa kaikkia mielenkiintoisia vastaantulevia miehiä analysoin millasta seksiä niiltä mahtaisi saada jos nyt lähettäis..
Pitääkös se paikkansa, että naiset eivät kykene ollenkaan arvioimaan miehiä? Seksi on aina ihan erilaista kuin oletti.
Se tuntuu yksiselitteisesti ihanalta. Olen myös itse hanakka katselemaan, tosin mahdollisimman salaa.
Mies on luomakunnan jumalaisin olento, kusipääkiintiöstä huolimatta. Amen.
N37
Toi tuntuisi hlvetin ällöltä jos olis ihan random tyypi. Jos ei ole munaa tulla keskustelemaan kasvotusten niin menköön kotiinsa. Jos olis joku kenestä olisin itse kiinnostunut, niin hetken aikaa vois olla söpöä, pidemmän päälle tosi outoa myöskin. Aloitekyvytön mies ei sytytä.
Täällä ei käy naisia 🤣