Ei ole kaksista tämä fazerin piparkakkusuklaa
Jotenkin tunkkaisen makuista.
Pettymys oli kyllä :/
Kommentit (29)
Kissmet piparkakku - maku ihan surkea.
Parasta ikinä. Mulla menee sitä levy per ilta joulun aikaan.
Minusta oli hyvää. Monen muun Fazerin suklaan täyte ei ole onnistunut viime aikoina.
Vierailija kirjoitti:
Onko mikään "makusuklaa" hyvää?
Omasta mielestäni oikeastaan vain hasselpähkinät sopii suklaaseen, ei mikään muu.
Lontoonrae on hyvää.
Tuotehan on onnistuntunut, koska raaka-aineet maistuvat paremmilta sellaisenaan, kuin niistä valmistettu tuote.
Kaipaan sitä alkuperäistä Fazerin joulusuklaata. Piparkakkua ja hedelmäpaloja.
Maraboun piparisuklaa oli parempi.
Vierailija kirjoitti:
Omasta mielestäni oikeastaan vain hasselpähkinät sopii suklaaseen, ei mikään muu.
Avec <3
Mietin tätä Fazerin ajatusta. Joo heillä on se Fazerin sininen. Nyt ne on viimeiset 20 vuotta tuonneet markkinoille uusia tuotteita, jossa he sekoittavat jotain toista omaa silputtua tuotettansa siihen suklaaseensa ja pakkaavat suklaalevyksi! Siinä on kyllä tuotekehitystä ja innovaatiota! Näitä on varmaan lanseerattu yli 30 jo!
Seuraavaksi ollaan varmaan näkemässä
Fazer reissumiessuklaa
Fazer lihapasteijasuklaa
Fazer parsakaalinyyttisuklaa
Mitä vielä puuttuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lontoonrae on hyvää.
Ja Avec
ap
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sitä alkuperäistä Fazerin joulusuklaata. Piparkakkua ja hedelmäpaloja.
Minä tykkäsin karpalosta. Huomasin, että muut eivät niin tykänneet, koska sitä jäi aleen. Vihreäkuulalevyn heitin maistamisen jälkeen roskiin.
Itse taas olen tykästynyt Fazerin piparkakkusuklaalevyyn. Pidän myös siitä rouhea keksi -levystä. Avecista en niin perusta, vaikka ihan hyvältä se maistuukin.
Hyi, en tykkää mistään piparimausta.
Vierailija kirjoitti:
Mietin tätä Fazerin ajatusta. Joo heillä on se Fazerin sininen. Nyt ne on viimeiset 20 vuotta tuonneet markkinoille uusia tuotteita, jossa he sekoittavat jotain toista omaa silputtua tuotettansa siihen suklaaseensa ja pakkaavat suklaalevyksi! Siinä on kyllä tuotekehitystä ja innovaatiota! Näitä on varmaan lanseerattu yli 30 jo!
Fazer reissumiessuklaa
Fazer lihapasteijasuklaa
Mitä vielä puuttuu
Ämpärisuklaa.
Vierailija kirjoitti:
Fazer reissumiessuklaa
Fazer lihapasteijasuklaa
Mitä vielä puuttuu
Innovaation ja tuotekehityksen irvikuva sekoittaa samoja tuotteita vain keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Parasta ikinä. Mulla menee sitä levy per ilta joulun aikaan.
Ja l*skikerros ottaa lisää senttejä.
Jos tätä saisi.
Itse odottelen jos vaikka jo ensi vuonna tulisi uusi maku mustamakkara-vispipuuro.