Tapailumies ei antaisi kumppanin katsoa puhelintaan
Muuten erittäinkin kiva mies ja tulemme hyvin juttuun, mutta kävi ilmi, että mies ei antaisi parisuhteessa kumppanin katsoa vapaasti puhelintaan. Jos ei salattavaa ole, niin miksi ei saisi katsoa? Edellisessä suhteessa tiesin mieheni pin-koodinkin ja hän ei ikinä suuttunut jos hänen puhelintaan selailin.
Vähän tuli kyllä turn off-fiilikset ja epäilyt lupaavasti alkaneesta jutusta :(
Kommentit (35)
Haha...toivottavasti tämä oli provo.
Ei ole pakko näyttää omaa puhelinta kenellekään, eikä ole pakko seurustella sellaisen kanssa joka ei puhelintaan näytä, joten tasanhan se menee.
Mustasukkaisuus tuhoaa ihmissuhteita.
Siis miksi kumppanin puhelinta pitäisi olla tarve selata?
Miksi koet että jonkun ihmisen yksityisasiat kuuluvat sinulle? Koska ne eivät kuulu sinulle.
On sairasta kyllä että puhut jo tapailuvaiheessa toisen puhelimen katselusta. Itse juoksisin karkuun kyllä jos oisin mies
Aloittaja urpoista se kaikkein urpoin.
Antaisin kyllä pakit moiselle miehelle. Luottamus nolla.
Annatko sinä hänen lukea päiväkirjasi?
Kai saan vapaasti tulla katselemaan AP:n tissejä ja vittua? Koska jos ei ole mitään salattavaa, niin miksei saisi katsoa?
Vierailija kirjoitti:
On sairasta kyllä että puhut jo tapailuvaiheessa toisen puhelimen katselusta. Itse juoksisin karkuun kyllä jos oisin mies
Eikä pelkästään "jo tapailuvaiheessa". Sitä puhelinta ei tarvitse näyttää koskaan missään vaiheessa, ei edes naimisissa.
No sitten pitää etsiä joku turvenuija, jonka puhelinta voi tutkia vapaasti...? Eiku... 🥱😴😴
Vierailija kirjoitti:
Miksi koet että jonkun ihmisen yksityisasiat kuuluvat sinulle? Koska ne eivät kuulu sinulle.
Kyllä miehen puhelin pitää tsekata, luulee vielä että voisi viestitellä muille naisille ilman sanktioita.
Katsoisin silti voidakseni selvittää, lyökö.
Olemme olleet naimisissa 32 vuotta ja ikinä ei ole kummallakaan ollut tarvetta tarkastaa toisen puhelinta. Toivottavasti ap:n tapailumies ymmärtää juosta ja kovaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä miehen puhelin pitää tsekata, luulee vielä että voisi viestitellä muille naisille ilman sanktioita.
Sarkasmia? Ei kukaan voi olla noin tollo.
Puhelin ja tietokone koetaan henkilökohtaisiksi laitteiksi. Ehkä osa näyttää itse jotain laitteestaan, jos toista kiinnostaa. Jos on pelimies ettei luota muutenkaan, sitten ei voi kai seukata. Ehkei ole pelaaja.
Tapailin miestä, joka on semmoinen monisuhteilija ja hän oli aina kaula pitkällä katsomassa puhelintani kun mulle tuli viesti. Muutenkin ilmeisen mustasukkaista tyyppiä.
Älä huoli, ei se tapailumieskään sinua enää halua nähdä.