Youtube aloitti kovemman otteen ad blockin käyttöön... mitkä fiilikset ?
Et pääse enään näkemään tai kommentoimaan videoita jos on ad block käytössä.
Videoiden alussa sekunnin vilahtavat logot ei häiritse kuluttaja mukavuutta, tai vastaavasti vesileimat kulmissa.
Tuotesijoittelut on ok.
Kanavilla voi olla myös brändäys osioissa haluamansa sponsorit,
jos on etsimässä uusia tuotteita näiden kautta niin ihan ok.
Kymmenien sekunttien kestävät mainospätkät ei kuitenkaa ole enää mieluisia.
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Puhelimessakin on hyvä olla Brave-selain, jolla mennä youtubeen. Youtube-sovellusta ei kannata asentaa, täysin paska ja täynnä mainoksia.
Samaa mieltä. Minulla ei ole myöskään Gmail-sovellusta puhelimessa. Ihan tavallisella selaimella sitä käytän. Aina kun avaan sivun, se huomauttaa kissan kokoisilla kirjaimilla että se SOVELLUS KANNATTAA ASENTAA! Ja sitten siellä alareunassa on minikokoisella tekstillä linkki, josta pääsee selainversioon jos ei halua asentaa sovellusta.
Eipä jää epäselväksi miten Google haluaisi minun toimivan. En ole vielä niin vanhuudenhöperö että luulisin siinä omaa etuani ajettavan.
Ärsyttävää kyttäystä Googlelta. Tämä on oma tuntemus, mutta olen vähän huolissaan mihin suuntaan Google menee. Hyödyllisiä palveluita on, mutta olen huolissani minne omat tiedot kulkeutuu ja miten netin käyttöä voidaan seurata esim. tämä YouTube juttu. Ennenkaikkea yksityisyydestä.
Puhelimessakin on hyvä olla Brave-selain, jolla mennä youtubeen. Youtube-sovellusta ei kannata asentaa, täysin paska ja täynnä mainoksia.