Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tajusin miten mun miesystävä onkin oikeasti estoinen, punasteli jollekin kommentille seksipalstalla. Vika ei taidakaan olla mussa

Vierailija
04.11.2023 |

Käynnistyy kyllä peiton alla turvallisesti silittelyn jälkeen. Mutta itse kaipaisin välillä spontaanimpaa toimintaa

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä AP mies on vääränlainen. Mulla oli kanssa poikakaveri, joka halusi olla vian monogaamisessa suhteessa. Itse kaipaan kuitenkin vapautta ja haluan seurustella kaikkien niiden kanssa, joita rakastan. Sille vielä meni se, kun löysin tyttökaverin, mutta ei osannut jotenkin suhtautua siihen, että me haluttiin harrastaa kahdestaan seksiä ja oli vähän noloa sanoa, että pysyppä sinä siellä olohuoneessa, kun me halutaan olla kahdestaa sängyssä. Se homma katkesi lopulta siihen, kun löysin toisenkin poikakaverin ja mies alkoi todella mustasukkaiseksi. Joillakin on ihmeellinen halu omistaa toinen kokonaan. 

Vierailija
22/27 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä AP mies on vääränlainen. Mulla oli kanssa poikakaveri, joka halusi olla vian monogaamisessa suhteessa. Itse kaipaan kuitenkin vapautta ja haluan seurustella kaikkien niiden kanssa, joita rakastan. Sille vielä meni se, kun löysin tyttökaverin, mutta ei osannut jotenkin suhtautua siihen, että me haluttiin harrastaa kahdestaan seksiä ja oli vähän noloa sanoa, että pysyppä sinä siellä olohuoneessa, kun me halutaan olla kahdestaa sängyssä. Se homma katkesi lopulta siihen, kun löysin toisenkin poikakaverin ja mies alkoi todella mustasukkaiseksi. Joillakin on ihmeellinen halu omistaa toinen kokonaan. 

Haukotus. Keksi parempi provo. Kukaan Suomessa kasvanut ei äimistele yksiavioisuutta jonakin ihmeellisenä asiana, koska se on laajasti hyväksytty normi. Jopa moniavioiset sen ymmärtävät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haukotus. Keksi parempi provo. Kukaan Suomessa kasvanut ei äimistele yksiavioisuutta jonakin ihmeellisenä asiana, koska se on laajasti hyväksytty normi. Jopa moniavioiset sen ymmärtävät.

Onko näin rajoittuneita ihmisiä oikeasti olemassa?! Taitaa taatalle olla ikää kerennyt kertymään... 

Vierailija
24/27 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok provo. Ainakin molot menivät lankaan.

Vierailija
25/27 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gayyy

Vierailija
26/27 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mille kommentille punasteli? Ikä?

Liityi pieru- ja pissaleikkeihin

AP

Jotkut on näiden kanssa tosi estoisia. Osalle ainoa tapa on olla pimeässä peiton alla yhdessä asennossa. Minullakin ollut näitä nuorempana, jotka eivät ymmärrä seksuaalisuutta kokonaisena, mutta aika harvassa nämä kaverit onneksi nykyään on. Nykyisen miehen kanssa tykätään käydä yhdessä suihkussa ja pissata ja kakata siellä. Usein kun lapset on laitettu nukkuun, valtaa meidön leikit kylppärin. Pikkuhiljaa onneksi ihmiset herää, että seksi voi olla muutakin kuin estoista nylkytystä! 

Teidän puuhanne on seksin irvikuva. Vaikka kuinka olisitte samanmielisiä aikuisia, niin tuo paskalla leikkiminen on vain seksin halventamista. Ei kaikki se mistä r

Oikeesti miten voi olla noin ahdasmielinen, että pitää meidän kahden aikuisen välistä yhteyttä irvikuvana? No tietäähän sen, että ahdasmielinen elää huonossa suhteessa tai jopa ilman sitä ja siksi tuomitsee muita. 

Vierailija
27/27 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluisin käyttää sellaista anustappi ketun kissan korvien lisäksi. Mutta mies ei innostu. Yritän maukua. Oon kitten girl

Anteeksi siis anustappi kissan häntää

Innostui liiika

UWU

kiihottavaa