Mies meni sitten yksin anoppilaan pyhäpäivänä, jäin yksin taaperon kanssa. Taidan avata valkkarin.
Kommentit (40)
Minunkin mieheni käy usein äitinsä luona pyhäinpäivänä. Vievät yhdessä kynttilän appiukon haudalle.
Vierailija kirjoitti:
Lapsesta pääsee eroon kun ottaa kunnon humalat ja taapero kävelee rappukäytävään/ pihaan yksin. Ja anopista ja miehestäkin.
Ihan vaan tekninen kysymys, onko sinulle humala ja sammuminen yksi ja sama asia? Ihan vaan ajattelin, etten itse kyllä koskaan ole ollut niin humalassa, etten huomaisi jonkun avaavan ovea ja poistuvan, vaikka sanoisinkin, että olen joskus ollut humalassa.
Naurattaa, kun Suomessa alkoholi on aika monelle kaikki tai ei mitään. Eli kaatokänni on ainoa humalan taso :D
Vierailija kirjoitti:
Älä juo vaan pue itsesi ja lapsi lämpimästi ja puistoon ihmettelemään syksyä ja sen ihmeitä. Kun asetut lapsenmielisesti, päivästä tulee aivan mahtava.
Juominen ei RATKAISE mitään.
Lähettäisit ap:n puistoon vesisateeseen. No sepä vasta olisi hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä juo vaan pue itsesi ja lapsi lämpimästi ja puistoon ihmettelemään syksyä ja sen ihmeitä. Kun asetut lapsenmielisesti, päivästä tulee aivan mahtava.
Lähettäisit ap:n puistoon vesisateeseen. No sepä vasta olisi hauskaa.
Juu, ehkä ennemmin vaikka johonkin sisäleikkipuistoon, kahvilaan, uimahalliin tai kaverin luo / kutsuu kaverin kylään. Miksi pitää ankeimman kautta hakea, tosiaan.
Soita ja tarkista onko se ukkos edes mennyt sinne anoppis luokse
Joko ap tyhjensi pullon kun hiljeni? Lapsiparka.
Meillä kyllä lapset tulee aina mukaan mummolaan, ellei ole jotain todella normaalista poikkeavaa. Silloin tällöin tehdään niin, että toisella on aikaa nauttia kätystä.
Vierailija kirjoitti:
Minunkin mieheni käy usein äitinsä luona pyhäinpäivänä. Vievät yhdessä kynttilän appiukon haudalle.
Onko se heidän yhteinen perinne vai mikset mennyt mukaan?
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä lapsia? Pääseekö lapset tuolloin mummulle?
Ihan yleistä porvoolaista pyhäinpäivän viettoahan tämäkin taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se heidän yhteinen perinne vai mikset mennyt mukaan?
On perinne ja olen joskus mennytkin, mutta annan ihan mielelläni myös heidän keskenään muistella, kun en niin hyvin appea edes ehtinyt tuntemaan. Minusta tuntuu että se on heille tärkeää muistella joskus ihan keskenäänkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä lapsia? Pääseekö lapset tuolloin mummulle?
Ei ole lapsia. Eli sillä lailla tietysti vähän eri tilanne kuin ap:lla. Mutta en myöskään avaa valkkaria.
Vierailija kirjoitti:
Olet taaperon kanssa kaksin ja haluat juoda alkoholia?
Mikä pakko siitä alkoholista on tehdä numero? Juo jos juo. Alkoholista tulee hyvä olo ja vtuttaa vähemmän.
olit ilmeisesti niin krapulainen ettei sinua kehdannut viedä riitaa haastamaan. toivottavasti mies ottaa eron ja taaperon itselleen. toivottavasti sossu puuttuu sinun juomiseesi tarkoitit valkkarilla 0.5l virun valgea. voi lapsi parkaa.
Vierailija kirjoitti:
.
Siis ulos tuonne vesisateeseen?
Oletko hullu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsesta pääsee eroon kun ottaa kunnon humalat ja taapero kävelee rappukäytävään/ pihaan yksin. Ja anopista ja miehestäkin.
Ihan vaan tekninen kysymys, onko sinulle humala ja sammuminen yksi ja sama asia? Ihan vaan ajattelin, etten itse kyllä koskaan ole ollut niin humalassa, etten huomaisi jonkun avaavan ovea ja poistuvan, vaikka sanoisinkin, että olen joskus ollut humalassa.
Naurattaa, kun Suomessa alkoholi on aika monelle kaikki tai ei mitään. Eli kaatokänni on ainoa humalan taso :D
Pienen lapsen kanssa pitää aina olla ilman alkoholia. Kyllä se känni sumentaa huomiokykyä. Mökillä lapsi menee laiturilla, kotona käy joku vahinko
Samoin isommassa porukassakin pitää aina olla yksi selvin päin jos on pieniä lapsia. Niinpä minä olen ollut ikäni ilman alkoholia, katsonut omat ja toisten lapset toisten juhliessa.
Vierailija kirjoitti:
Ootko tosissasi.
Siis. Just nyt sataa reippaasti. Ulos nauttimaan syyssäästä.
Oletko hullu.
Hän vain kuvasi miten oman äitinsä kanssa toimii.