Onko outoa jos aikuinen mies nukkuu samassa sängyssä äitinsä kanssa?
Ollaan siis matkalla ja varattiin hotellihuone. Otettiin kaksi erillistä sänkyä mutta huone olikin niin pieni että ne oli sikti yhdistetty
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ymmärrän, että aikuinen mies nukkuu äitinsä vieressä, jos kyseessä on niin pahasti sairas henkilö, että hänestä on pidettävä huolta läpi vuorokauden esim. hengityskatkosten tai jonkin kohtauksen varalta. Mutta jos mies on täysin terve, niin ei muuta kuin omaan huoneeseen. Ei mamman viereen.
mutta toinen hotellihuone maksaa liikaa turhaan. ap
Joillain asioilla ei ole hintaa.
mutta siihen menee noin 150€ päivässä aika turhaan. ap
Kuten sanottu, joillain asioilla ei ole hintaa. Minä en nuku isäni vieressä missään tapauksessa. Piste. Se ei ole vaihtoehto. Jos ei ole rahaa 150 e, voi etsiä halvemman hotellin tai ottaa huoneiston kahdella huoneella tai jäädä kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ymmärrän, että aikuinen mies nukkuu äitinsä vieressä, jos kyseessä on niin pahasti sairas henkilö, että hänestä on pidettävä huolta läpi vuorokauden esim. hengityskatkosten tai jonkin kohtauksen varalta. Mutta jos mies on täysin terve, niin ei muuta kuin omaan huoneeseen. Ei mamman viereen.
mutta toinen hotellihuone maksaa liikaa turhaan. ap
Joillain asioilla ei ole hintaa.
mutta siihen menee noin 150€ päivässä aika turhaan. ap
Kuten sanottu, joillain asioilla ei ole hintaa. Minä en nuku isäni vieressä missään tapauksessa. Piste. Se ei ole vaihtoehto. Jos ei ole rahaa 150 e, voi etsiä halvemman hotellin tai ottaa huoneiston kahdella
miksi olet noin tiukka asian suhteen?
On ihan hyvä olla tiukka ja sanoa asia suoraan. Monella naisella lähtisi seksihalut miestä kohtaan ikuiseksi. Jos siitä sopuva hinta on 150 e niin eipä siinä.
Menee yököttävyydessä jonnekin maksullisen naisen käytön hujakoille.
Sanotaanko näin, että ne muutamat tapaukset, jotka tiedän niin niissä äidit vinossa päästään ja mieslapsi ei ole itsenäistynyt riittävästi. Itsenäistynyt aikuinen mies ei todellakaan nuku äitinsä kanssa samassa sängyssä vaan hoitaa tilanteen kuin MIES.
Provohan tämä, mutta asiaan. Jos mulla olisi miesoletettu, joka kertoisi, että hän nukkui reissussa äiteen vieressä hotellissa, uskoisin, niin makaaberilta kuin se kuulostaakin, niin varmasti arkustanikin kuuluisi hihitystä. Äidit on kivoja, mutta on kyllä niin tirsk tämä, kun yleensä hotellin patjalle miehet haluaa nuorempaa seuraa, ja mieluusti myös semmoista, keneen ei törmää sukujuhlissa. 😁
Ei ole 150 euroa, mies pihi vai rahaton? Miksi pitää yöpyä niin kalliissa hotellissa, kun 90-120 eurolla saa ihan hyviä 1 hlö huoneita.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole 150 euroa, mies pihi vai rahaton? Miksi pitää yöpyä niin kalliissa hotellissa, kun 90-120 eurolla saa ihan hyviä 1 hlö huoneita.
on mutta mielummin ei käytä 150€ tuohon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja minä mielummin pysyn todella kaukana sellaisesta miehestä. Ei pysty kunnioittamaan, ei pysty haluamaan.
Ja vastauksesi siis on: pihi mammanpoika.
Erityistilanteissa ei ole outoa nukkua samassa sängyssä. Vakituisena nukkumisjärjestelynä se olisi omituinen. Hotellissa parisängyn saa yleensä erilleen. Niin ahdasta huonetta ei voi olla, etteikö sänkyjen välille saisi edes kymmentä senttiä rakoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja minä mielummin pysyn todella kaukana sellaisesta miehestä. Ei pysty kunnioittamaan, ei pysty haluamaan.
Ja vastauksesi siis on: pihi mammanpoika.
Jutuista päätellen myös kehitysvammainen.
Vierailija kirjoitti:
Erityistilanteissa ei ole outoa nukkua samassa sängyssä. Vakituisena nukkumisjärjestelynä se olisi omituinen. Hotellissa parisängyn saa yleensä erilleen. Niin ahdasta huonetta ei voi olla, etteikö sänkyjen välille saisi edes kymmentä senttiä rakoa.
Siis jos tulisi erityistilanne, voisit nukkua naapurisi tai työkaverisi kanssa samassa sängyssä? Onneksi omassa elämässäni ei ole noin erityisiä tilanteita.
Se on tervettä, että hahmotat tilanteessa olevan jotain vikaa ja siksi teit avauksen. Ehkä et ole ihan menetetty tapaus.
Heh heh. Säästyy 150€ ja saa mies nukkua äitinsä vieressä.
Miksi persaukiset matkustaa jos ei ole varaa omiin huoneisiin?
Vaikka aloitus lieneekin provo, niin pitää sanoa, että palstalaisten mielikuvitus on törkyinen.
En pitäisi läheskään mahdottomana ajatusta nukkua tilapäisesti äitini kanssa samassa, leveässä, parivuoteessa.
Olen nukkunut vastaavassa tilanteessa siskoni kanssa joskus lomareissulla parisängyssä.
Ehkä meidän normaaliutemme ei tuonut mitään seksuaalisia ajatuksia tilanteeseen.
Hotellihuone ok, muuten ei. Vanhemmat ihmiset menee aikaisin nukkumaan ja poika voi hillua katsomassa vielä nähtävyyksiä jne. Hotellihuoneet kalliita.
Aivan hyvin voin äitini vieressä nukkua hotellissa.