miksi niin moni nainen on kerrostalossa nyt makaamassa sohvalla viltti jalkojen päällä?
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
No mitä muuta muka ihmiset tekevät perjantai-iltaisin? Tai omakotitalossa pitää varmaan tälläkin hetkellä tehdä lumitöitä ja hakata halkoja, kerrostalossa ei tarvitse.
Miksi ihmeessä kukaan tähän aikaan hakkaisi halkoja tai tekisi lumitöitä?
En pysty istumaan, välilevy vaivaa. Ajattelin juurikin siirtyä sänkyyn makaamaan peiton alle.
Pitäisi tästä viltin alta lähteä peiton alle jotta jaksaa aamulla nousta töihin. Omakotitalo kylläkin, mutta muuten nappiin meni.
Mies on pikkujouluissa, lapset nukkumassa ja itse teen koronakuumeessa koulutehtävää sohvalla maaten. Täällä roikkumisesta voi päätellä miten edistyy.
Sohvalla, pörrösukat ja viltti.
Ihan hyvä näin. 🐥
Eikun okt:ssa. Joululeffamaraton aamiaiseksi on alkanut😅
Sohvalla pitkällään, ei peittoa. Juon aamuteetä ja selaan puhelinta. Vajaan puolen tunnin kuluttua lähden salille, ohjattuun treeniin hikoilemaan. Sieltä kotiin laittamaan ruokaa lounasvieraille. Tänään on kiva päivä
Mulla on korona ja lähes 39 astetta kuumetta
Pikku yksiöön ei mahdu sohvaa. Eikä ole vilttiäkään. Villasukat kyllä on jalassa. Nyt olen vanhemmillani käymässä, lattiat on kylmät ja villasukkien lisäksi tossut. Vilttiä en osaa käyttää, vaikka sellainen tuossa sohvalla lojuukin.
Vierailija kirjoitti:
No mitä muuta muka ihmiset tekevät perjantai-iltaisin? Tai omakotitalossa pitää varmaan tälläkin hetkellä tehdä lumitöitä ja hakata halkoja, kerrostalossa ei tarvitse.
Olen tehnyt koko yön lumitöitä ja nyt olen hakannut aamukahvin jälkeen halkoja. Sitten alan maalaaman taloa ja kitkemään rikkaruohoja mitkä paljastui lumen alta. Sitten pitää huuhtoa salaojat ja korjata katto. Ehkä sen jälkeen ehdin syömään kunnes pitää taas mennä hakkaamaan halkoja.
Huh, asuisipa kerrostalossa pienessä luukussa.
Sulta ei kysytty ku susta näkee että oot oot mummoikäinen..