miksi niin moni nainen on kerrostalossa nyt makaamassa sohvalla viltti jalkojen päällä?
Kommentit (51)
Hiton paljon mukavampaa, kun katsella känniörveltämistä meluisassa baarissa.
Koska tää on ihan parasta, raskaan työviikon jälkeen 💖
Mä istun omakotitalon keittiössä ruokapöydän ääressä läppärillä ja mietin, että jaksanko vielä tehdä opiskelujuttuja.
N44
En ole. Istun pöydän ääressä omakotitalossa, tv on auki, sekaan palstaa ja nautiskelen hyvästä viinistä ja juustoista.
Mullapa on peitto ja istun sängyllä.
Ei ole vilttiä tai villasukkia. Oon nojatuolissa ja katson tv:tä. Vatsassa on 37 niittiä. Mitäs luulet miksi?
Mun kerrostaloasunnossa on lämmin, en tarvitse mitään vilttejä ja villasukkia. Missä muualla mun pitäisi olla?
mihin se kerrostalo tässä liittyy? viltin ja sohvan ymmärrän.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vilttiä tai villasukkia. Oon nojatuolissa ja katson tv:tä. Vatsassa on 37 niittiä. Mitäs luulet miksi?
Kohdunpoisto?
No ei oo oikein muutakaan tekemistä...yksinäisyys ajaa epätoivoisiin tekoihin.
Kuka hoitaa kakarat ja valvoo teinit ?
En pystyisi asumaan kerrostalossa. Inhottaisi kun kun joka puolella nushittas ja riideltäs.
Mä olen töissä ja sitten menen makaamaan sohvalle katsomaan sarjaa peitto päällä.
Itse ainakin nautin tästä, paras tapa viettää perjantai-iltaa.
Ei kerrostaloissa käytetä villasukkia eikä vilttejä. Kevyt torkkupeitto on nyt jalkojen päällä, kissa nukkuu sen päällä ja odotetaan, että mies tulee töistä ja tuo pizzaa tullessaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohdunpoisto?
20 x 17cm kysta, kohtu, munasarjat, johtimet ja umpisuoli.
Koska jos viltti on pään päällä ei näe telkkaria