Luulin mieheni olevan rehellinen
Selvisi, että mies on vähän vääristellyt totuutta, ja joitain tekemisiään piilotellut. Sitten kun totuus on meinannut tulla esille, on valehdellut lisää jottei jäisi kiinni. Melko mitätön asia tämä josta valehteli, ja todennäköisesti halusi vain vaikuttaa paremmalta kuin on.
Meidän suhteen aikaisista asioista ei ole koskaan valehdellut, mutta nyt jatko mietityttää koska luottamus sai ison särön. Olemme olleet jo vuoden yhdessä, ja tätä asiaa nyt noin kuukauden olen työstänyt keskustelujen jälkeen. Mistään päihdeongelmista yms. Vakavasta ei ole kuitenkaan kyse.
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Jo vuoden :D
En tiedä miksi vahingossa kirjoitin näin, takana on siis tätä ennen oikeasti pitkä liitto. :D Huvitti itseänikin. Tarkoitukseni oli jotenkin kertoa että tosiaan seurustelemme emmekä tapaile.
No, jotta saat hyviä neuvoja, kerro nyt mitä mies vääristeli ja salaili. Osaamme sitten asettaa tekemiset mittasuhteeseen.
Intuitiosi kertoo nyt sulle jotain josta sun on syytäkin olla huolissasi. Luota intuitioosi.
Kun toinen jää kiinni valehtelusta niin seikka on saletti että hänellä on taipumuksia valehteluun eli missä kohden seuraavaksi. Älä ole sinisilmäinen.
Ei ole Hifki -fani vaikka pyhästi vannoi olevansa?
Teen usein noin. Valehtelen asioita paremmaksi, joita häpeän. Jos meinaan jäädä, valehtelen lisää.
Pariterapia? 40-90e/kk https://www.regain.us/get-started/?couples_counseling=from_betterhelp
Sellaisia jotkut suomalaiset miehet ovat. Sä vain uskot ja uskot. Ero vai jatko.
Kaikki kaunistelevat asioita, jos jokin asia elämässä ei ole mennyt niin kuin ideaali olisi.
Kukaan ei ole kaikessa rehellinen edes itselleen.
Exäni valehteli minulle käänteen tekevästi noin 7 vuotta suhteemme alusta. Siitä 7 vuotta eteenpäin, kuoppasin suhteemme. Vasta tuon ensimmäisen valheen jälkeen ymmärsin ne kaikki kaunistelut ja vähänkin vaikeampien asioiden välttelyn jo suhteen alusta alkaen. Valheita tuli koko ajan lisää, vaikka yritin taistella, että luottaisin, ei sitä voinut saada takaisin. Ja epäilin, olisiko koskaan pitänytkään luottaa häneen.
Jos asia ei ole tärkeä, anna olla. Ei kukaan voi olla koko elämää kuitenkaan täysin rehellinen. Ihminen valehtelee itselleenkin. Syitä on monia. Pitkässä suhteessa sitä antaa toiselle tilaa myös olla vaillinainen. Itsekin olen valehdellut joskus toissijaisista asioista.
Minä luulin naiseni olevan uskollinen. Ei ollut. Lähdin lätkimään ja niin voit sinäkin.
Vierailija kirjoitti:
Kun toinen jää kiinni valehtelusta niin seikka on saletti että hänellä on taipumuksia valehteluun eli missä kohden seuraavaksi. Älä ole sinisilmäinen.
Tässä on syy miksi naisiin ei voi luottaa
Oletko itse ollut miehellesi täysin rehellinen ilman pienintäkään valehtelua eli ei yhtään liioittelua tai vääristely ole tapahtunut sinun toimesta suhteen aikana?
Jos et kerro kaikkea, niin älä kerro mitään.
Jo vuoden :D