Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huumehoitajasta oli varoitettu

Vierailija
03.11.2023 |

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2333dc5b-1359-4c20-a690-e560a4aa0ab7

"Soitin kaksi kertaa Kaskenlinnaan viime helmikuussa tai maaliskuussa ja kerroin tietoni. Ylihoitaja kiitti tiedosta ja sanoi aikovansa tehdä asialle jotain, entinen kollega kertaa Turun Sanomille."

"Hoitaja jäi TS:n mukaan kiinni viime vuoden syksyllä kuolleelta potilaalta jääneiden lääkkeiden piikittämisestä kesken työvuoronsa. Valvontakamera paljasti, kuinka hoitaja oli tyhjentänyt ja kipupumpun säiliön lääkeruiskuihin ja korvannut sen keittosuolalla."

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki työttömät lähäreiksi vaan, töitä riittää.

Soveltuvuus pitää löytyä.

Vierailija
22/25 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetänyt kannabistakin päivittäin, ihmekään jottei ole ollut enää kaikki kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko tämä ns. hoitaja vieläkin samassa paikassa töissä? Ei ole ihmekään, että leikkauksen jälkeen hoitaja tulee antamaan lääkettä ja kun kysyy, mitä tämä on,aina vastataan Panadolia. Ei kukaan kysy, auttaako se, vaan Panadolia ja sillä selvä.

Koktiuttaessaan minua sain tavata lääkärin ja hän ei kertaakaan kysynyt, onko kipuja tms. Esitteli valkoisia hampaitaan ja sääli, kun ei ollut normaali tunto palannut leikkauskohtaan. Jep hurraa, onneksi minulla oli Kirran paras kirurgi ja tulos oli erinomainen.

Vierailija
24/25 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun työkaveri on epäilyttävä ja liikkuu epämääräsissä porukoissa. sillä pääsy lääkkeisiin. Haisee viinalta töissä.

Ehkä muidenkin nenään ja ne tekee päätelmiä 

Miksi suojelet jos viinalta haisee ? Luottamuksellinen keskustelu esimiehen kanssa tai jos ei auta ylihoitajaan tai vielä ylemmäs.

Heh. Riippuu kaupungista, jos pikkukaupunki, niin saattaa olla jonkun esimiesasemassa olevan sukulainen, joudut itse vaikeuksiin, jos puutut jonkun addiktin toimintaan. Pikkukaupungeissa nepotismi kukoistaa ja voi hyvin. 

Vierailija
25/25 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki työttömät lähäreiksi vaan, töitä riittää.

Oletpa luuseri kusipää.

Niputat kaikki työttömät päihdeongelmaisiksi, niinkö?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi