Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Missä julkisessa liikennevälineessä on ärsyttävimmät kansssmatkustajat?
Kommentit (4)
Joka ikinen kerta kun meen junaan, joku kalju äijjä istuu mun paikkavarauksen mukaisella paikalla, ja selittää jotain että miksi istuu siinä missä ei pitäisi istua. mikä ihme siinä on?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
No mä en hermostu juurikaan koskaan kenelekään, mutta lomalennolla takanani meuhkannut juoppo mieshenkilö sai vereni kiehumaan. Yritti pompottaa esim. lentoemäntää, mutta onneksi oli ammattilainen kyseessä.
Kanssamatkustajista ärsyttävät vain älämölölapset ja lentokoneessa ne ovat äärimmäisen ärsyttäviä, kun on muutenkin stressaantunut.
Alue: Aihe vapaa
Ehdottomasti junassa kauheimmat. Onneksi ei tarvitse enää kulkea töihin moisella. Tunnin matkalla sai kuunnella akkojen loputonta kaakatusta, eväiden syöntiä, mässytystä, omenan haukkailua ja jugurttipurkin kalinaa, haistella hajuvesiä, talvella saada lumet tai vedet niskaan muiden vaatteista ja hatuista, ihan vi**n hirveää paskaa joka päivä kesät talvet. Naiset valtaavat ylimääräisiä istumapaikkoja nyssäköillään ja käsilaukuillaan, narkit, juopot ja sekopäät pitävät muut varpaillaan, tungeksimista ja tuuppimista, jne.
Nyt teen etätöitä koko ajan. Olen NIIN kiitollinen ettei tarvitse noissa kammottavissa sulatusuuneissa enää matkustaa apaattisena kaamoksessa joka päivä.