Mepäs lähdetään Finnairilla huomenna Kanarialle!!!
Kaikilla puuvillashortsit ja aurinkolasit valmiina. Kuvia kentältä skumppalasin ääreltä. Ei varmasti ole kylmä siellä! Ainakin 23 astetta. Hajotkaa pakkaseen
Kommentit (25)
Siellä ollut aivan järkyttävän kylmä nyt 🥶 onhan teillä pojille märkäpuvut? Altaat on myös kylmät. Tuulee :p
Vierailija kirjoitti:
Minne sinne? Hauskaa matkaa :)
sinne etelään. Mitä niitä paikkoja nyt siellä oli. En edes itse oikein tiedä.
Läski Tiia! Kone ei kestä painoasi! Hiivavvittu!
Ollaankohan samalla lennolla? Myrskyjä luvattu 🌪
Kanaria, suomalaisten köyhien paratiisi...
Plussaa täällä on ja sääennusteen mukaan tullaan ensi viikkokin viettämään plussalla. Että se siitä pakkasesta.
Jani vahtaa muita naisia,, oluttuvan terassilla ..!
Voishan sinne lähteä. Teneriffalle.
Vierailija kirjoitti:
5 tähden hotelli meillä 🌟🌟🌟🌟🌟🌟
Kyllä kelpaa. Pakko päästä sinne, kun kaveritki vai?
Ei sitten ollut parempaan varaa? Piti lähtee Kanarialle.
Vierailija kirjoitti:
Kanaria, suomalaisten köyhien paratiisi...
No mei ei ainakaan olla köyhiä. Mulla on pari Chanelia. Ja ostan ja matkin aivan kaiken mitä muillakin. Mitä on parhaat ostoskeskukset tuolla? Palko päästä heti kiertämään
Tervetuloa. Tulin tänne syyskuun alussa ja olen täällä huhtikuun loppuun. Mukava näin eläkeläisenä kun voi tehdä mitä huvittaa.
Minäpä lähden käymään Espoon puolella huomenna. Helsingissä asun. Ja mersulla mennään.
Vierailija kirjoitti:
Siellä ollut aivan järkyttävän kylmä nyt 🥶 onhan teillä pojille märkäpuvut? Altaat on myös kylmät. Tuulee :p
Tää on totta! Heti sukelluskaupasta ostamaan kunnon paksut märkäpuvut jälkikasvulle!
Pistä vaan kuvia someen, ap. Puhdistustyöläiset huomaavat, että Kutvoset ovat ulkomailla ja palatessa on tupa tyhjä.
Joo, lupaan postata jatkuvalla tykityksellä.
Nolo. Tämä oli jo täällä. Poistettiin.