En ymmärrä mikä ongelma ihmisillä on olla yksin
Maailman mahtavinta on olla itsensä seurassa ilman velvoitteita tai stressiä muiden miellyttämisestä. Sinkkuna eläminen on upeaa. Minä ainakaan en kaipaa ketään kylkeeni kiehnäämään. Pidän huolta itsestäni ja olen itsenäinen. Jos seksiä kaipaa niin turvautuu omaan käteen.
Kommentit (25)
Mun mielestä me suomalaiset ollaan liiankin yksin viihtyviä. Kavereitakaan ei saa lähtemään mihinkään. Kyllä minäkin viihdyn yksin, mutta olisi kiva edes kerran vuodessa käydä jonkun kanssa vaikka kahvilla. Tarkoitan tuttuja ihmisiä.
Se, että sinä et sitä kaipaa ei tarkoita, että joku muu kaipaisi. Ei tarvitse olla edes läheisriippuvainen niin muiden ihmisten näkeminen piristää ja tuntuu ainakin omasta mielestäni mielekkäältä.
Mun äiti on ihan kuin sinä. Koko korona-ajan hehkutti miten ihanaa on kun voi vaan maata yksin telkkaria katsellen. Kiva sille, mutta itse kyllä kaipasin kaupungin hulinaa ja ihmisten tapaamista.
Seurustelu on parasta elämässä. Olen ollut sinkku 2 vuoden ajan viimeisen 33 vuoden aikana ainoastaan.14 vuotiaana aloin seurustelemaan ja se suhde kesti 5 vuotta. Sitten oli toinen suhde 4 vuotta ja nyt olen ollut saman naisen kanssa yli 20 vuotta. Jos vaimo jättäisi niin lähtisin heti etsimään uutta suhdetta.
Ei se kaikille olekaan mikään ongelma. Mutta se mitä olen pannut merkille, niin ne yksinoloaan hehkuttavat ihmiset ovat harvoin kuitenkaan tosiaan yksinäisiä. Eli heillä on kuitenkin jotain ihmiskontakteja elämässään. Esimerkiksi sisaruksia, vanhemmat ja/tai joitakin kavereitakin.
Mutta poista nuo kaikki ja kerro sitten nautitko vielä yksinolosta? Kun sulla ei ole kirjaimellisesti yhtään KETÄÄN?
Jos ajatellaan ihan vain materiaalisesti, niin parisuhde samassa asunnossa eläen on noin puolta halvempi elämisen muoto kuin yksin asuminen. Ihan hyvä perustelu elää parisuhteessa.