Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistan kun oltiin ulkonailla ja mentiin ulos syömään

Vierailija
03.11.2023 |

Ja koska annokset olivat suuria ja ei ollut hurmu nälkä, tilattiin meille kahdelle vain yksi yhteinen annos. No, oli nuori poika joka toi kuutenkin kaksi annosta ja kun sanottiin ystävällisesti, että tilattiin vain yksi, niin pahoitteli kovasti ja vei toisen pois. Kuulin pöytään kuinka pomo nuhteli ja tarjolijapoika joutui itse ostamaan annoksen itselleen. Vieläkin harmittelen vaikka tapauksesta on vuosia, miksen vai  ottanut molempia annoksia. Harmitti pojan puolesta kun oli niin nuori ja epävarma.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan Hämeenlinna ABC:llä kun mentiin muijan kanssa syömään lounasta.

Ostettiin vain yksi noutopöytäateria ja kun vaimo on kasvissöjä ja minä barbaari joten jaettiin ateria, muijalle kasviksia ja mulle lihaa.

Kesken aterian tuli tarjoilijatytsä vinkumaan, että olisi pitänyt maksaa kahdesta ateriasta ja meni boikottiin koko lafka samantien, vaikka sitten kostoksi haettiinkin molemmat jäkiruokakahvit sillä samalla yhden aterian hinnalla.

Yrittäjien ahneutta ei voi kuin ihmetellä ja lopetettiin kantamasta rahaa näille nipottajille.

Haetaan nykyään Lidlistä kahvileivät ja pullat ja ostetaan ABC:ltä vaan kahvit, syödään omat sapuskat pöydässä ja jatketaan matkaa.

ABC, jonka palvelut ovat muuten ensiluokkaisia, esim. hiustenpesumahdollisuus invaveskeissä, joskus pitkillä matkoilla suihkukin, pilaa maineensa tämän ala-arvoisen ruokapalvelun ansiosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi