Kuinka paljon "pitäisi" saada vielä sairauslomaa kiertäjäkalvosinoireyhtymän takia
Olen ollut kuukauden sairaslomalla, mutta olkapää ei ole vielä parantunut. On toki paljon parempi, joten lepo on tehnyt kädelle hyvää. Olkapää oli siis jo kipeä, kun loukkasin sitä lisää navetalla.
Ammattina on siis maatalousyrittäjä, joten ne olkapään liikkeet siellä navetalla eläinten hoitamisessa ovat aika laajoja ja siellä voi tulla äkkinäisiä liikkeitä, joita ei voi varoa tai ennustaa etukäteen.
Mietin vaan, miten pitkiä sairauslomia olette saaneet ja mikä on ammattisi? Olen käynyt olkapäästä ortopedillä.
Kommentit (9)
Vierailija wrote:
Olisiko kuitenkin peräsuolen laskeuma perimmäinen syy sairasteluun?
Sulla taitaa olla jotain psyykkistä sairautta, kun noin typerästi pitää vastata vai etkö ymmärrä lukemaasi.
Vierailija wrote:
Puhutko nyt omasta kokemuksestasi? Onko sinulla peräsuolen laskeuma aiheuttanut olkapääkipua? Olen pahoillani, jos peräsuolivaivasi ovat nousseet jo olkapäähäsi asti. Varo vain, että ne eivät nouse päähäsi asti!
Vai oliko se niin, että k.si nousee päähän. Voihan sinulla sitäkin vaivaa olla siis k.sipäisyyttä! Siltä ainakin vastauksesi perusteella voisi päätellä!
Miten maatalousyrittäjä voi olla kuukausitolkulla sairaslomalla? Kuka ne työt tekee?
Ei se mun perse.. tä kutita paljon sun pitäisi saada. Tuskin muidenkaan.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Puhutko nyt omasta kokemuksestasi? Onko sinulla peräsuolen laskeuma aiheuttanut olkapääkipua? Olen pahoillani, jos peräsuolivaivasi ovat nousseet jo olkapäähäsi asti. Varo vain, että ne eivät nouse päähäsi asti!
Vai oliko se niin, että k.si nousee päähän. Voihan sinulla sitäkin vaivaa olla siis k.sipäisyyttä! Siltä ainakin vastauksesi perusteella voisi päätellä!
En ole poliisi, joten mitään ei ole noussut päähän.
Helposti voit olla vielä pari kuukautta saikulla, kunhan vaan väität olevan kipeä. Nuo paranemiset ovat niin yksilöllisiä.
- Lääkäri lunttaamalla
Vierailija wrote:
Miten maatalousyrittäjä voi olla kuukausitolkulla sairaslomalla? Kuka ne työt tekee?
Maatalouslomittaja tekee, jos sellaisen saa. Lomittajista on huutava pula. Tosin sairausloma ei ole maatalousyrittäjälle ilmaista vaan lomittajan tekemästä työstä pitää maksaa.
Tähän nyt vielä lisäisin, että kuinkahan paljon lääkärit määräävät vielä lisää sairauslomaa vai ajattelevatko, että kuukausi on riittävä määrä.
Ap